Swap - 1,6 M40 to M42 - problémy s elektrikou + vodou

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 04. 05. 2011 19:28

tak story pokračuje. dneska se zkoušelo poprvé startovat a..... motor vrčí :)
Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 04. 05. 2011 20:58

marlin píše:tak story pokračuje. dneska se zkoušelo poprvé startovat a..... motor vrčí :)
Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
Zvířátko ještě žije? ;-)
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 04. 05. 2011 21:13

já potřebuju rozchodit auto a ty máš strach o zvířátko :lol:
jj, žije.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 05. 2011 20:58

tak story pokračuje, motor sice vrčí, ale. Servo nějak nechce natáhnout olej a pořád skučí. za boha to nemůžu odvzdušnit (pumpa jak se zdá, tak funguje) neukazuje mi teplotu vody a olej a nevím proč (zdá se, že čidla jsou dobře zapojené) a nesvítí světla. A nevím proč. Někdo nějaké nápady?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
ksheery
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 06. 07. 2008 20:25
Bydliště: Rynholec (okr. Rakovník)

Příspěvek od ksheery » 05. 05. 2011 21:01

Mě takhle skučelo servo po instalaci i když olej bralo ale stačilo dotáhnout jeden spoj asi o 1/4 otáčky a bylo ticho

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 05. 2011 21:03

všechno dotažené nadoraz, olej to nebere ale pořád to probublává v nádržce.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 05. 2011 21:40

jo jinak, c o se týká teploty vody, tak při otočení klíčku do první polohy vylítne ručička na budíku na max a po nastartování spadne na minimum a pak se už dále nehýbá. Přemýšlím jestli je ko čidlo nebo to je něčím jiným
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 05. 2011 06:45

marlin píše:jo jinak, c o se týká teploty vody, tak při otočení klíčku do první polohy vylítne ručička na budíku na max a po nastartování spadne na minimum a pak se už dále nehýbá. Přemýšlím jestli je ko čidlo nebo to je něčím jiným
Když budeš přemýšlet, možná vymyslíš perpetuum mobile.

Ale když vezmeš měřák, zjistíš nejen, že to není vadné teplotní čidlo, ale také máš šanci odhalit příčinu závady.

.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 06. 05. 2011 08:07

logicky to napovídá tomu, že jsou přehozený kabely k čidlům. a ono to i odpovídá protože ten teploměr se chová jak kontrolka oleje....
Jenom sem vůl že sem přišel až včera na to, že čidlo k budíkům je to zadní a ne to modré dvoupinové, které jsem si myslel že je k budíkům. Takže asi fakt bude přehozenej olej a voda.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 05. 2011 08:18

marlin píše:...Takže asi fakt bude přehozenej olej a voda.
Změř hodnoty na čidlech.
Pokud se nepletu, normální provozní teplotě vody odpovídá odpor někde těsně pod 50 ohmů, při studeným motoru má cca 1000 ohmů.

Odpovědět