axialni vule kliky M42
axialni vule kliky M42
Zdarec nevite nekdo jaka ma byt axialni vule na klice u motoru M42?
Kde najdu nejake axialni lozisko podle etk jsem nic nenasel,vanu na motore mam sdelanou a nikde nic nevidim.
Predem dik za odpoved Jara
			
									
									
						Kde najdu nejake axialni lozisko podle etk jsem nic nenasel,vanu na motore mam sdelanou a nikde nic nevidim.
Predem dik za odpoved Jara
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
axiální ložisko je šála mezi 3. a 4. válcem, hodnotu nevim, ale seženeš nejspíš zároveň s předepsanejma hodnotama pro šály
			
									
									
						axiální ložisko je šála mezi 3. a 4. válcem, hodnotu nevim, ale seženeš nejspíš zároveň s předepsanejma hodnotama pro šály
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
chapu to dobre , že to myslíš tak jakože by klika měla "vylítanou" axiální vůli a chtěl bys koupit těsnější axiály ? jinak tak jak rika dodo axialy jsou na predposlednim ulozenim kliky u spojky , v bloku je pro ne udelany i vybraní ze je proste nemuzes zamenit a dat nekam jinam  v kompletním balení mas vzdy dva kusy axiálů
 v kompletním balení mas vzdy dva kusy axiálů 
			
									
									 v kompletním balení mas vzdy dva kusy axiálů
 v kompletním balení mas vzdy dva kusy axiálů 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ 

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
						
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
axialni vule je daleko vetsi nez vule v loziskachjaradaf píše:Supr to jsem potreboval vedet.
Nevite nahodou jaka ta vule ma byt mi to lice pres 1mm
 ono se to nezda ale podelně ta klika o ten milimetr cestuje
 ono se to nezda ale podelně ta klika o ten milimetr cestuje 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ 

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
						
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
To je mi jasnyMattyX píše:axialni vule je daleko vetsi nez vule v loziskachjaradaf píše:Supr to jsem potreboval vedet.
Nevite nahodou jaka ta vule ma byt mi to lice pres 1mmono se to nezda ale podelně ta klika o ten milimetr cestuje
 .Ale zda se mi to celkem dost.Saly jsem delat nechtel ale nakonec me to asi nemine
 .Ale zda se mi to celkem dost.Saly jsem delat nechtel ale nakonec me to asi nemine 
tetka to taky resim
jen u me je vule tak 2mm kdyz jsem rozhodil spodek tak
axialni lozisko je v prdeli a klika je v tom miste taky
vydrena - netusim proc
reseni: zabrouseni kliky a na novy axialni lozisko nastrik nejakyho materialu
aby se vymezila vule
cena 1000,- + 600,- + loziska
			
									
									jen u me je vule tak 2mm kdyz jsem rozhodil spodek tak
axialni lozisko je v prdeli a klika je v tom miste taky
vydrena - netusim proc
reseni: zabrouseni kliky a na novy axialni lozisko nastrik nejakyho materialu
aby se vymezila vule
cena 1000,- + 600,- + loziska
e39 528i  touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
						e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
Tak to vidim na vymenu kliky   
   
 
Ten salek s axialem ma byt jen v bloku?
Foto vydrenyho salku a kliky

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
			
									
									
						 
   
