vsechny napady...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 04. 05. 2005 11:41

Kubajz von Odry píše:podtlakove hadice to je kde a k cemu?
to je ta, co jde od vzduchoveho filtru ke skrtici klapce (tu uz mam novou)
a ted planuju menit ten zbytek .. kdyz se kouknes okolo, je tam v tech mistech napojeno vice hadic - kazde auto to ma urcite jinak ...
proste vsechno mezi filtrem a skrtici klapkou ..
mam nektere z tech hadic v takovem zoufalem stavu :(
to jsem zjistil, az jsem menil tu tlustou .. kdyz jsem jednu tenkou odpojoval ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Strana
Příspěvky: 138
Registrován: 23. 04. 2004 20:17
Bydliště: Pardubice, Sloupnice

Příspěvek od Strana » 04. 05. 2005 13:31

...a nemuze to delat nahodou menic momentu u automatu? Jelikoz jestli na neutral motor normalne vytocis k omezovaci tak bych videl chybu jinde nez v motoru.....ale je to jen nazor 8) mozna kecam kraviny :roll:
327iX E30 iX Power
Byla...je...bude navždy.....E30 :) :)

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 04. 05. 2005 13:48

Hmmm mám jiný auto v automatu a přeně, lepe řečeno podobné se mě stalo.

Bylo to špatné palivové čerpadlo.
Běželo, na oko se vše tvářilo dobře. povyměňoval jsem svíčky, kabely, paliv filtr a tak .....
Pořád nic, chvilku to jelo. Rovinka dobrý na vytočení dobrý.
Přišel kopec ci přidání na ostřejší jízdu a byl to konec.

Palivový čerpadlo se změřilo a málo tlakovalo!!!

To jen podobná zkušenost, nechal bych ještě změřit to čepadlo zda je opravdu gut
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 04. 05. 2005 16:10

Pivson píše:Hmmm mám jiný auto v automatu a přeně, lepe řečeno podobné se mě stalo.

Bylo to špatné palivové čerpadlo.
Běželo, na oko se vše tvářilo dobře. povyměňoval jsem svíčky, kabely, paliv filtr a tak .....
Pořád nic, chvilku to jelo. Rovinka dobrý na vytočení dobrý.
Přišel kopec ci přidání na ostřejší jízdu a byl to konec.

Palivový čerpadlo se změřilo a málo tlakovalo!!!

To jen podobná zkušenost, nechal bych ještě změřit to čepadlo zda je opravdu gut
myslis venkovni cerpadlo nebo to co je v nadrzi (uprimne to ze je nejake v nadrzi sem se dozvedel teprv nedavno tak ani nevim estli ho tam maji vsechny bawra...)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 04. 05. 2005 16:40

Kubajz von Odry píše:
Pivson píše:Hmmm mám jiný auto v automatu a přeně, lepe řečeno podobné se mě stalo.

Bylo to špatné palivové čerpadlo.
Běželo, na oko se vše tvářilo dobře. povyměňoval jsem svíčky, kabely, paliv filtr a tak .....
Pořád nic, chvilku to jelo. Rovinka dobrý na vytočení dobrý.
Přišel kopec ci přidání na ostřejší jízdu a byl to konec.

Palivový čerpadlo se změřilo a málo tlakovalo!!!

To jen podobná zkušenost, nechal bych ještě změřit to čepadlo zda je opravdu gut
myslis venkovni cerpadlo nebo to co je v nadrzi (uprimne to ze je nejake v nadrzi sem se dozvedel teprv nedavno tak ani nevim estli ho tam maji vsechny bawra...)
Venkovní čerpadlo??
Je tam jedno v nadrži a to to pohaní.

Venku bude akoraz kousek za nadrzi filtr a pak to pujde az k motoru
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 04. 05. 2005 16:44

Pivson píše:
Kubajz von Odry píše:
Pivson píše:Hmmm mám jiný auto v automatu a přeně, lepe řečeno podobné se mě stalo.

Bylo to špatné palivové čerpadlo.
Běželo, na oko se vše tvářilo dobře. povyměňoval jsem svíčky, kabely, paliv filtr a tak .....
Pořád nic, chvilku to jelo. Rovinka dobrý na vytočení dobrý.
Přišel kopec ci přidání na ostřejší jízdu a byl to konec.

