Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 04. 02. 2005 16:20
Mám 325i a koupil jsem si jinou váhu vzduchu taky z 325i ale po výměně jsem auto nastartoval.Volnoběh houpal jak svině skoro to i zdechlo.Když jsem tam vrátil zpátky svoji váhu tak to šlapalo zase jak má.Čím to mohlo být,je ta váha v prdeli nebo je v tom jiný háček

Kurva co se na té váze dá rozbít

-
Mazety
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 14. 10. 2004 08:38
- Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB
Příspěvek
od Mazety » 04. 02. 2005 16:24
Stany píše:Mám 325i a koupil jsem si jinou váhu vzduchu taky z 325i ale po výměně jsem auto nastartoval.Volnoběh houpal jak svině skoro to i zdechlo.Když jsem tam vrátil zpátky svoji váhu tak to šlapalo zase jak má.Čím to mohlo být,je ta váha v prdeli nebo je v tom jiný háček

Kurva co se na té váze dá rozbít

bohužel si z tebe někdo vystřelil, hoď mu jí na hlavu
od jistech dob takový věci platím až po vyzkoušení
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 04. 02. 2005 16:26
Co treba vydrena draha, nebo vytahany pruzinky ?
A nabizi se otazka, proc jsi menil vahu, kdyz puvodni slapala OK ?
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 04. 02. 2005 16:36
No mám problém z plynem.Prostě díra v plynu.Když ve volnoběhu zatáhnu za plyn tak je tam prodleva a to mě sere

Začal jsem od váhy vzduchu.Ale asi to bude spíš ten snímač co

-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 04. 02. 2005 16:38
No uplne bych to jeste nezatracoval.
Uz jsem se setkal na sve E30 325i s tim, ze ridici jednotka se musela "premapovat" (u me byla vyresetovana po delsim odpojeni od baterky).
Projevovalo se to hlavne tim, ze po prvnich asi 50 km houpal volnobeh, obcas tendence k chcipnuti. Pak se to ustalilo...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 02. 2005 18:42
Alex_78 píše:No uplne bych to jeste nezatracoval.
Uz jsem se setkal na sve E30 325i s tim, ze ridici jednotka se musela "premapovat" (u me byla vyresetovana po delsim odpojeni od baterky).
Projevovalo se to hlavne tim, ze po prvnich asi 50 km houpal volnobeh, obcas tendence k chcipnuti. Pak se to ustalilo...
k tomuto by som sa tiez priklonil
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 06. 02. 2005 23:19
toto sa mi stalo min.týždeň. auto išlo len na dva-tri valce, tak som poriadne natankoval, pridal velfobin a pohoda. no ale večer predtým som vybil baterku, ked som skúčal naštartovať. v noci som ju dobil a na druhy deň po natankovaní som nechal motor dostatočne zohriať na volnobehu a otáčky mi lietali hore-dole. motor už bol uplne zohriaty. inokedy to robí len tesne po štarte. tipujem to na odpojenú baterku v noci a potom následné spamatávanie sa RJ. na další deň sa už volnobeh nehúpal, ale otáčky sa mi same zdvihli z cca.900 na asi 1300/min. neviem čím to je, ale žiadne iné zásahy okrem odpojenia baterky som nerobil.
možno mám perpetum mobile

-
cimo
- Příspěvky: 41
- Registrován: 13. 07. 2004 12:26
- Bydliště: Nové Zámky
Příspěvek
od cimo » 06. 02. 2005 23:21
to som bol ja, ale bol som v utajení - zvláštne úlohy od J.Busha
možno mám perpetum mobile

[/quote]
Fajčiť síce budem, ale piť neprestanem!
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 07. 02. 2005 18:26
Stany píše:Mám 325i a koupil jsem si jinou váhu vzduchu taky z 325i ale po výměně jsem auto nastartoval.Volnoběh houpal jak svině skoro to i zdechlo.Když jsem tam vrátil zpátky svoji váhu tak to šlapalo zase jak má.Čím to mohlo být,je ta váha v prdeli nebo je v tom jiný háček

Kurva co se na té váze dá rozbít

Váha může bejt v pohodě, jen je nastavená "na" motor u kerýho byla - jiný "netěsnosti",.... to je Úďo upně noumální
Nejlevnější řešení je zajet na emise, kde je někdo inteligentní a ten podle obsahu kyslíku, CO,... seřídí tím imbusem váhu, aby fachčila jak má.
Takže neházej hned flintu do žita

BMW The Ultimate Driving Machine
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 07. 02. 2005 20:59
DAN píše:Stany píše:Mám 325i a koupil jsem si jinou váhu vzduchu taky z 325i ale po výměně jsem auto nastartoval.Volnoběh houpal jak svině skoro to i zdechlo.Když jsem tam vrátil zpátky svoji váhu tak to šlapalo zase jak má.Čím to mohlo být,je ta váha v prdeli nebo je v tom jiný háček

Kurva co se na té váze dá rozbít

Váha může bejt v pohodě, jen je nastavená "na" motor u kerýho byla - jiný "netěsnosti",.... to je Úďo upně noumální
Nejlevnější řešení je zajet na emise, kde je někdo inteligentní a ten podle obsahu kyslíku, CO,... seřídí tím imbusem váhu, aby fachčila jak má.
Takže neházej hned flintu do žita

Já to nevzdávám

Hned jak na to budu mít čas tak to vyřeším

BOOST pak bude mít práci

-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 07. 02. 2005 21:53
Stany píše:DAN píše:Stany píše:Mám 325i a koupil jsem si jinou váhu vzduchu taky z 325i ale po výměně jsem auto nastartoval.Volnoběh houpal jak svině skoro to i zdechlo.Když jsem tam vrátil zpátky svoji váhu tak to šlapalo zase jak má.Čím to mohlo být,je ta váha v prdeli nebo je v tom jiný háček

Kurva co se na té váze dá rozbít

Váha může bejt v pohodě, jen je nastavená "na" motor u kerýho byla - jiný "netěsnosti",.... to je Úďo upně noumální
Nejlevnější řešení je zajet na emise, kde je někdo inteligentní a ten podle obsahu kyslíku, CO,... seřídí tím imbusem váhu, aby fachčila jak má.
Takže neházej hned flintu do žita

Já to nevzdávám

Hned jak na to budu mít čas tak to vyřeším

BOOST pak bude mít práci

Co to, co to? Že by tě už černá omrzela a taky by jsi si chtěl přečesávat pěšinku při pohledu na svůj motor.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 07. 02. 2005 22:32
BOOST píše:Stany píše:DAN píše:
Váha může bejt v pohodě, jen je nastavená "na" motor u kerýho byla - jiný "netěsnosti",.... to je Úďo upně noumální
Nejlevnější řešení je zajet na emise, kde je někdo inteligentní a ten podle obsahu kyslíku, CO,... seřídí tím imbusem váhu, aby fachčila jak má.
Takže neházej hned flintu do žita

Já to nevzdávám

Hned jak na to budu mít čas tak to vyřeším

BOOST pak bude mít práci

Co to, co to? Že by tě už černá omrzela a taky by jsi si chtěl přečesávat pěšinku při pohledu na svůj motor.


černá je dobrá ale trochu toho lesku neuškodí
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu