u tebe se jedna o ten kablik na ty fotce s tim modrym konektorem nebo jsi ho nefotil?
Jak zapojit tempomat
tak cece jestli je tam ten co pise maxik tak ty tu nejsou jen ty obyc bez RJ. ale zatim co sem vyndaval tempa a koukal na kabliky tech co mam doma i v aute tak jedinej samecek je bilej konektor modrej drat s hnedym prouzkem zapojuje se aspon v mem aute do protikusu v mistech pod volanten kablik proti je zeleno cernej a ty cerny pruzky jsou dva. je to ve svazku ve kretem mam dva silny kabliky jeden cernej a druhej myslim cernej s zlutym/ zelenym nebo filalovym pruzkem..
a vede to nakam jakoby k topeni . pak je tam hnedej kablik ten je na kostru, pak je tam kablik do SA konektoru, dvojkablik na spinac spojky ted jsem koukal jeste do druhyho co mam tady doma. taky jen tyhle.
u tebe se jedna o ten kablik na ty fotce s tim modrym konektorem nebo jsi ho nefotil?
u tebe se jedna o ten kablik na ty fotce s tim modrym konektorem nebo jsi ho nefotil?
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Automat mám ten starší typ,bez volitelných řežimů.
__________________________
Je to ten konektor co píše Lucky.Bílej,a kabel má modrou barvu,s hnědým proužkem.
Anschluß Ganganzeige (Nur für Fahrzeuge mit Automatikgetriebe)
Pod volantem jsem teda taky žádnej protikus neviděl.Už si začínám myslet,že ho někdo vyškubnul.
Pravda,hledal jsem takovej,do kterýho povede kabel stejnýho zbarvení.
Tak to prostě skusím píchnout tam,kam to zapasuje
Nevíte jestli má tenhle kabel vliv na fci. celýho systému tempomatu?
Radši zkusím ještě proměřit výstupy v tom SA štekru,jestli mi tam jde vůbec napájení...

__________________________
Je to ten konektor co píše Lucky.Bílej,a kabel má modrou barvu,s hnědým proužkem.
Anschluß Ganganzeige (Nur für Fahrzeuge mit Automatikgetriebe)
Pod volantem jsem teda taky žádnej protikus neviděl.Už si začínám myslet,že ho někdo vyškubnul.
Pravda,hledal jsem takovej,do kterýho povede kabel stejnýho zbarvení.
Tak to prostě skusím píchnout tam,kam to zapasuje
Nevíte jestli má tenhle kabel vliv na fci. celýho systému tempomatu?
Radši zkusím ještě proměřit výstupy v tom SA štekru,jestli mi tam jde vůbec napájení...

Neumim nemecky. Jinak ten proti kus ma tu barvu co sem ti psal. Bude to nekde prilepeny lepenkou ve svazku kabelu. vcera uz byla tma tak na fotce neni nic videl dneska to nafotim ve dne. Hledej svazek asi 3 kabelu s dvouma silenejma kabelama cernej a cerno zlutej a v tom svazku kousek os SA je tenhle protikus cerno zelenej kablik. 


Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jelikoz je automat ciste mechanickej, bez elektroniky, neumim si docela dost dobre predstavit, co by tam ten signal o rychlosti delalTeddy píše:Automat mám ten starší typ,bez volitelných řežimů.
__________________________
Je to ten konektor co píše Lucky.Bílej,a kabel má modrou barvu,s hnědým proužkem.
Anschluß Ganganzeige (Nur für Fahrzeuge mit Automatikgetriebe)
Pod volantem jsem teda taky žádnej protikus neviděl.Už si začínám myslet,že ho někdo vyškubnul.
Pravda,hledal jsem takovej,do kterýho povede kabel stejnýho zbarvení.
Tak to prostě skusím píchnout tam,kam to zapasuje
Nevíte jestli má tenhle kabel vliv na fci. celýho systému tempomatu?
Radši zkusím ještě proměřit výstupy v tom SA štekru,jestli mi tam jde vůbec napájení...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No,dneska jsem zapojil teda i ten poslední kabel,tam,jak mi psal lucky.