Palivový čerpadlo se změřilo a málo tlakovalo!!!

To jen podobná zkušenost, nechal bych ještě změřit to čepadlo zda je opravdu gut
myslis venkovni cerpadlo nebo to co je v nadrzi (uprimne to ze je nejake v nadrzi sem se dozvedel teprv nedavno tak ani nevim estli ho tam maji vsechny bawra...)
Venkovní čerpadlo??
Je tam jedno v nadrži a to to pohaní.

Venku bude akoraz kousek za nadrzi filtr a pak to pujde az k motoru
ne ne E28 maji benznove cerpadlo nad levym zadnim kolem - je to hadica z nadrze, cerpadlo, hadica asi 10 - 15 cm dlouha do filtru a pak hadica nekam k motoru...
Obrázek

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 04. 05. 2005 16:58

Hmmm pro mě novinka, hold E28 tolik neznam
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 05. 2005 17:59

adam320 píše:
Pivson píše:Hmmm pro mě novinka, hold E28 tolik neznam
e30 snad nemá čerpadlo venku i vevnitř? :roll:
Jedno podávací a jedno vysokotlaký, není tomu tak ?
Zajímalo by mě jak by podávací v nádrži vytvářelo tlak ?! :)

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 05. 2005 18:27

Tweety píše:Jedno podávací a jedno vysokotlaký, není tomu tak ?
Zajímalo by mě jak by podávací v nádrži vytvářelo tlak ?! :)
Podavaci a vysokotlaky - vstrikovaci maj nasi oblibeni briketozrouti, nevidim prekazku v tom, aby podavaci cerpadlo nemohlo vytvaret v potrubi za nim tlak.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 05. 2005 18:30

Jirka325 píše:
Tweety píše:Jedno podávací a jedno vysokotlaký, není tomu tak ?
Zajímalo by mě jak by podávací v nádrži vytvářelo tlak ?! :)
Podavaci a vysokotlaky - vstrikovaci maj nasi oblibeni briketozrouti, nevidim prekazku v tom, aby podavaci cerpadlo nemohlo vytvaret v potrubi za nim tlak.
Aha, už jsem to našel :

Obrázek

Takže když mi to neskutečně bzučí u zadního levýho kola, tak se pouze přenáší v nádrži zvuk podávacího čerpadla ?

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 05. 2005 18:57

Tweety píše:Takže když mi to neskutečně bzučí u zadního levýho kola, tak se pouze přenáší v nádrži zvuk podávacího čerpadla ?
Nektere E30 mely cerpadlo mimo nadrz, pripadne se casto kvuli cene treba bastlej "univerzalni" palivovy cerpadla, ktery jsou mimo nadrz.
Ty jsou samozrejme hlucnejsi, resp. jsou vic na rane, takze ten hluk je vic slyset...ale ze by to byl tak moc "neskutecnej bzukot" to zas ne, leda by bylo treba pred smrti...zkratka je slyset, nebo to v nadrzi slyset temer neni,
Novejsi E30 uz ho mely v nadrzi, ja chtel rict jedine - at je kde je, tak je tam proste jedna palivova pumpa a ta dela tlak v potrubi, ktery si pak regulator na liste se vstrikama reguluje

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 05. 2005 19:09

No jýá ho mám v nádrži. Ještě jsem na něm dělal ten konektor, protože se mi stávalo, že to nepodávalo benzín. Ale bzučí fakt dost....ale už přes půl roku :lol: No až vodejde, tak vodejde

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 05. 2005 19:16

Tweety píše:No jýá ho mám v nádrži. Ještě jsem na něm dělal ten konektor, protože se mi stávalo, že to nepodávalo benzín. Ale bzučí fakt dost....ale už přes půl roku :lol: No až vodejde, tak vodejde
Tak to ja vubec nevim, ze tam nejaky mam, vubec o nem nevim :)
Bud mam nejaky ultratichy, nebo uz hluchnu :)
Ale v M10 mimo nadrz, jsem ho slysel :) i kdyz za jizdy uz ne :) jen kdyz jsem vystoupil a mel to nadlabnuty

