turbo do BMW???
turbo do BMW???
Znam chlapika co mi tvrdi, ze dat do BMW (benzinovyho) turbo neni zadnej problem... Tak se ptam jestli je to prakticky a financne vubec mozny???
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

ted nevim jestli se mam tesit nebo se nastvat...
pokud vse dobre dopadne tak na jare se taky objevim s turbem ... uvidime...
ale asi stejne nic z toho, pac nechci aby ses psychicky zhroutil ... kdo by tady pak spravoval forum ...
...jsem nevedel ze resis ridice a ne karu, co te pojede...ale taky pristup...


pokud vse dobre dopadne tak na jare se taky objevim s turbem ... uvidime...


...jsem nevedel ze resis ridice a ne karu, co te pojede...ale taky pristup...


Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi 
http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi

http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi
Ondra ex.M-Fahrer
Ondro, pěkný videíčkoondra_m píše:Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi
http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.avi




Jojo, přesně tak.Ace píše:Ondro, pěkný videíčkoondra_m píše:Video z brzdy, je vidět, že má trochu problém s bohatostí směsi
http://www.r3vlimited.com/Media/Videos/Matte30Turbo.aviDocela by mne zajímalo, jakým způsobem asi řešit tu bohatost směsi. Úpravou softwaru v ŘJ?
Do určitého tlaku, je to údajně v pohodě a pak už nějakou jinou vhodnou ř.j. je to jen otázka peněz, protože je 20 000 až 100 000,-CZK, ale pak už je to pohoda... Není problém si cokoliv nastavit.
Reálnou skušenost zatím nemám.
Jo a ještě je varianta postavit si vlastní ř.j. - ale to je jen pro elektrotechnické Guru

Ondra ex.M-Fahrer
Zda se, ze trefuju temata.
Je lepsi preplnovat 4val nebo 6val. Realne co je potreba za upravy? Nejsem zrona technik, spis nadsenac. Debata kolem 2.7 me dosti zaujala i poucila i kdyz obcas uz byla trochu nad moje chapani. Tohle mi nabizel jeden mechanik (turbo), ale i po precteni vasich zkusenosti i po tech mych se takovych zasahu docela bojim...

Nemyslím, řekl bych, že kompresor je složitějšíAce píše:2Ondra: hmm, dobrýJednodušší asi bude montáž kompresoru

Jinak na tom fakt, žádná věda není. Vyrobí se svody, natahají se trubky, intercooler. Navrtá se blok, zavede se olej k turbu a hotovo. Jo a výkonější vstřiky.
Když nebudeš tlačit víc jak 0.5Bar tak nemusíš podle všeho ř.j. vůbec řešit.
Resp. s když budeš mít KATovou elektroniku tak se stím vyrovná sama.
Samozřejmě, že to nikdy nebude tak optimální jako když to udělá fabrika, ale o to tady snad ani nejde, ne?
Ondra ex.M-Fahrer