Zmena typu motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Martinfly
Příspěvky: 86
Registrován: 28. 07. 2004 17:48
Bydliště: Praha/Modřany

Zmena typu motoru

Příspěvek od Martinfly » 13. 12. 2005 12:10

Cau,
chci se zeptat, co je potreba na zmenu typu motoru v technicaku.
Ci zda je to vubec potreba, kdyz to bude z 318i na 318is

Diky

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 13. 12. 2005 13:30

Urcite jde udelat uredni vymaz cisla motoru a pak tam muzes dat jakykoliv typ motoru jak mas v technicaku tzn: 206KA/206KA . Melo by to tak byt... Ale nevim jestli iso je jinej typ... :(
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 13. 12. 2005 13:39

Pokud postavíš něco co se skutečně vyrábělo, tak by to mělo jít oficiálně, akorát za to zaplatíš víc. Tzn. iso jednině 2dv. pokud se nepletu.
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 12. 2005 16:08

Z 318i na 318IS je to dost velkej výkonovej skok a navíc ISo má jiný brzdy a podvozek, takže do Autecu za Stehlíkem a budeš muset udělat velkou přestavbu, protože to nebude jenom motor ale i podvozkové díly, takže za povolení v Autecu vyplázneš 3100Kč. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 13. 12. 2005 16:14

A kdyz tam teda flaknu motor z ISa (ja teda mam 1.6 M40), tak staci zaplatit 3100,- Autecu a je to legal?
Kdyz bych jen pozadal o vymaz cisla motoru a motory prohodil, tak by to slo?
je to stejny typ motoru - projde mi to na TK?
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 13. 12. 2005 17:21

KuaJa píše:A kdyz tam teda flaknu motor z ISa (ja teda mam 1.6 M40), tak staci zaplatit 3100,- Autecu a je to legal?
Kdyz bych jen pozadal o vymaz cisla motoru a motory prohodil, tak by to slo?
je to stejny typ motoru - projde mi to na TK?
Tobe pripada 1.6 M40 a 1.8 M42 stejny typ motoru? Vazne myslis, ze jsou na STK takovi blbci?

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 13. 12. 2005 17:56

dobre, to jsem blbe vyjadril.
co je teda vlastne kriterium stejnosti motoru?
1.6 M40 za 1.6 M40 si teda muzu prehazovat, jak chci.
1.6 M40 za 1.8 M40 nebo M10 uz nemuzu?
M42 je teda treba legalizovat pres Autec nebo to jde i jednodusejc?
Jinak si teda myslim, ze na TK by to poznat nemuseli, prerazit typ na motoru.. zas takovy frajeri to u nas nebudou.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 13. 12. 2005 18:46

KuaJa píše: 1.6 M40 za 1.6 M40 si teda muzu prehazovat, jak chci?
Kdyz mas vymazany cislo motoru ve velkym technicaku, tak ano.
KuaJa píše: 1.6 M40 za 1.8 M40 nebo M10 uz nemuzu?
Spravne, protoze to je jiny typ motoru, pravdepodobne 164xx X 184xx X 184yy...
KuaJa píše: M42 je teda treba legalizovat pres Autec nebo to jde i jednodusejc?
Legalne pouze pres Autec, podminky neznam, ale jiste je tu nekde najdes, omila se to porad dokola.
KuaJa píše: Jinak si teda myslim, ze na TK by to poznat nemuseli, prerazit typ na motoru.. zas takovy frajeri to u nas nebudou.
Jen malo lidi dokaze prerazit cisla na bloku tak, aby to technici, kteri vidi denne desitky originalnich cisel, nepoznali. Tezko ale budes vydavat M42 za M40 - je jen otazka casu, nez narazis na nekoho, kdo se v tom vyzna...

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 13. 12. 2005 19:45

Když už jste to tady nakousli, mám etu (2.7) a chtěl bych tam dát dvaapůlku, co k tomu potřebuji? Podle mě by to mělo být jednodušší, obsah motoru nenavyšuji ale snižuji, podvozek je vpodstatě stejný. Stačí výmaz čísla a zajet na technickou? Díky
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 13. 12. 2005 20:44

paca píše:Když už jste to tady nakousli, mám etu (2.7) a chtěl bych tam dát dvaapůlku, co k tomu potřebuji? Podle mě by to mělo být jednodušší, obsah motoru nenavyšuji ale snižuji, podvozek je vpodstatě stejný. Stačí výmaz čísla a zajet na technickou? Díky
Musíš za Stehlíkem, aby Ti dal papíry na změnu typu motoru... už jsem taky z jedny ety udělal 2,5... poplatek tuším kolem 1500kč
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 12. 2005 20:57