Takže je vše komplet pozapojovaný jak to má bejt,ale stejně nepremává
Na elektriku jsem velkej levák,takže jsem zvládnul proměřit akorát tak SA konektor.
Na jednom pinu (18) bylo cca 12,5V ,takže ok, na druhým pinu pro signál od brzdového pedálu (19) bylo bezmála 12V ,takže taky ok.
Kamarád mi proměřil kabeláž od kulatýho štekru pod volantem k servomotorku tempomatu,ta je taky v pořádku,i vizuelně.
Prozkoušeli jsme samotnej servomotorek,kterej točí a magnet taky rozepíná.
Zbejvá akorát tak ř.j,na který poznám leda tak prd,a právě ten signál od rychlosti.To se chystáme proměřit zítra,ale nevím co od toho čekat za hodnoty.
Samotnou kabeláž jsem před montáží taky procházel a vizuelně byla v pořádku..
To by mě zajímalo co je v tom za čerta
Takže je vše komplet pozapojovaný jak to má bejt,ale stejně nepremává
Na elektriku jsem velkej levák,takže jsem zvládnul proměřit akorát tak SA konektor.
Na jednom pinu (18) bylo cca 12,5V ,takže ok, na druhým pinu pro signál od brzdového pedálu (19) bylo bezmála 12V ,takže taky ok.
Kamarád mi proměřil kabeláž od kulatýho štekru pod volantem k servomotorku tempomatu,ta je taky v pořádku,i vizuelně.
Prozkoušeli jsme samotnej servomotorek,kterej točí a magnet taky rozepíná.
Zbejvá akorát tak ř.j,na který poznám leda tak prd,a právě ten signál od rychlosti.To se chystáme proměřit zítra,ale nevím co od toho čekat za hodnoty.
Samotnou kabeláž jsem před montáží taky procházel a vizuelně byla v pořádku..
To by mě zajímalo co je v tom za čerta
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
e30 ma signal rychlosti 5V a se zvysujici se rychlosti klesa.
nejcastejsi problem starych kabelazi je zlomenej kabel, spatnej kotakt a pod. Jelikoz kabelaz tempa u e30 je par dratu, je otazkou cca hodiny promerit celou kabelaz. JA takhle nasel chybu ve sve kabelazi. Obcas zlobi packa, samozrejmou podminkou je funkcnost a spravne nastaveni spinacu. Jelikoz mas automat, jak si vyresil spinac spojky? Pokud si to psal, omlouvam se. Podminkou je take to, ze musi byt funkcni brzdova svetla, z nich totiz bere signal o vypnuti pri brzdeni.
nejcastejsi problem starych kabelazi je zlomenej kabel, spatnej kotakt a pod. Jelikoz kabelaz tempa u e30 je par dratu, je otazkou cca hodiny promerit celou kabelaz. JA takhle nasel chybu ve sve kabelazi. Obcas zlobi packa, samozrejmou podminkou je funkcnost a spravne nastaveni spinacu. Jelikoz mas automat, jak si vyresil spinac spojky? Pokud si to psal, omlouvam se. Podminkou je take to, ze musi byt funkcni brzdova svetla, z nich totiz bere signal o vypnuti pri brzdeni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Dneska jsem proměřoval signál rychlosti,ten byl jak píšeš cca 5V,ale se zvyšující se rychlostí myslím rostl.Za to ruku do ohně teď nedám,radši to ještě jednou proměřím.Taky jsme proměřily těch 5 drátů do páčky jestli nejsou proseklé a taky ok.
Jen teď budu asi za blbce,ale spínač spojky,tam vůbec nemám,mám tam jeden spínač na brzdu,kterej je zapojenej,ale zatím neni přidělanej.
Chtěl jsem vyzkoušet funkčnost,a když je snat ten pínač rozeplej,mělo by to funkci akorát na stornování tempomatu,a já nemám co stornovat,když to rychlost ani nedrží
Dneska jsem zjistil,že motorek tempa vrčí na první polohu klíčku,což je divný,když by měl až na druhou..
Jen teď budu asi za blbce,ale spínač spojky,tam vůbec nemám,mám tam jeden spínač na brzdu,kterej je zapojenej,ale zatím neni přidělanej.
