zasekávající se čerpadlo servo řízení

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BoboE3
Příspěvky: 16
Registrován: 17. 07. 2006 16:26

zasekávající se čerpadlo servo řízení

Příspěvek od BoboE3 » 18. 07. 2006 16:30

Prosím o radu. U mého BMW, když jde motor na volnoběh a otočím volantem na jakoukoli stranu (auto stojí na místě - největší odpor), čerpadlo serva se zasekne (což je samozřejmě doprovázeno pištivím zvukem prokluzujícího řemenu). Jakmile se auto jen trochu pohybuje (menší odpor pro kola), je všechno OK. Přední ložisko v čerpadle nové, kapalina nová, hadice nová, vůle v řízení minimální. V čem je problém?

Moc díky za odpovědi

Uživatelský avatar
Torham
Příspěvky: 418
Registrován: 08. 05. 2006 19:50
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Torham » 18. 07. 2006 21:22

Nevim :D ale skusil bych trochu pritahnout napnuti remenu jestli to bude delat stale .

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 19. 07. 2006 07:53

Posilovač má dva okruhy proti sobě, podle točení volantu se olej tlačí buď do jedný, nebo do druhý hadice, když to takhle lajcky plácnu. Když vytočíš volant na maximum jedný strany, dojde k propojení obou okruhů oleje, jednoduše řečeno, obě hadice začnou tlačit proti sobě. Tím pádem to zpmalení/zastavení serva a následný vrzání klíňáku. Jeden starej mechanik z Renocaru mi říkal, že u těhle kár bys ani vytáčet volant do maxima neměl. Prostě vytočit a jak to vrzne, pootočit o pár čísel zpátky. Ani u nových aut s posilovačem na volant bys neměl držet volant na dorazu dýl, než nějakou dobu.

BoboE3
Příspěvky: 16
Registrován: 17. 07. 2006 16:26

Příspěvek od BoboE3 » 19. 07. 2006 07:57

No, jde o to, že tím volantem, když je ve středové poloze, stačí pohnout jen minimálně a už to začne řvát. Takže na maximum tím nikdy netočím.

Odpovědět