Fugo píše:co se týče posilovače, projeď ETK zda se prodává opravná sada, pokud ne rozeber to a navštiv nějaký obchod s hydraulikou a tam ti poradí zda to pujde nebo ne. Když to nepujde tak dáš jinej, používali e24 a e32 atd ale ne všechny motorizace.
to se týče čidla, tak buď muže být KO a nebo bude KO koule, jinak kdyby to teklo pod čidlem tak tam je to těsněný měděným kroužkem, pokud to teče skrz čidlo tak vyměnit, když je koule KO tak to blbě brzdí - pedál je tvrdej, mě se to třeba hlavně projevovalo tím že když jsem jel pod plynem a pak potřeboval rychle brzdit tak první šlápnutí bylo tvrdý a bez posilovače, a taky je dost často slyšet jak regulátor přepouští a je cítit cukání ve volantu, po výměně koule je to OK.
No to jsem zapoměl napsat ,že to mám po výměně koule.
Před tím to, jak říkaš bylo při rychlém sešlapnutí tvrdé a brzdný učinek se dostavil až za sekundu!
Brzdový válec mi tékl už před tím.
Tak skusím tu opravnou sadu, šlo mi jen o to, jestli to už někdo nedělal ,abych měl nějaké info, než to rozdělám.