rozvody na 318IS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

rozvody na 318IS

Příspěvek od pavel1164 » 03. 02. 2008 18:35

Zdravim.
Jen jsem se chtěl zeptat jak často se mají dělat rozvody na IS-ku e30, konkrétně co všechno se na nich měni.
Já mám údajně najeto 155 000 km a už začínaj bejt docela slyšet, chrastí asi tak jako u felície nebo favorita možná trošku mín.Jinak motor je mechanicky O.K.
Nestačil by jenom vyměnit hydr. napínák?
Díky za vaše rady.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 03. 02. 2008 18:48

vymen retez, + napinak, + kola. Ja menil jen retez a napinak (115 000km) a vidim to tak, ze brzo budu delat i kola.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 03. 02. 2008 18:55

napinak nestaci musis i retez protoze je natahly a uz spatne sedi na kolech ale ty bych vymenil taky protoze uz budou asi dost sjety delal jsem to minuli rok a vse v pohode pri 180tisic
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 03. 02. 2008 19:12

Jen doufám,že mi to ještě nějakej čas vydrží a něco nepraskne než to udělám.
Zájímalo by mě kolik to asi tak všechno může stát.

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 03. 02. 2008 21:16

Počítej ale s investicí cca 10.000,-

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 03. 02. 2008 21:30

:?

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 03. 02. 2008 21:54

Udělej to co nejdřív to půjde, pokud nechceš riskovat, že odděláš celý motor. Často se stává, že původní vodící lišta řetězu se rozláme a ucpe sací koš, stejně tak dochází k povolení šroubů, co drží velkou vanu k bloku. Já měl přesně tenhle případ, takže být tebou neváhám a vyměním to. Samozřejmě musíš vyměnit řetěz, napínák, vodící lišty, řetězová kola na vačkách i řetězové kolo na klice a řetězové kolo co je pod lištou napínáku na ložisku se mění podle opotřebení, je namáhaný nejmíň. Když vyměníš jenom řetěz a napínák, najedeš tak necelých 10tkm a začne to nanovo. Ale když to uděláš komplet tak je to tak na 160-180tkm, což si myslím, že už ani s třícou nenajedeš, pokud nejezdíš 10tkm měsíčně.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 03. 02. 2008 22:00

Takže mám jen samý užasný vyhlídky.

Odpovědět