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 05. 2005 22:10

Jirka325 píše:
Tweety píše:No jýá ho mám v nádrži. Ještě jsem na něm dělal ten konektor, protože se mi stávalo, že to nepodávalo benzín. Ale bzučí fakt dost....ale už přes půl roku :lol: No až vodejde, tak vodejde
Tak to ja vubec nevim, ze tam nejaky mam, vubec o nem nevim :)
Bud mam nejaky ultratichy, nebo uz hluchnu :)
Ale v M10 mimo nadrz, jsem ho slysel :) i kdyz za jizdy uz ne :) jen kdyz jsem vystoupil a mel to nadlabnuty
No za jízdy ho taky neslyšim, to vůbec. Ale na volnoběh jak v autě tak venku a dost :? No to je fuk, nebudu to řešit, hlavně že to jede :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 05. 2005 23:51

Hele Kubajzy, ja si furt myslim ze ti mechanik odsral prevodovku alebo aj novy menic je v prdeli

ved sam si pisal ze po vymene hydromenica chvilu slapal bez problemov
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 11:30

Max-Max píše:Hele Kubajzy, ja si furt myslim ze ti mechanik odsral prevodovku alebo aj novy menic je v prdeli

ved sam si pisal ze po vymene hydromenica chvilu slapal bez problemov
a myslis ze tohle muze delat hydromnenic? nebo spojka - mozna jo... hmm asi to vidim na origo servis BMW - ikdyz co myslite vy? jsou dneska v origo BMW servisu este vybaveni na 20 let stary auto? nebudou tomu rozumnet este min nez treba my tady? a taky ta cena... ale co, kdyz tu neni zadny sikovny mechanik v okoli...
Obrázek

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 05. 05. 2005 11:53

Kubajz von Odry píše:
Max-Max píše:Hele Kubajzy, ja si furt myslim ze ti mechanik odsral prevodovku alebo aj novy menic je v prdeli

ved sam si pisal ze po vymene hydromenica chvilu slapal bez problemov
a myslis ze tohle muze delat hydromnenic? nebo spojka - mozna jo... hmm asi to vidim na origo servis BMW - ikdyz co myslite vy? jsou dneska v origo BMW servisu este vybaveni na 20 let stary auto? nebudou tomu rozumnet este min nez treba my tady? a taky ta cena... ale co, kdyz tu neni zadny sikovny mechanik v okoli...
to nezáleží na servisu, ale na lidech co v něm pracují :?
kámoš taky nejezdí z novou ochcávkou do značkovýho, udělal si kopii razítka servisu a jezdí ke známímu, servisku si potvrdí sám :lol:
pochybuju, že bys chtěl platit u BMW 2 litry za hodinu
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 05. 05. 2005 12:32

nemel jsem E28, nemel jsem automat a nemel jsem ETU..
ale co me napada, tak
1) z vlastni zkusenosti (1,8 M10) - VN elektrika - spatnej rozdelovac + kabely = stejny priznaky..
2) tlak paliva - to se mi zda byt asi nejpravdepodobnejsi - regulator tlaku + pumpa..
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 14:57

toretto_223 píše:nemel jsem E28, nemel jsem automat a nemel jsem ETU..
ale co me napada, tak
1) z vlastni zkusenosti (1,8 M10) - VN elektrika - spatnej rozdelovac + kabely = stejny priznaky..
2) tlak paliva - to se mi zda byt asi nejpravdepodobnejsi - regulator tlaku + pumpa..
regulator tlaku najdu prosimte kde? jak se da preskouset?
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 15:19

takze abych to shrnul me poznatky z tohoto tematu (zatim :

-nechat znovu zkontrolovat podavaci tlak cerpadla (toho pod levym zadnim kolem bo v nadrzi asi zadne nemam...)

-zkontrolovat neco jako mnenic momentu - buhvi co to je... mozna je to to samo jako hydromnenic - kazdopadne kde ho sezenu je mne ted zahadou...

-nejak zkontorlovat regulator tlaku

-zkusit nekde sehnat na pujceni a odskouseni ridici jednotku a civku na m20 (jednotku na 525e E28...)

takže prosím všechny kdo by mně mohli pomoct s tímto výše uvedeným a jsou někde ze severní moravy nebo střední moravy nechť mně sem napíší nebo mně napíší SZ moc díky
P.S pokracujte ve vasich napadech cim by to este mohlo být... diky vsem
Obrázek

Odpovědět