KuaJa píše:A kdyz tam teda flaknu motor z ISa (ja teda mam 1.6 M40), tak staci zaplatit 3100,- Autecu a je to legal?
Kdyz bych jen pozadal o vymaz cisla motoru a motory prohodil, tak by to slo?
je to stejny typ motoru - projde mi to na TK?
V Autecu dostaneš povolení na přestavbu za 3100Kč a potom musíš udělat normálně přestavbovou technickou. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 14. 12. 2005 22:09

Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 12. 2005 22:37

Beda píše:Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
Postupem, který tu je popsaný můžeš přestavovat do aleluja, třeba pětkrát za rok. Jen si k té ceně připočítej přestavbovou technickou - tuším dva tis. - a nějaké ty správní poplatky a stresy.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 14. 12. 2005 22:41

Dan td píše:
Beda píše:Tak když už jsme u toho,tak se taky zeptám.Mám iso,do kterýho předchozí majitel dal obyč 318 M10 a udělal oficiální přestavbu.Já teď měním tu 318 M10 zpět za iso a samozdřejmě sedí VIN na kastli,na štítku kde je i 318is,mám vzadu kotouče,ale ve velkém TP jiný typ motoru,právě z 318 M10.A teď ta otázka:udělají mi zase přestavbu na isovej motor bez problémů??A popřípadě za kolik?? Předem díky za odpovědi...
Postupem, který tu je popsaný můžeš přestavovat do aleluja, třeba pětkrát za rok. Jen si k té ceně připočítej přestavbovou technickou - tuším dva tis. - a nějaké ty správní poplatky a stresy.
Myslíš k těm 3tisícům odhaduju,jinak díky za odpověď!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 15. 12. 2005 14:09

Pokud se nepletu, tak Stehlík Ti vydá takový "prohlášení o´shodě" tzn. soupis toho co v tom autě má být. př. pokud má iso ( nevím to jistě ) seriově kotouče i vzadu a tvoje 316i je nemá, musíš je vyměnit taky. Alespoň tak mi to Stehlík vysvětloval otázka je jak to na tý přestavbový technický budou kontrolovat.
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 16. 12. 2005 22:47

Výměnu typu motoru jsem absolvoval bez přestavbove STK a poplatek určite nebyl vyšši nez 2000kč...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Jíra
Příspěvky: 122
Registrován: 13. 11. 2005 17:36

Příspěvek od Jíra » 18. 12. 2005 23:15

já výměnu motoru sice nedělal ale puvodni majitel ano 315>316, když jsem byl s čerstvě koupenym autem na evidenčni tak mi technik zjistil že nesedi typ motoru. Udělal škrt škrt, motor neevidovan a jel sem si pro čisla >všechno ok. na stk sem platil myslim dvěsta k.
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 19. 12. 2005 10:05

Jíra píše:já výměnu motoru sice nedělal ale puvodni majitel ano 315>316, když jsem byl s čerstvě koupenym autem na evidenčni tak mi technik zjistil že nesedi typ motoru. Udělal škrt škrt, motor neevidovan a jel sem si pro čisla >všechno ok. na stk sem platil myslim dvěsta k.
No tak to by ti bylo houby platny, typ motoru se z technicaku vyskrtnout neda a kdyby ti nesedel, budes mit problemy jindy. Spis ti nesedelo vyrobni cislo motoru, to vyskrtnout lze.

DVORIS

změna typu motoru

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2005 19:08

Tak,tak žádný škrt,škrt ja když prodaval popelnici kterou jsem měl před mým Bmw(Zastava),tak jse měl takový fofry při přepisu,že jsem myslel že je všechny vystřílím, tu bandu zkorumpovaných zmrdů tady u nás v Přerově.Udělali ze mne zloděje,auto chtěli sbalit na expertýzu do ostravy,že tam mam kradenej motor, při tom auto jsme jako rodina vlastnili 15let a bylo ve100pro stavu.Na dopravce mi dokonce radili ať to radši sešrotuju.To vše kvuli překlepu jednoho čísílka na motoru(místo3,8),typ motoru a nepomoh mi ani ďábelarchanděl,až telefonát na dovozce Fiat 300kč a bylo hotovo.Takže tolik k typovým číslům na motoru,jinak kdo chce zvednout adrenalin v krvi tak naši STK vřele doporučuji.

Jíra
Příspěvky: 122
Registrován: 13. 11. 2005 17:36

Příspěvek od Jíra » 19. 12. 2005 23:14

no rozhodně se nechci hadat, zas tak se v tom nepohybuju, ale v techničaku mam jasně napsano typ motoru neevidovan...
Obrázek

Odpovědět