termostat...???
termostat...???
u E30 1985 M10 316 karburátor s LPG mám problém s plynem,že mi to zamrzá.....pomáhá mi jedině to,že když jedu prvních asi 7km na benzín a pak to přepnu po zahřátí asi do poloviny ukazatele teploty na plyn,tak to jede už o.k.Jedna z mých teorií je to,že bych mohl mít něco s termostatem.Směšovač plynu totiž ohřívají hadice s chladící kapalinou,které jsou až z velkého chladícího okruhu.Myslím,že vinou špatného termostatu k tomu neteče teplá chladící kapalina tak rychle,jak by měla-zkrátka,že termostat otevírá později,či málo....Má otázka zní-zkoušel někdo funkci vadného termostatu a vyzná se v tom někdo?Jaké jsou jeho poruchy?Pozdě otevírá?Zcela se neotevře? Hodlám ho vymontovat a vyměnit za jiný(použitý),tak se před touto operací snažím pochytit nějaká moudra.Hodlám to vyzkoušet v hrnci na plotně a vyzkoušet oba.Znáte někdo hodnoty ve stupních,kdy se má termostat otevřít?Dá se ten termostat rozebrat,nebo je to nerozebratelný kousek?Je to ten typ termostatu,který je jako mezikus na hadici vedle chladiče ke straně spolujezdce a má tři vývody na hadice.Dík za odpovědi.
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....
pokud ti to funguje dobre na benzin aj se dobre zahriva tak bych v termostate chybu nehledal a za dalsi reduktor plynu se vetsinou dava paralelne k topeni aby se to ohrivalo lepe a rychleji nez z velkeho okruhu takze bud tebou tak bych to predelal na paralelne na topeni a nebudes mit takovi starosti se zamrzanim
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
- fx-nuclear
- Příspěvky: 69
- Registrován: 18. 07. 2006 10:35