Demontáž palivové nádrže
Demontáž palivové nádrže
Pánové, začala mi kapat nádrž na touru (63 l ). Lze ji demontovat bez vyndaní zadní nápravy? Ďurku jsem našel a provizorne zalepil takovym tim dvousložkovym hovínkem, ale bude to chtít jí vyndat a asi vyměnit za lepší (novej) kousek. Ale rozebírat kvůli tomu půl auta, jaj to se mi nechce.
A propos - jak je to se zaměnitelností nádrže 55l/63 l? Jezdim na LPG, takže menší objem nádrže mě netrápí, spís mě zajímá, zda je zaměnitelná bez úprav palivového vedení, příp. karoserie. Že je jinej plovák a ukazatel v přístrojovce bych věděl.
A kdyb náhodou někdo diponoval hochnobl nádrží, může mi jí nabídnout. Existovali pro E30 i plastové nádrže nebo jen plech?
A propos - jak je to se zaměnitelností nádrže 55l/63 l? Jezdim na LPG, takže menší objem nádrže mě netrápí, spís mě zajímá, zda je zaměnitelná bez úprav palivového vedení, příp. karoserie. Že je jinej plovák a ukazatel v přístrojovce bych věděl.
A kdyb náhodou někdo diponoval hochnobl nádrží, může mi jí nabídnout. Existovali pro E30 i plastové nádrže nebo jen plech?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Děkuju uctivě za radu. Jí si řikal, že by to mělo jít. Kardan a vejfuk jsou mi jasné, tankovací hrdlo taky.
Jinak ještě jeden dotaz - nevíte někdo, sehnat novou hadici odvzdušnění nádrže? Já už ji měnil, jenže prumer 16 jsem nikde nesehnal, tak jsem dal klasickou hadicku benzinovou s prumerem 8, jen jsem si udelal redukce a ted kdyz tankuju, tak mi porad vypina pistole, takze musim tankovat "pomalu". A od jiste hladiny (nevim kolik) pistole vypina ihned pri jakemkoliv prutoku.
Jinak ještě jeden dotaz - nevíte někdo, sehnat novou hadici odvzdušnění nádrže? Já už ji měnil, jenže prumer 16 jsem nikde nesehnal, tak jsem dal klasickou hadicku benzinovou s prumerem 8, jen jsem si udelal redukce a ted kdyz tankuju, tak mi porad vypina pistole, takze musim tankovat "pomalu". A od jiste hladiny (nevim kolik) pistole vypina ihned pri jakemkoliv prutoku.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
63 l nádrž se dá sehnat do 4000, 55 l nádrž kolem 3100. Otázka je jak to je s kvalitou. Taky nad novou uvazuju. Nicmene je toz docela palka a je otazka, zda ma cenu porad dal investovat do auta s prodejní hodonotou +- 30 000.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Dával jsem novou 63 a vyšla okolo 4000, je na tom nějakej základní nátěr, ten je potřeba dostat dolu a vzít ji pořádně základovkou a potom krupicí jak se dělají prahy a na autě zavoskovat a mělo by to držet. Benzínovou hadici na odvzdusneni jsem sehnal taky max 14 v Novým Městě n. Mor. v autodílech vedle pohřebního ústavu, má tam takový vetešnictví i s věcma na motorky ale fakt hodně věcí...
E30 320i/dailycar E34 525 TDS
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Po té 16mm hadici se vám mrknu u mých dodavatelů pneuprvků,neměl by být problem
Klik,nabídka zde:
http://www.vskprofi.cz/download/kapitol ... hadice.pdf

Klik,nabídka zde:
http://www.vskprofi.cz/download/kapitol ... hadice.pdf
Taky budu měnit nádrž na mém turbochrochtu
musím tankovat jen za pěcet, když tankuji víc, začíná to chcát 


Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pohledal bych fakt nějakou univerzálku... co si budem povídat, 700bez dph za kus gumy je zbytečná mordaChvalda 318iS píše:Tu hadici budou mít určitě novou v BMW. Nebo sežeň nějakou starší. Jednou se mi stalo, že byl otřepenej akorát konec u nádrže a jinak byl zbytek cajk na všech autech, co jsem měl.

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Budeš mít díru u nalévacího hrdla do nádrže a tuším, že td má jen 55L nádrž. Tam stačí jen málo a rezne to. Většinou se to dá v pohodě zavařit nebo i zacínovat a je klid. Pokud je zbytek ok, netřeba víc investovatLádin píše:Taky budu měnit nádrž na mém turbochrochtumusím tankovat jen za pěcet, když tankuji víc, začíná to chcát

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Matty: Jo, to máš pravdu. Ale kdo řeší origo, pro toho je to jasná volba. Než si "vyběháš" nějakou nestandart náhražku, stojí to čas a peníze takyChvalda 318iS píše:Budeš mít díru u nalévacího hrdla do nádrže a tuším, že td má jen 55L nádrž. Tam stačí jen málo a rezne to. Většinou se to dá v pohodě zavařit nebo i zacínovat a je klid. Pokud je zbytek ok, netřeba víc investovatLádin píše:Taky budu měnit nádrž na mém turbochrochtumusím tankovat jen za pěcet, když tankuji víc, začíná to chcát

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jak říkáš, je to otázka času a peněz 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Ja to napisu jinak. Kdyz jsem chtel hadici 16 mm vymenit, tak jsem nejakou koupil v autodilech, nicmene diky jejimu vetsimu vnejsimu prumeru jsem ji proste za boha neprotahl tou trubkou az k nadrzi. Hadici jsem tahal lankem, strkal lankem mazal vazelinou, sral jsem se s tim celej den a proste tam nesla. Takze ono jestli origo hadice nakonec nebude nejlepsi volba ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
V tom katalogu je udáván vnější a vnitřní průměr,tak měřit snad umíte,ne?Gabo píše:Ja to napisu jinak. Kdyz jsem chtel hadici 16 mm vymenit, tak jsem nejakou koupil v autodilech, nicmene diky jejimu vetsimu vnejsimu prumeru jsem ji proste za boha neprotahl tou trubkou az k nadrzi. Hadici jsem tahal lankem, strkal lankem mazal vazelinou, sral jsem se s tim celej den a proste tam nesla. Takze ono jestli origo hadice nakonec nebude nejlepsi volba ...

Měřit umim, ale tu hadici jsem tam cpal pred rokem a pul a zmerenou jsem ji nemel ... Takze jsem koupil tu jedinou co meli v autodilech.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA