nestartuje 325i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 09. 12. 2008 23:35

no co vim ja,tak 3-4 mesice..max tak pulrok..vic urco ne...aha,tak to sem nevedel..tak to ok... a pak co jeste naky cidlo teploty pro rj...taky nic ?

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 10. 12. 2008 09:23

tak dneska ,jak si rikal max-max... ze muze bejt zalepenj vstrik... tak jeden zkusim sundat... de to i bez sudani parohu ?.nebo musej dolu..co sem koukal ,tak je to tam pekne zakopany.... zkusim vyndat 6. vstrik

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 10. 12. 2008 11:06

Jen takovej nápad:nemáš náhodou přehozený ty dvě zásuvky vodní pumpou? :wink:

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 10. 12. 2008 13:37

hyry píše:Jen takovej nápad:nemáš náhodou přehozený ty dvě zásuvky vodní pumpou? :wink:
dve zasuvky vodni pumpou ? ... ted mam v planu zkontrolovat zalepeny vstriky

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 12. 2008 15:18

teepee píše: no ja nevim,sem lama... :oops: precet sem to nekde v navodu..takze to skrtam.. proste ceknu ty vstriky no... :roll:
Zřejmě jde o 325i M20B25.
Jestli má ŘJ 55 pin, orientuj se dle schématu, co má na stránce Maranelo.

Proměřil bych

- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve

- ohmický odpor samotnýho vstřiku

- zda přichází +12V na vstřiky

- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 10. 12. 2008 15:29

Zřejmě jde o 325i M20B25.
Jestli má ŘJ 55 pin, orientuj se dle schématu, co má na stránce Maranelo.

Proměřil bych

- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve

- ohmický odpor samotnýho vstřiku

- zda přichází +12V na vstřiky

- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky[/quote]

jj je to 325i m20b25 ,RJ ma 3 rady pinu (vsichni tomu rikaj plastacka.. ale piny sem nepocital... jinac nakej link sem nasel tady http://bmwcabrio.ic.cz/technika/schema/ ... ne_mcu.gif




- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky - meril sem led metodou a fungovalo

- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve - zkousel sem valce 6 a 1 ( abych zkusil obe vetve... vic vstriku sem nezkousel)

- ohmický odpor samotnýho vstřiku - nezkousel

- zda přichází +12V na vstřiky - to bych si musem dotahnout z domova osciloskop... a myslim ze je daleko pravdepodovnejsi to,ze ty vstriky sou zalepeny... pac sice mi rikali ze to stalo max pul rok..ale kdo vi ;)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 12. 2008 15:31

teepee píše: zda přichází +12V na vstřiky - to bych si musem dotahnout z domova osciloskop... a myslim ze je daleko pravdepodovnejsi to,ze ty vstriky sou zalepeny... pac sice mi rikali ze to stalo max pul rok..ale kdo vi ;)
Ale +12V tam jde natvrdo, k čemu osciloskop?

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 10. 12. 2008 15:49

a jo vlastne...pravda,sry... to zmerim razdva ;), jak rikam sem lama...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 12. 2008 17:29

hyry píše:Jen takovej nápad:nemáš náhodou přehozený ty dvě zásuvky vodní pumpou? :wink:
to by nemel iskru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 12. 12. 2008 12:08

tak dneska du zkusit vyndat nakej vstrik abych se kouk a testnul jak to facha/nefacha... sem zvedavej jaka s tim bude prace... prej piplacka..tak se uvidi..jinac uz mam vyhlidnuty vstriky komplet... tak se uvidi

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

pokracovani po dlouhy dobe ;(

Příspěvek od teepee » 03. 04. 2009 18:52

ahoj, tak sem se k tomu zas konecne dostal... je to teda 325i, auto je chrom..ale rj je plast , nechyta... co vim

