šrouby mezi motorem a převodovkou

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

šrouby mezi motorem a převodovkou

Příspěvek od Huncak » 15. 04. 2007 18:32

potřebuju povolit motor od převodovky na M20.koukal jsem že tam jsou ze shora dobře schované dva šrouby.moc se na ně nedá dostat.jak jste to kdo povoloval?kolik tam těch šroubů celkem je?
V LPG je síla

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 15. 04. 2007 20:04

Nevim uz kolik jich tam je, ale jde to oddelat docela dobre. Mel jsem auto jen na spalkach a s prehledem jsem to povolil...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 04. 2007 22:54

uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 16. 04. 2007 20:53

Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 04. 2007 21:44

mychal píše:
Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8
clovece ja mam skrin na sroubech pro klic 19, to mas co za almaru? :lol:

jinak povoleni je dobre u M20, u M40 mozna ani ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 16. 04. 2007 22:03

Max-Max píše:
mychal píše:
Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8
clovece ja mam skrin na sroubech pro klic 19, to mas co za almaru? :lol:

jinak povoleni je dobre u M20, u M40 mozna ani ne
Tu 11 nasadíš na horní torxy, je to pohodlnější (tada bylo než se mi zlomil klíč v ruce a rozřezal mi půl dlaně) :lol:
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 04. 2007 22:10

jo ty myslis ty dva torxy...no ja mam na to orech origo torx, takze je mi to jedno, ale stejne ty dve velke svine 19 potrebujes pristup a to je nejlepsi naklonit motor
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 16. 04. 2007 22:15

Max-Max píše:jo ty myslis ty dva torxy...no ja mam na to orech origo torx, takze je mi to jedno, ale stejne ty dve velke svine 19 potrebujes pristup a to je nejlepsi naklonit motor
ano přesně ty, je na ně nejhorší přístup,já mám taky ořech(pro přesnost číslo 12) ale tím 11 očkem je to pohodlnější, nemusí se tolik času trávit pod autem. Vždy sem M20 dělal bez povolování skříně, ale kolik lidí tolik názorů jak to nejlíp udělat...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 04. 2007 22:32

hele hele ...11 12, ty to střílíš od boku chlape :twisted:

ten ořech se nbazývá E10 :D
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 04. 2007 22:44

mychal píše:
Max-Max píše:jo ty myslis ty dva torxy...no ja mam na to orech origo torx, takze je mi to jedno, ale stejne ty dve velke svine 19 potrebujes pristup a to je nejlepsi naklonit motor
ano přesně ty, je na ně nejhorší přístup,já mám taky ořech(pro přesnost číslo 12) ale tím 11 očkem je to pohodlnější, nemusí se tolik času trávit pod autem. Vždy sem M20 dělal bez povolování skříně, ale kolik lidí tolik názorů jak to nejlíp udělat...
no on chce povolit skrin, tak si neumim predstavit jak oddelit skrin bez povoleni od motoru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 16. 04. 2007 22:44

adam320 píše:hele hele ...11 12, ty to střílíš od boku chlape :twisted:

ten ořech se nbazývá E10 :D
Hele 11 klasika očko(akorád na to sedne) a torx samo myšleno E12, myslím že to ale každý i tak pochopil. Ty tam snad máš E10? Já sem přesvědčený že používám E12... :wink:
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

převodovka

Příspěvek od Huncak » 08. 05. 2007 11:20

přesně s tím očkem jsem to měl na mysli,sundavat převodovku se mi moc nechce,mám tam automat a nechce se mi rozebírat ty trubičky.potřebuju přetěsnit motor a vyndám ho ven kladkou takže jsem to ze spoda rozebírat nechtěl.mám uplně v háji zadní gufero na klice,teče z toho olej jako blázen.
V LPG je síla

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 11. 05. 2007 19:48

No.... nevím jak u vás, ale u mě sou ty dva horní torxy kurevsky pokaždý díky teplotě motoru dotáhlý... sem rád že je vůbec povolím trhákem přes kloubek a prodlužovák... takže u mě nějaký mudlání ještě k tomu neorigo klíčem vůbec není myslitelné... prostě pokaždý povolim vzpěru převodovky, vykloním tím motoru vzadu dolu a už tam můžu cpát golu:))) Pak už jen prskam, když ve šroubu praskne - povolí se a já si orvu ruku o ten blbej tunel...:))) Když se tak nad tím zamýšlím, tak mě výměna převodovky zase do dvou týdnů čeká.... takže si zase musím připravit flastry:))

Odpovědět