
324td
Nekterý 2,4td mají na turbu podtlakovou ovládací baňku, takže přímým napojením na sání se to nevyřeší. Pokud tam máš mechaniku a máš podtlakovou baňku na turbu tak ji musíš vyměnit za přetlakovou. Kdyžtak napiš odkud jsi 

BMW E34 525 mTDS touring, 12mm hlava
VW T3 mTDI, GT2052, ASV
BMW E39 525mTDS touring ,12mm hlava, GT3271
VW T3 mTDI, GT2052, ASV
BMW E39 525mTDS touring ,12mm hlava, GT3271
napřed sem měnil řídící jednotky za funkční ale to nepomohlo, takže čerpadlo se měnilo na nárvrh pana mechanika jako jediná cesta jak dnes tohle auto rozhýbat... což mu trvalo od června doteď, a to sem ho obden honil telefonem, s autem jako je moje tříca je totiž hodně práce za málo peněz takže se do toho nikomu moc nechce... takže byl evidentně rád že už sem si to odvezl...
... nicméně napojit wastegate na ten podtlak bez ventilu jsem předtím taky zkoušel ale to se hned po nastartování motoru táhlo otevřelo na max a zůstalo v té poloze do chcípnutí motoru, to asi taky neni OK ne??
jak poznám zda mám podtlakovou nebo přetlakovou??? můžu kdyžtak zítra nafotit co je potřeba... auto mám v Praze. Předem dík za rady, už jsem z toho fakt docela neštastnej :/
... nicméně napojit wastegate na ten podtlak bez ventilu jsem předtím taky zkoušel ale to se hned po nastartování motoru táhlo otevřelo na max a zůstalo v té poloze do chcípnutí motoru, to asi taky neni OK ne??
jak poznám zda mám podtlakovou nebo přetlakovou??? můžu kdyžtak zítra nafotit co je potřeba... auto mám v Praze. Předem dík za rady, už jsem z toho fakt docela neštastnej :/
Nop vždyť to jsem psal, že si nejprve musí zjistit v jaké poloze je wastegate. Já nevim, ale ten mechanik by zasloužil asi pár po čuni za takovouto poloviční prácioldaf píše:Nekterý 2,4td mají na turbu podtlakovou ovládací baňku, takže přímým napojením na sání se to nevyřeší. Pokud tam máš mechaniku a máš podtlakovou baňku na turbu tak ji musíš vyměnit za přetlakovou. Kdyžtak napiš odkud jsi

No smoke, no fun...


rad bych to zkusil ale tu pretlakovou banku asi nebude nic lehkeho sehnat co((( jinak ja mam same podobne zkusenosti se servisy. pred par lety jsem resil podobny neresitelny problem na motorce a 4x byla v autorizovanem servisu a nic. pokazdy mechanici rikaj to funguje dobre, to sem vam zda))) a ja pak takhle dohanim svepomoci...
Víš co, toto asi moc cenu nemá. Zkusím se zeptat známého v Praze, jestli by byl ochoten ti pomoct a ty jemu samozřejmě na oplátku taky dát vydělat.
Jinak ten borec co ti dělal tuto "pseudopřestavbu" by měl vědět, jak funguje regulace plnícího tlaku a tuto regulaci by měl být schopen přiszpůsobit za den, když to mooc přeženu.
Jinak ten borec co ti dělal tuto "pseudopřestavbu" by měl vědět, jak funguje regulace plnícího tlaku a tuto regulaci by měl být schopen přiszpůsobit za den, když to mooc přeženu.
No smoke, no fun...

