Šíbr z manuál na elektrik
Šíbr z manuál na elektrik
Jak těžká je tahleta výměna - prostě nabastlení motorku ? ubec jsem se nato nedival, je to v pohode nebo drbacka, popiste to prosim nekdo...
PS : kolik to vyjde ?
PS : kolik to vyjde ?
...


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nestaci vymenit jen klicku za motorek, je jina zakladova deska mezi vodicima trubkama. Je treba vymenit cely mechanismus.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Na E34 ano, na E30 NE.Zave píše:Na e34 to pry jde i bez jakychkoliv vymen....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zase tak složitý to neni... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!! Jinak pár šroubů, napnout nebesa (před montáží si vyskoušej jestli máš správně nastavenej motorek!!!) protáhnout kabel sloupkem do rozvodný kostky... Podle šikovnosti a rychlosti cca 3-5 hodin, což neni tak strašný....
Jinak motorek pasuje i z E28!!!

Jinak motorek pasuje i z E28!!!

325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
U mych touringu byl sroubovany.Ládínek píše:... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
- Kontaktovat uživatele:
Viděl sem to 2x 4dv a 2dv oba plasťáci a byli na nejtechFrancis píše:U mych touringu byl sroubovany.Ládínek píše:... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!!


325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
2 - HEX HEAD SCREW ST4,8x9,5-C-ZNS
4 - FILLISTER HEAD SELF-TAPPING SCREW
6 - RECESSED OVAL HEAD SHEET-METAL SCREW

Jake nyty? Obrazek z ETK pro chromaka 325i z 04/1987. Na mych Touringach z 10/1988 to same.
4 - FILLISTER HEAD SELF-TAPPING SCREW
6 - RECESSED OVAL HEAD SHEET-METAL SCREW

Jake nyty? Obrazek z ETK pro chromaka 325i z 04/1987. Na mych Touringach z 10/1988 to same.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Šíbr z manuál na elektrik
Potřebuješ motorek, kabeláž, relé, tlačítko, konzolu pod sluneční clony.Zdrahy píše:Jak těžká je tahleta výměna - prostě nabastlení motorku ? ubec jsem se nato nedival, je to v pohode nebo drbacka, popiste to prosim nekdo...
PS : kolik to vyjde ?
Odděláš konzolu a obložení levého A-sloupku, demontuješ manuální mechanizmus, odbrousíš nýty na té základní desce a vyjmeš ji (díky tomu nemusíš rozdělávat celý šíbr), hodíš tam novou desku a přitlačíš na ni motorek, sešroubuješ. Tím přitlačíš ozubené kolečko na lanka. Natáhneš dráty a zapojíš. Smontuješ interiér. Myslím, že jsem na nic nezapomněl... Mě to trvalo myslim zhruba 3 hodinky, není to tak strašné...
Tady to máš snad to pochopíš
viewtopic.php?t=10128