 Ten salek s axialem ma byt jen v bloku?
Foto vydrenyho salku a kliky

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
ja bych teda radsi tuhle kliku dal premerit a vybrousit + nove loziska nez koupit kliku dat na ni nove loziska :/ to mi neprijde moc jako rozumne reseni... pokud se ta klika vleze na vybrus tak urcite vybrus... pripadne kdyby se nevlezla loziska na miru udelat neni problem... budes takhle vedet ze to mas v cajku a vydrzi to... coz s druhou klikou bez vybrusu jen s tim ze ti nekdo rekne ze je ok fakt mit nebudesjaradaf píše:Ja to vidim sehnat druhou kliku
(skoda ze neni shodna s M40)
Prebrus dela nejaky borec ve zline (cca za 2tis)ale po dnesni rozmluve s dvorisem na to kaslu sezenu druhou kliku dam novy saly
Zajimavy je ze to lozisko je vydreny jenom z jedne strany zrejme nekdo furt stal na spojce
http://www.cardiagova.cz 
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
						[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
No kdo asi stál na spojce poslední letajaradaf píše:Ja to vidim sehnat druhou kliku
(skoda ze neni shodna s M40)
Prebrus dela nejaky borec ve zline (cca za 2tis)ale po dnesni rozmluve s dvorisem na to kaslu sezenu druhou kliku dam novy saly
Zajimavy je ze to lozisko je vydreny jenom z jedne strany zrejme nekdo furt stal na spojce
 
  Proti brusu kliky nic nemám ale zpravidla už toho nedá tolik co origo.Pokud by sehnal o.k.origo kliku která se vejde do tolerancí tak bych řešil tohle.Ten axial vypadá dost vydřeně,aby se vůbec vešel do prvního výbrusu,pokud ne tak už bych nepřemýšlel vůbec,jde o to že se po výbrusu ubere i "kompozit" a pak je z ní více méně blato.Mluvím ze zkušenosti který se tímto hojně leta zabýval.Řešení by bylo udělat brus a čepy pro ložiska nechat zpět zacementovat či co aby opět vydržely.Nemyslím tím přímo to že by šla klika po 5tisících do kytek ale já už bych s ní moc nepočítal jako 100%.Myslím že Iwan nebo Matyas by mohl říct kolik přebroušených klik padlo v M30
 Proti brusu kliky nic nemám ale zpravidla už toho nedá tolik co origo.Pokud by sehnal o.k.origo kliku která se vejde do tolerancí tak bych řešil tohle.Ten axial vypadá dost vydřeně,aby se vůbec vešel do prvního výbrusu,pokud ne tak už bych nepřemýšlel vůbec,jde o to že se po výbrusu ubere i "kompozit" a pak je z ní více méně blato.Mluvím ze zkušenosti který se tímto hojně leta zabýval.Řešení by bylo udělat brus a čepy pro ložiska nechat zpět zacementovat či co aby opět vydržely.Nemyslím tím přímo to že by šla klika po 5tisících do kytek ale já už bych s ní moc nepočítal jako 100%.Myslím že Iwan nebo Matyas by mohl říct kolik přebroušených klik padlo v M30 
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
sezen druhou  bude asi i levnejsi jako prebrus
 bude asi i levnejsi jako prebrus  premerit jaky ma prumery čepů , jakou ma ovalitu , atd. a pak na to koupit loziska , nejlepe origa
 premerit jaky ma prumery čepů , jakou ma ovalitu , atd. a pak na to koupit loziska , nejlepe origa 
			
									
									 bude asi i levnejsi jako prebrus
 bude asi i levnejsi jako prebrus  premerit jaky ma prumery čepů , jakou ma ovalitu , atd. a pak na to koupit loziska , nejlepe origa
 premerit jaky ma prumery čepů , jakou ma ovalitu , atd. a pak na to koupit loziska , nejlepe origa 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ 

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
						
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
nejak mi nejde do hlavy ze slapani nebo stani na spojce by melo takovy fatalni vliv na axial,pouzivanim spojky se opotrebi zase jen spojka nebo ne? prebrus by byl asi spis na miste kdyby byla klika poskozena/vydrena/ na kluznych plochach,v tomhle pripade bude asi lepsi jit do jine kliky...jak pise dvoris..
			
									
									
						






 zkontroluj veskere casti motoru ktere jsou olejem mazany
  zkontroluj veskere casti motoru ktere jsou olejem mazany 
 axial-klika/blok......
 axial-klika/blok......
