
Otáčkoměr 324D a kontrolka
Oranžová se spirálou = probíhá žhavení, zelená se zatočenou šipkou = je nažhaveno, startuj.Ivo píše:Vrtám se v tom a první uspěch začalo to občas poskakovat ale stále nejde!!!!! nemáte někdo manuál na E30 svítí mi tam oranžová kontrolka se symbolem vstřiku co mám řešit
Někdo už tu psal, že pokud zůstane svítit oranžová, jedná se o poruchu okruhu. žhav. svíček.
Nemám diesel, kdo má, ať upřesní.
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
oranžová kontrolka se symbolem vstřiku co mám řešitVenca. píše:Oranžová se spirálou = probíhá žhavení, zelená se zatočenou šipkou = je nažhaveno, startuj.Ivo píše:Vrtám se v tom a první uspěch začalo to občas poskakovat ale stále nejde!!!!! nemáte někdo manuál na E30 svítí mi tam oranžová kontrolka se symbolem vstřiku co mám řešit
Někdo už tu psal, že pokud zůstane svítit oranžová, jedná se o poruchu okruhu. žhav. svíček.
Nemám diesel, kdo má, ať upřesní.
Život je jen náhoda .....
Dle manuálu.Ivo píše: oranžová kontrolka se symbolem vstřiku co mám řešit
a) voda v naftě
b) špatný palivový filtr => voda v naftě
c) jiná chyba vstřikování => diagnostika
Pro situaci a) a b) by to pak mělo zhasnout (po vyřešení)
svítí-li furt tak c) a tímpádem šup na diagnostiku.
Ondra ex.M-Fahrer
Moc ti neporadím snad jen proměřit na přechodový odpor,bohužel M21 nedělám tak konkrétní hodnotu neznám,ale M51 tds má odpor čidla 1260/+-10%/Ω,ale přesněji se to nechá zjistit jen na osciloskopu či na origo diagnostice.
Je to impulzní snímač,tedy bez napájení.
Nebo ho vyměn metodou pokus-omyl,bude stát použitý tak 300-500Kč.
Je to impulzní snímač,tedy bez napájení.
Nebo ho vyměn metodou pokus-omyl,bude stát použitý tak 300-500Kč.
