Kolisani volnobeznych otacek u M20

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Kolisani volnobeznych otacek u M20

Příspěvek od Boban » 25. 10. 2004 11:25

Podarilo se mi vyresit kolisani volnobeznych otacek motoru.
Priznaky: kolisani volnobehu mezi cca 600 - 800/min, pri otevreni vicka pro nalevani oleje (a tedy umozneni prisavani falesneho vzduchu prostrednictvim odvetrani motoru) nenastala zadna velka zmena (coz by nastat mela - spravne by se ten volnobeh mel rozhoupat).
Z toho jsem usoudil, ze to nekde prisava falesny vzduch, po prohlidce hadic zbyla jedina moznost: ventil, ktery uzavira hadici propojujici sani s nadobkou s aktivnim uhlim (dal pokracuje tusim do nadrze). Ten ventil je zasunuty v hadici, ktera usti do sani u skrtici klapky, pri bezicim motoru by mel byt uzavreny. Na motoru je presne pod skrtici klapkou. Jeste by nekdo mohl doplnit cenu noveho, ja jsem pouzil starsi.
Po vymene drzi volnobeh, bezi pravidelne cca 650/min.

Asi by se tady ten problem nasel ve starsich diskuzich, ale opakovani je matka moudrosti...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisani volnobeznych otacek u M20

Příspěvek od Francis » 25. 10. 2004 13:27

Boban píše:... Jeste by nekdo mohl doplnit cenu noveho, ja jsem pouzil starsi...
V AuTecu 1418,8 Kc bez DPH, p/n 13 90 1 726 705
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět