Podvozek Touring

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Podvozek Touring

Příspěvek od DVORIS » 13. 01. 2008 21:14

Nazdar chlapi,potřebuji radu ohledně pružin na touringa.
Je to E30 tour,původně šestiválec,nyní zastavěn motor Is.Majitel předemnou namontoval dopředu pružiny - 60mm údajně určené taky na šestivál.No a já bych to teď chtěl uvést do původního stavu a má otázka zní:

Sehnat pružiny ze čtyválce pokud budou pasovat do šestiválcových phersnů?Nebo pružiny z šestiválce?Mám obavu aby to na těch 6tiválcových nebylo moc vysoko.Za objektivní rady mockrát děkuji.
Obrázek

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 13. 01. 2008 21:22

iso má origo M-technic tak zkus jít touto cestou :wink:
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 01. 2008 21:26

Dík za radu ale nechci zmýšlet blbosti,pro mne nejlepší origo,potřebuji dopravit rodinku k chalupě a zrovna asfalt.koberec mi k ní nevede :? :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 13. 01. 2008 21:30

DVORIS píše:Dík za radu ale nechci zmýšlet blbosti,pro mne nejlepší origo,potřebuji dopravit rodinku k chalupě a zrovna asfalt.koberec mi k ní nevede :? :wink:
M-tech je o cca 2cm nižší což si myslim že je optimum i k našem silnicím.... :wink: http://www.autopower.se/galleri/bilder/1210_2.jpg
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 01. 2008 21:42

dej 6vál,touring nemá 4válcové pružiny

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 01. 2008 21:54

Georg já vím,ale na chromu mám nějaký snížení +- 20-30mm a škrtám když jedu sám,takže opravdu ani o píď níž,potřebuji dojet autem kousek po lesní cestě k chalupě

Stany:Takže radíš péra r6,nebude to už moc vysoko?Je v tom iso,předpokládám lehčí motor jak r6.
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 01. 2008 22:14

DVORIS píše:Georg já vím,ale na chromu mám nějaký snížení +- 20-30mm a škrtám když jedu sám,takže opravdu ani o píď níž,potřebuji dojet autem kousek po lesní cestě k chalupě

Stany:Takže radíš péra r6,nebude to už moc vysoko?Je v tom iso,předpokládám lehčí motor jak r6.
kombajny vsechny maji pera z R6, proto taky v puvodnim stavu vetsinou maji nakoplej predek...pokud chces jit niz, dej R4, pokud origo, tak R6
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 01. 2008 22:19

Oukej,dík za utvrzení,můžete diskuzi a téma smáznout :wink:
Obrázek

Odpovědět