volnoběžný ventil na pohled funguje když jsem na kontakty přímo přivedl 12V tak cvakal a přepínal se. bohužel v autě nedostává ani ťuk elektriky
spínač volnoběžného ventilu
-
milo
spínač volnoběžného ventilu
tak jsem se na svoji 2.5 m20ce rozhodl vyřešit prasecky dorazovým šroubem nastavený volnoběh. nové koleno sání a par hadic na vzduch mě už bude čekat v autecu, upálenou lambdu jsem právě vyměnil a ...
volnoběžný ventil na pohled funguje když jsem na kontakty přímo přivedl 12V tak cvakal a přepínal se. bohužel v autě nedostává ani ťuk elektriky
spomínám si matně buď na nějaký web nebo thread na nějakém foru - myslím že je vadný spínač volnoběžného ventilu ... jenom kde kurva je
někde nad škrtící klapkou?
volnoběžný ventil na pohled funguje když jsem na kontakty přímo přivedl 12V tak cvakal a přepínal se. bohužel v autě nedostává ani ťuk elektriky
-
milo
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: spínač volnoběžného ventilu
Kdo zná hodnotu, o kolik pootevřít škrtící klapku dorazovým šroubem?milo píše:... vyřešit prasecky dorazovým šroubem nastavený volnoběh...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Aby vše fungovalo jak má, má se při sestavení klapkostroje po výrobě / po repasi dorazovým šroubkem o jistou hodnotu pootevřít klapka. Zajímá mě tato hodnota.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
tato hodnota je nadstavena na rozmer 0,05.....sparove mierky ...das ju do klapky a nedstavis srob aby sla primerane tazko von ta mierka......Francis píše:Aby vše fungovalo jak má, má se při sestavení klapkostroje po výrobě / po repasi dorazovým šroubkem o jistou hodnotu pootevřít klapka. Zajímá mě tato hodnota.
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
Reguluje průtok - při pootáčení mění průřez kanálku.Sámo píše:Jak ten ventil vubec funguje? Je tam servo ktery ridi prutok vzduchu, nebo se to proste otevre naplno? Zajima me jak ventil M20 tak M40...??? Mam dojem ze na M40 je tam pruzinka... Díky
U některých motorů je připojen třívodičově, někde jen dvouvodičově.
.
Jasny, takze to je nejakej servomotorek. Ja jen ze jsem mel rozdelanej ventil z M20 (B25) a je to tam takovy zvlastni. 3 jazycky tam tusim byly a kdyz jsem to napojoval natvrdo na 12V zdroj, tak jsem prisel jen na 3 kombinace. Zavreno / otevreno / napul otevreno... Tak jestli to RJ ridi stylem ze prepina mezi temahle trema polohama, nebo jestli je to nejaka vyssi divci regulace... Nevim... Kazdopadne kdyz je hlavni klapka zavrena a ventil taky zavrenej (odpojenej) tak tam nejde luft a teoreticky by to nemelo chytit jo? Chapu to dobre?
Jestli se nepletu, u regulátoru se 3-pinovým konektorem jsou uvnitř dvě cívky. Bez napětí je kanálek otevřen napůl, ty dvě cívky to šoupátko přetahujou do krajních poloh (zavřeno/otevřeno) podle pulsů z ŘJ.Sámo píše:Jasny, takze to je nejakej servomotorek. Ja jen ze jsem mel rozdelanej ventil z M20 (B25) a je to tam takovy zvlastni. 3 jazycky tam tusim byly a kdyz jsem to napojoval natvrdo na 12V zdroj, tak jsem prisel jen na 3 kombinace. Zavreno / otevreno / napul otevreno... Tak jestli to RJ ridi stylem ze prepina mezi temahle trema polohama, nebo jestli je to nejaka vyssi divci regulace... Nevim... Kazdopadne kdyz je hlavni klapka zavrena a ventil taky zavrenej (odpojenej) tak tam nejde luft a teoreticky by to nemelo chytit jo? Chapu to dobre?
Takže to chytí při odpojení normálně.
U regulátoru se 2 piny je cívka jen jedna, pulsy do cívky kanálek přivírají.
Tam by to taky mělo normálně chytit, při odpojení ovšem otáčky budou vyšší.
Ať se vyjádří někdo, kdo se v tom už vrtal - já to na autě nemám.
.