Chtěl jsem vyzkoušet funkčnost,a když je snat ten pínač rozeplej,mělo by to funkci akorát na stornování tempomatu,a já nemám co stornovat,když to rychlost ani nedrží
Dneska jsem zjistil,že motorek tempa vrčí na první polohu klíčku,což je divný,když by měl až na druhou..
no mas automat ne? tak spinac spojky ani mit nemuzes.
je tam jen misto toho propojka aby ty dva kabliky zustaly pruchozi.
jinak to bude tempo vypnuty porad.
jsou myslim zeleno cerveny a zeleno hnedy. uzavrit okruh kousekem kabliku.
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Teddy píše:
Jen teď budu asi za blbce,ale spínač spojky,tam vůbec nemám,mám tam jeden spínač na brzdu,kterej je zapojenej,ale zatím neni přidělanej.
Uz to ctu ponekolikaty.. co tomu rikas maxi?
to Teddy vypada ten spinac takhle?? pokud mas jinej tak to nafot.

Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dej mi platenj mail,poslu ti testovaci postup na tempomat. Je tosice na starsi verzi pro e28,ktera ma jinak resen signal (je to dvoudrat misto jednoho jako u e30) ales trochou umu a improvizace a pochopeni textu v tom navodu se da otestovat komplet kabelaz a vsechny prvky.
k spinaci: je to jak pise Lucky, kabelaz nema spinac brzdy, jen spojky a ten se u automatu neuziva, nicmene z hlavy nevim zda se nechava neobsazenej.
k spinaci: je to jak pise Lucky, kabelaz nema spinac brzdy, jen spojky a ten se u automatu neuziva, nicmene z hlavy nevim zda se nechava neobsazenej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tohle je jak jezek v kleci.
misto spinace je prave jen stekr s kouskem kabelu aby se to propojilo potom uz u novejsich se to strkalo do nejaky zasuvky na pravo pod volantem kde to podle me plnilo stejnou funkci. Posli mu to na to testovani a uvidi co vykouma.
misto spinace je prave jen stekr s kouskem kabelu aby se to propojilo potom uz u novejsich se to strkalo do nejaky zasuvky na pravo pod volantem kde to podle me plnilo stejnou funkci. Posli mu to na to testovani a uvidi co vykouma.
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Zapojení lanka tempomatu
Zdravím
nebudu zakládat nové téma, tak se Vás tady zeptám na to co jsem tu nikde nenašel. Prosím o radu se zapojením lanka tempomatu.
Mám tenhle tempomat: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... e_control/
a budu ho dávat do M40. Nějak by to asi šlo zprovoznit, ale třeba se dá použít tohle lanko?? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... e_control/
Jinou možnost jsem v katalogu nenašel, tak se raději ptám zkušenějších.
Držák tempomatu i spojkového čidla jsem objednal na M10 a to už mám (i komplet elektriku ze 6V).
Díky za jakoukoliv radu.
nebudu zakládat nové téma, tak se Vás tady zeptám na to co jsem tu nikde nenašel. Prosím o radu se zapojením lanka tempomatu.
Mám tenhle tempomat: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... e_control/
a budu ho dávat do M40. Nějak by to asi šlo zprovoznit, ale třeba se dá použít tohle lanko?? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... e_control/
Jinou možnost jsem v katalogu nenašel, tak se raději ptám zkušenějších.
Držák tempomatu i spojkového čidla jsem objednal na M10 a to už mám (i komplet elektriku ze 6V).
Díky za jakoukoliv radu.
BMW - srdeční záležitost
- Dieter Bonrath
- Příspěvky: 352
- Registrován: 02. 05. 2006 17:05
- Bydliště: Praha
Já na M40 použil lanko z 320, při porovnání bylo myslím vhodnější (na upnutí vyšlo perfektně na hrnec tlumiče), je třeba trochu přihnout trubičku na konci bovdenu a zkrátit závitovou část na lanku, ještě doporučuji koupit plast ve kterém drží lanko na rameni škr. klapky, bývá hodně vyhřátý. Funguje mi to cca rok bez potíží.
e34 m40 5G, e31 m70 6G