Prehrivani
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Bohužel to vidím negativně, praskání hlav u 2,4d / td je častá porucha motoru vůbec. Kamarád sundal z 2,4td hlavu a spočítal 17 prasklin, přitom motor do poslední chvíle nežral vodu a startoval a jezdil úplně normálně. Dodneška si nadává, že sundal hlavu a nedal ho do svého auta (vyndal ho z 524td a chtěl ho dát do E30 ), mohl ještě jezdit roky, dokud by některá prasklina nepostoupila do vodního, nebo olejového okruhu. Ale je fakt, že spotřeba vody stejná jako nafty je o průser. Sám jsem stejným způsoben poškodil šálu na klice na 325i. Motor se má mazat olejem a né olejovou emulzí. Takže bych nešetřil a zjišťoval pod hlavou, kde je problém.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já mám pomalu pocit, že začne bejt lepší sázet do těch aut novější motory i s kabeláží za desítku místo shánění či rovnání hlavy a novýho těsnění a pajcování na motor, kterej tím taky mohl zařvat a bude mít už jen krátkej život před sebou.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Jěště než budeš sundavat hlavu příp. měnit motor, tak zkus vodu vypustit a znovu nalévat při povoleném odvzdušňovacím šroubu na vodní pumpě a při puštěném topení a nastartovaném motoru. Mě se seknul termostat, vylítala mi voda, a příznaky jsem měl ty samé jako ty a né a né se to samo odvzdušnit. Taky mám 2.4d. Jo a mimo jiné mám i naprodej hlavu
Záchwat

Záchwat