
2.5 vs 2.7
2.5 vs 2.7
Chtel sem se zeptat co myslite, ze je lepsi pokud clovek touzi po 327i: koupit rovnou 325e a pak z ni udelat 327i, anebo koupit 325i a prehodit tam 2,7. Zajima me narocnost na stavbu a jestli si nekdo troufate odhad tak i na penize... 

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Přestavoval jsem obě dvě varianty a doporučuji z 325i stavět 2,7, protože přehodíš blok a ostatní věci zůstanou z 2,5i. V případě přestavby 325e musíš měnit motorovou elektriku, Motronic, hlavu, váhu vzdruchu i s filtrem, sání s regulací volnoběhu,vstřiky a přetlakovým regulátorem, kompletní výfuk i se svody, diferenciál, otáčkoměr a ev. tachometr podle r.v., je to prostě pakárna. Ale je to jen o ceně a práci, kterou chceš investovat, osobně bych se rozhodoval podle toho, jaké seženeš auto, hezká ETA po strejdovi bude jistě daleko levnější, než dravě se tvářící 325i M-technik II. Podvozek je zaplaťpánbů shodný.
ja ti dekuji Ivo za tvoji duveru. Ja bych koupit 325i a doslova a dopismene bych se vysral na nejakou 2,7i NIC nevydrzi (myslim tim kdyz ji budes nakladat) tak pri dobrem motoru vydrzi cca 10000 Km a to je hodne,ale spis ti do 3000 Km ure a budes jen nasranej. Tot jen muj nazor a HLAVNE ZKUSENOSTI. A usetris docela dost penizku a casu kup si za ty penize pekna kola 

A presne to taky udelamFilip píše:ja ti dekuji Ivo za tvoji duveru. Ja bych koupit 325i a doslova a dopismene bych se vysral na nejakou 2,7i NIC nevydrzi (myslim tim kdyz ji budes nakladat) tak pri dobrem motoru vydrzi cca 10000 Km a to je hodne,ale spis ti do 3000 Km ure a budes jen nasranej. Tot jen muj nazor a HLAVNE ZKUSENOSTI. A usetris docela dost penizku a casu kup si za ty penize pekna kola

5er
Když budu vycházet, že bude oboje ve stejném stavu a bude stát stejně tak 325i
A pak jen vyměnit blok a pár blbostí.
Jinak 2.7i ano, ale čas odčasu to chce vyměnit blok/ojnici atp
Ale vše je to jen o tom, jak se to honí.
Podle mne, když se to bude honit jen občas a málo tak to vydrží dlouho, třeba i 20 000km
A pak jen vyměnit blok a pár blbostí.
Jinak 2.7i ano, ale čas odčasu to chce vyměnit blok/ojnici atp

Ale vše je to jen o tom, jak se to honí.
Podle mne, když se to bude honit jen občas a málo tak to vydrží dlouho, třeba i 20 000km

Ondra ex.M-Fahrer
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
[quote="Melisek_076"]Přestavoval jsem obě dvě varianty a doporučuji z 325i stavět 2,7, protože přehodíš blok a ostatní věci zůstanou z 2,5i. V případě přestavby 325e musíš měnit motorovou elektriku, Motronic, hlavu, váhu vzdruchu i s filtrem, sání s regulací volnoběhu,vstřiky a přetlakovým regulátorem, kompletní výfuk i se svody, diferenciál, otáčkoměr a ev. tachometr podle r.v., je to prostě pakárna. Ale je to jen o ceně a práci, kterou chceš investovat, osobně bych se rozhodoval podle toho, jaké seženeš auto, hezká ETA po strejdovi bude jistě daleko levnější, než dravě se tvářící 325i M-technik II. Podvozek je zaplaťpánbů shodný.[/qu
Mylim, ze jasne 325i, s tou 325e je to trochu slozity a navic vidim, spousta dilu co by se musely prohodit se jiz nachazi na 325i. Skoda jen sem tak surfoval a zjistil, ze takova ETA stoji dost malo a to i coupe..
Mylim, ze jasne 325i, s tou 325e je to trochu slozity a navic vidim, spousta dilu co by se musely prohodit se jiz nachazi na 325i. Skoda jen sem tak surfoval a zjistil, ze takova ETA stoji dost malo a to i coupe..

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Na jare, kdyz vse pujde jak ma, koupim si sestivalcove BMW. Zatim se informuji o moznostech a e30 je dost vysoko na mem zebricku a 2.7 me zaujala. 

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
A jakou máš postavenou variantu?Bmw-rally píše:Co to tady melete? 2,7i musí vydržet 100 000km pokud to nedělal nějakej amatér. Máme to v závoďáku a vydrželo to 10 000 ostrejch kilometrů bez nejmenšího problému a určitě to vydrží ještě mnohem mnohem víc.
Já jsem viděl asi 4 varianty a všechny šly dřív nebo později "srát". Třeba máš postup kterej vydrží.
Nejvíc záleželo na stavu zdrojové kliky.
No a když se to dělalo "pořádně" t.j. nové šály atp. Tak to jen trochu prodloužilo životnost.
Podlemne, nejvýkonější, ale taky nejrychlejší cesta do "pekel" je 325i komplet jenom 2.7i klika a krátký ojnice + ostrá vačka.
Ondra ex.M-Fahrer