Podtlak ??
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Podtlak ??
Kdo mi řekne jak funguje a na co má vliv taková ta "krabička" do ktere jde podtlak ze sání a pak do rozdělovače.
Vím jak ovlivnujě podtlak rozdělovač atd...,ale zajímalo by mě k čemu tam je třeba ten třetí vývod zakrytej čepičkou a proč do ní jde elektrika???? (když jsem napojil rozdělovač s ní a bez ní tak žádnej rozdíl... Jo mám 318i M10
Dík
Vím jak ovlivnujě podtlak rozdělovač atd...,ale zajímalo by mě k čemu tam je třeba ten třetí vývod zakrytej čepičkou a proč do ní jde elektrika???? (když jsem napojil rozdělovač s ní a bez ní tak žádnej rozdíl... Jo mám 318i M10
Dík




Re: Podtlak ??
Je tam cívka a po přitažení zřejmě otevře cestu vzduchu ze sání k podtlakový regulaci. Zaslepenej vývod není použitej. Kdy to spíná, nevim, ale chystám se na "laboratorní" pokus.Huska píše:Kdo mi řekne jak funguje a na co má vliv taková ta "krabička" do ktere jde podtlak ze sání a pak do rozdělovače.
Vím jak ovlivnujě podtlak rozdělovač atd...,ale zajímalo by mě k čemu tam je třeba ten třetí vývod zakrytej čepičkou a proč do ní jde elektrika???? (když jsem napojil rozdělovač s ní a bez ní tak žádnej rozdíl... Jo mám 318i M10
Dík
Tuším, že to spíná podle teploty motoru.
Máš K-Jetronic, je tak?
- toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Ted jsem to byl zkusit a taky mi v tom cvaká. Ten třetí vývod že by byl jen tak zaslepenej se mi nezdá.....
Napadlo mě jeslti do té třetí taky nemá vést nějaká hadička...(třeba v sání mám jeden vývod ucpanej tak nevím jesli třeba není nějaká souvislost s tímto
Mám K-Jetronic.

Mám K-Jetronic.




- toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
v sani mam taky jeden vyvod ucpanej zaslepkou.. takze predpokladam , ze to tak ma bejt... jinak do ty jak rikate "krabicky" mi vede hadicka ze sani a z rozdelovace + konektor s nejakou elektrikou...
tak co to teda je a k cemu to slouzi?
ja mam 1.8i z ´86 puvodne s katem - takze (asi) L-Jetronic /nebo LU-Jetronic? jake je rozdil?/
tak co to teda je a k cemu to slouzi?
ja mam 1.8i z ´86 puvodne s katem - takze (asi) L-Jetronic /nebo LU-Jetronic? jake je rozdil?/
E34 525tds touring´96
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je přesně to co chci vědět.... (pro upřesnění ..zespodu ti vede ze sání a z boku do rozdělovače?? Já ted jak přehazoval motor tak jsem si nebyl jistej kterou kamtoretto_223 píše:v sani mam taky jeden vyvod ucpanej zaslepkou.. takze predpokladam , ze to tak ma bejt... jinak do ty jak rikate "krabicky" mi vede hadicka ze sani a z rozdelovace + konektor s nejakou elektrikou...
tak co to teda je a k cemu to slouzi?





- toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Klid.Huska píše:Tak nikdo nevíte k čemu to je????????????????????????
Pátram.
Pod plastovým krytem u levýho "hrnce" jsou 3 relé. Jedno z nich (řek bych to velký) je na spínání cívky v tom ventilu.
Vyhodnocuje se teplota vzduchu před filtrem a (asi) i teplota chladící kapaliny.
Jsou do toho zapracovaný i otáčky, respektive impulsy vstřiků.
Sepnutím cívky se umožní zapojení podtlakový regulace předstihu.
Mám L-Jetronic.
Jak to má K-Jetronic, netuším. (Tam to teče furt, bez impulsů)
Jestli někdo ví víc, napište to sem.
Jestli píšu blbost, okamžitě mě usměrněte.
Měl jsem podobný problém, ulomit se mi zobáček(co se na něj připojuje hadička)u toho ventilu a nemohl jsem sehnat stejný, jelikož všechny je maj zaslepeny(ma to tak být),jenže mě od toho vedla i ta třetí hadička. Chcete vědět k čemu slouží, tak pokuď nemáte klimatizaci, tak Vám bude tak akorát k h..... Já ji bohužel mám, ale podtlakáč sem nikde nesehnal, protože jsou všechny zaslepený, tak sem musel objednat novej v Německu.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tak konečně nějaká dobrá informace .... DíkTurek píše:Měl jsem podobný problém, ulomit se mi zobáček(co se na něj připojuje hadička)u toho ventilu a nemohl jsem sehnat stejný, jelikož všechny je maj zaslepeny(ma to tak být),jenže mě od toho vedla i ta třetí hadička. Chcete vědět k čemu slouží, tak pokuď nemáte klimatizaci, tak Vám bude tak akorát k h..... Já ji bohužel mám, ale podtlakáč sem nikde nesehnal, protože jsou všechny zaslepený, tak sem musel objednat novej v Německu.
Ale ještě by mě zajímalo jak ovlivnuje podtlak do rozdělovače (co se uvnitř vlastně děje).....pokud jsem vedl podtlak přímo k rozdělovači tak jsem žádnou změnu nepoznal (jak ovlivnuje podtlak rozdělovač vím)





Zavře ho.Huska píše:Tak konečně nějaká dobrá informace .... DíkTurek píše:Měl jsem podobný problém, ulomit se mi zobáček(co se na něj připojuje hadička)u toho ventilu a nemohl jsem sehnat stejný, jelikož všechny je maj zaslepeny(ma to tak být),jenže mě od toho vedla i ta třetí hadička. Chcete vědět k čemu slouží, tak pokuď nemáte klimatizaci, tak Vám bude tak akorát k h..... Já ji bohužel mám, ale podtlakáč sem nikde nesehnal, protože jsou všechny zaslepený, tak sem musel objednat novej v Německu.
Ale ještě by mě zajímalo jak ovlivnuje podtlak do rozdělovače (co se uvnitř vlastně děje).....pokud jsem vedl podtlak přímo k rozdělovači tak jsem žádnou změnu nepoznal (jak ovlivnuje podtlak rozdělovač vím)