odpojená lambda ???
odpojená lambda ???
Cus, potřeboval bych vědět co udělá s motorem 318i M10, kdž se odpojí lambda
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 21. 04. 2003 11:28
- Bydliště: Olomouc
- bmw 316i 89
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09. 05. 2003 20:38
- Bydliště: Praha
S motorem to nic neudělá, když odpojíš lambdu, ale budeš mít zatraceně velkou spotřebu, protože bude lambdu nahrazovat jiný čidlo a bude tam stříkat víc paliva...a motor bude v tu chvíli mít nepravidelnej chod...je to tak na dojetí!Matyas píše:Jenom abych to upřesnil: mam problem s motorem (chcípá na volnoběh,má silně nepravidelný chod,cuká,jen asi od 4000 ot je to dobry) Kamos si mysli že je to lambdou. Tak sem ji odpojil ale zadnou změnu sem nezaznamenal.
Myslíte že je rozbitá ?
Jestli je rozbitá zjistíš jako já měřením.....má mít 0,5 V, tak vem voltmetr a přeměř, kolik má při sepnutí klíčku!! Když nastartuješ tak by se to mělo pohybovat dle záběru od 0,1 do 1,0 V.
- bmw 316i 89
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09. 05. 2003 20:38
- Bydliště: Praha
Může to být lambdou a nemusí.....Matyas píše:Takže když bude rozbitá tak toto chování motoru odpovídá rozbité lambdě?

Tu lambdu zkus proměřit a uvidíš!
bmw 316i, r.1989, M40, coupé
kdyz odpojis lambdu tak by motor mel bezet na nouzovy rezim...tzn..vetsi spotreba a tak...ale nemel bys zjistit jiny rozdil.... ja ho mam odpojeny uz asi x let... a motor je v pohode...kdyz tito cuka tak bych hledal problem jinde....svicky, benzinovy filtr, cerpadlo, nebo nakej zasranej nalomenej kabel co mozna na nejblbejsim miste, ktery v zivote nezjistis....


Jak zjistit finkčnost lambdy? Zkuste tohle:
http://www.gpl.cz/lambdasonda.htm
http://www.gpl.cz/lambdasonda.htm
A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by
. Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...


m@rshall
Motronic NEMÁ ventil studenýho startu. Nepleteš si to s volnoběžnym ventilem?m@rshall píše:A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by. Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...

Máš recht, je to tak!Bobo píše:Motronic NEMÁ ventil studenýho startu. Nepleteš si to s volnoběžnym ventilem?m@rshall píše:A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by. Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...

m@rshall
Poradim se s kámošem, ten něco podobnýho řešil a dám vědět!Matyas píše:Zdá se mi že za studena je to o trochu lepší. Volnoběh tolik nekolísá a chcípne třeba až po minutě(jinak do 10 sek.). Když je to zahřátý tak cca do 4000 ot to cuká a zní to jako by to jelo na tři. Ale přitom to sílu má a táhne to. Už sem vyměnil svíčky, palec a víčko rozdělovače.

m@rshall
Měl jsem stejnej problém a byla to zkratovaná lambda. Doporučil bych stavit se někde na diagnostiku. Vím o servisu kde ti ho udělaj za 700,-. Nebo si od někoho lambdu půjčit a vyzkoušet to.Matyas píše:Jenom abych to upřesnil: mam problem s motorem (chcípá na volnoběh,má silně nepravidelný chod,cuká,jen asi od 4000 ot je to dobry) Kamos si mysli že je to lambdou. Tak sem ji odpojil ale zadnou změnu sem nezaznamenal.
Myslíte že je rozbitá ?