1) svicky jiskru hazej
2) napeti na vstrikach trvale 12-13V , kdyz startuju spinaj se normos pres - (testovano odporem a ledkou )
3) benz.cerpadlo z 318i m40 , zkousel sem premostit rele benzinove cerpadlo ,dal sem 0.5 l petku startoval sem 3 vteriny, a bylo tam tak 2dcl, cili myslim ze cerpadlo ok,
4) auto dele stoji...
5) svicky suchy..kdyz je vyndam
6) zkousel sem vyndat hadici na konci rampy, a pod tlakem... ted sem zkousel znova a ani kapka ropy
7) ted mam v planu nak sundat regulator tlaku paliva... snad to pude nenasilne... diky vsem za vsechny rady
8) jo a zkousel sem asi 6jinejch RJ ,z 2L, 2.5... a porad stejny... ani nebafne... toci krasne,ale ani skyt... diky vsem

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 03. 04. 2009 20:34

zkus,ať ti někdo při startování přiškrtí vracečku z lišty třeba kombinačkama
Obrázek
vše na prodej

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 03. 04. 2009 21:10

no tak ted sem byl v garazi s otcem...a nika nic... ;( .. asi budu muset zejtra sundat ten reg. tlaku paliva.. a kdyztak pak i zkusit vyndat nakej vstrik... ,je s tim nakej boj... , popripade napsal by mi nekdo strucnej navod ? ( podle myho pude sani dolu... protoze co sem koukal tak ta lista drzi na 4 sroubech..ale abych z toho dostal ty vstriky ven... ) dik.. i za nadavky :D

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 03. 04. 2009 21:32

j tak uz sem na foru nasel,oddedlat vsechno co to drzi a pak proste skubnout.. tak snad je to tak spravne. jeste sem tu nasel ze nekomu blblo tim,ze byla ucpana hadicka, co vede na vzdoch od saciho potrubi na reg. tlaku paliva..to taky zejtra zkusim

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 03. 04. 2009 21:51

opet-jedna-nestarutjici-m20b25-snad-vyr ... rt,15.html

pro pridap ze by nekdo resil stejnej proble,pry se daj vstriky vydnat i s nasazenym sani,ale je to voser... (viz link vejs)

a zejtra zkusim jeste poradne ucpat tu vracecku,kdyby byl regulator ko...

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 04. 04. 2009 16:57

tak sem prisel na to zem sem obracene zapojeny benz. cerpadlo... trosku lama no :D , (sice vypada stejne,ale vyvody z 318m40 ma presne naopak nez z m20 325i,aspon co sem zjistil teda...,nebo to co sem tam mel ja... ted uz se benzin dostane skoro az zpatky do nadrze...ale driv se mi stihla vybit baterka od vecnyho startovani...takze ji nabiju...a pak zkusim startovat... asi potrva dyl, sice mam vsechny svicky fungl novy,ale nez se natlakauje vstrik.lista.... kdyztak pak zkusim figl s kombinacka... priskrtit tu zpatecku. a uvidim... napisu zase az bude neco new

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 04. 04. 2009 16:58

*obracene zapojeny = obracene zapojeny vyvody,konetor mam ok.

Uživatelský avatar
tompilot
Příspěvky: 135
Registrován: 29. 11. 2006 18:09
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Příspěvek od tompilot » 04. 04. 2009 18:29

dneska jsem taky přišel a nenastartoval rozebral jsem pul auta otestoval všechno možný vyndal jsem startér protože jen cvakal a neměl snahu točit samožřejmě jsem si změřil baterku byla nabitá dost
A co to nakonec bylo -baterka pod zátěží neměla dostatečnou kapacitu a nestačila na to a koho by to napadlo když tam byla teprv od září :oops:

teepee
Příspěvky: 240
Registrován: 27. 10. 2007 12:01
Bydliště: kladno

Příspěvek od teepee » 04. 04. 2009 22:20

to mas dobry,ja mam baterku vytahlou 2 dny doma na nabijecce.pak motor krasne toci,hazi jiskru jako krava,benal cirguluje, vstriky ( po el. strance vsechny ok ) , ... a nic,.. nevim uz cim... leda ty striky ( mechanicky neotevrou proste )... zkratka svice porad suchy... zejtra zkusim jeste vyndat uplne vsechny,jestli aspon naka neni trochu mokra... ale je mi divny ze by se zalepilo najednou 6 vstriku... proste ani neblafne nic...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 04. 2009 22:40

zkusils vymenit RJ?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět