Silentbloky prednich ramen E36?
Silentbloky prednich ramen E36?
Chci vymenit silentbloky v prednich ramenech a chtel bych co nejtuzsi. Jaky jdou do e30, aniz by se zmenila geometrie? Cetl jsem tady o excentrickych do e30 M3, nebo e36 M3 3.0. Ma e36 M3 3.2 centricke silentbloky? Jsou vubec ty z e30 presne centricke (ty moje jsou uz trosku deformovany, tak to nepoznam)? Take jsem cetl, ze v beznych e36 silentblocich je "vice gumy", jsou uplne plne, nebo taky trochu "derave" jako e30? Jakou variantu mate vy?
Diky Hanisi, moc jsi mi pomohl.
Ja to teda jeste zrekapituluju: E30 ma centricke silentbloky, pravdepodobne jiny pro 6valce a jiny pro 4valce - vzhledove stejne, lisi se zrejme tuhosti - podle znaceni barevnou teckou. E36 ma centricke silentbloky, oproti E30 je v nich "vic gumy", takze by mohly byt tuzsi. Podle ETK maji vsechny E36 krome M3 stejne silentbloky, takze se asi (???) nelisi 4 valce a 6 valce. E36 M3 3.2 ma take centricke silentbloky, pravdepodobne jeste tuzsi nez normalni E36. E30 M3 a E36 M3 3.0 maji excentricke silentbloky.
Ja to teda jeste zrekapituluju: E30 ma centricke silentbloky, pravdepodobne jiny pro 6valce a jiny pro 4valce - vzhledove stejne, lisi se zrejme tuhosti - podle znaceni barevnou teckou. E36 ma centricke silentbloky, oproti E30 je v nich "vic gumy", takze by mohly byt tuzsi. Podle ETK maji vsechny E36 krome M3 stejne silentbloky, takze se asi (???) nelisi 4 valce a 6 valce. E36 M3 3.2 ma take centricke silentbloky, pravdepodobne jeste tuzsi nez normalni E36. E30 M3 a E36 M3 3.0 maji excentricke silentbloky.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to divný, ale souběh i odklony jsou v normě.Boban píše:Jestli to mas snizeny, tak se odklon urcite zmeni, na zaklon by to nemelo mit prilis velky vliv, ten by ovlivnily prave ty excentricke silentbloky.Hanis píše:E36 M3 3,0 má ekcentrický ostatní centrický neplný lišící se pouze tuhostí jako na E30. Špatný odklon přičítám snížení -40 mm.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-sbihavost se da standartne na e30 nastavit podle potreby,
-stelovatelnej odklon se musi pripadne dodelat (upravou horniho ulozeni mcphersnu)
-na zaklon by podle mne, u zcela standartni e30, mohl mit vliv akorat nespravny slientblok (pokud nekdo neohybal ramena atp.)
-stelovatelnej odklon se musi pripadne dodelat (upravou horniho ulozeni mcphersnu)
-na zaklon by podle mne, u zcela standartni e30, mohl mit vliv akorat nespravny slientblok (pokud nekdo neohybal ramena atp.)
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Odklon kola je uhel, ktery svira rovina kola (kolma na osu kola) s rovinou kolmou k silnici. Obe roviny musi mit prusecnici s podlahou rovnobeznou s osou auta (resp. s prusecnici podlahy a vertikalni roviny symetrie auta, ktera deli auto na levou a pravou cast).Lukáš325e píše:Prosím o vysvětlení pojmů odklon a záklon, v tomhle moc neběhám. Stačí napsat směry...
Zaklon rejdoveho cepu je uhel, promitnuty do vertikalni roviny symetrie auta, ktery svira osa rejdoveho cepu (spojnice spodniho kuloveho cepu a horniho ulozeni McPhersonu) s osou prochazejici kulovym cepem, ktera je kolma na podlahu.
Obe definice jsem si vymyslel, takze mozna je to uplne jinak.