320plast probém s motorem

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

320plast probém s motorem

Příspěvek od daviii » 27. 09. 2008 13:34

Přechlastává se .. svíčkymokré po osušení a vypálení svíček jde nastartovat ale v nízkých otáčkách nepravidelný chod ve vysokýc se už i ten 6tý chytne ..Dým z výfuku smrad z benzínu který teče až do výfuku .Velká hadice za váhou co vede do sání plná benzínu ..

zkoušel jsem kabely víčko svíčky
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 27. 09. 2008 17:37

co treba podtlaky? hadice co vede k regulatoru tlaku paliva a hlavně samotný regulátor kterej je na liště u vstřiků .... Hmmm?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 09. 2008 20:08

regulator ano, mohl by byt..zkus jinou vahu a jine teplotni cidlo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

r

Příspěvek od daviii » 27. 09. 2008 20:29

Ano byl to regulátor :) dostával se přes něj benzín do sání ..Ted nastal další problém ekonomer je pořád na maximální hranici spotřeby .
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: r

Příspěvek od Max-Max » 27. 09. 2008 20:43

daviii píše:Ano byl to regulátor :) dostával se přes něj benzín do sání ..Ted nastal další problém ekonomer je pořád na maximální hranici spotřeby .
i za jizdy?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

ff

Příspěvek od daviii » 27. 09. 2008 21:41

Ano za jízdy se ani nehne hned po nastartování zaleze na max hranici .Zkusím kontakty na přístrojovce ..Já měl obavy abych nejezdil za 35/100 :)
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ff

Příspěvek od Max-Max » 27. 09. 2008 21:45

daviii píše:Ano za jízdy se ani nehne hned po nastartování zaleze na max hranici .Zkusím kontakty na přístrojovce ..Já měl obavy abych nejezdil za 35/100 :)
rychlomer jde? na miste je to spravne ze je v nekonecne, za jizdy jede na hodnotu spotreby. Musi ale fungovat rychlomer.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

Příspěvek od daviii » 27. 09. 2008 21:48

Ano rychloměr funguje bezproblémů ..Je na max hranici po celou dobu jízdy .
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 28. 09. 2008 13:12

daviii píše:Ano rychloměr funguje bezproblémů ..Je na max hranici po celou dobu jízdy .
Coze? Si snad myslel ekonomer.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

s

Příspěvek od daviii » 28. 09. 2008 15:25

Ano ekonoměr..Nové zjištění ekonoměr se hýbe ale i přes to že lechtám plyn tak je vždy na max hranici ..Není tedy uplně mrtvý
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Harry FE3
Příspěvky: 55
Registrován: 08. 10. 2005 01:49
Bydliště: Brno

Příspěvek od Harry FE3 » 28. 09. 2008 16:43

Snímač polohy škrtící klapky zkontroluj.Je pod škrtící klapkou,jelikož se ti dostal benzín do hadice sání,tedy i do ústí škrtící klapky,mohl se dostat i do snímače.Snímač obsahuje dva spínače,přičemž jeden sepne při volnoběhu(klapka zavřená),druhý sepne při plným plynu(klapka úplně otevřená),v tom si myslím,že je problém,jelikož si asi ekonoměr myslí,že máš plnej plyn...Mrkni na to,uvidíš
EX 320ic, E30 forever...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 09. 2008 16:56

Harry FE3 píše:Snímač polohy škrtící klapky zkontroluj.Je pod škrtící klapkou,jelikož se ti dostal benzín do hadice sání,tedy i do ústí škrtící klapky,mohl se dostat i do snímače.Snímač obsahuje dva spínače,přičemž jeden sepne při volnoběhu(klapka zavřená),druhý sepne při plným plynu(klapka úplně otevřená),v tom si myslím,že je problém,jelikož si asi ekonoměr myslí,že máš plnej plyn...Mrkni na to,uvidíš
Naprostá volovina.

Harry FE3, trochu si sám přečti, co tu psáno X-krát, takhle leda mateš další.

Spínač polohy "plně otevřeno" je pro ŘJ, dává povel pro vyřazení lambda korekcí a umožní použít max. délku vstřik. impulsu.
***

Ekonoměr nejspíš v tomto případě nedostává údaj o rychlosti vozidla, proto ukazuje nejvyšší možnou spotřebu.
Pokud rychloměr funguje, hledal bych dle schématu přerušenou cestu rychloměr - ekonoměr, popř. závadu v samotném měřidle.

:!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Harry FE3
Příspěvky: 55
Registrován: 08. 10. 2005 01:49
Bydliště: Brno

Příspěvek od Harry FE3 » 28. 09. 2008 17:05

OK je to možný,jen jsem si myslel,že je to signál jak pro jednotku,tak pro ekonoměr.Jen tak mimo řečí z čeho vlastně tedy ekonoměr počítá spotřebu?Ale signál ze spínače volnoběhu používá ne?Když pustíš plyn a brzdíš motorem a vstřikovače přestanou vstřikovat a ekonoměr ukazuje nulu,nebo se mýlím?Nevím,neznám E30 do detailů,rád se přiučím.
EX 320ic, E30 forever...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 09. 2008 17:16

Harry FE3 píše:OK je to možný,jen jsem si myslel,že je to signál jak pro jednotku,tak pro ekonoměr.Jen tak mimo řečí z čeho vlastně tedy ekonoměr počítá spotřebu?Ale signál ze spínače volnoběhu používá ne?Když pustíš plyn a brzdíš motorem a vstřikovače přestanou vstřikovat a ekonoměr ukazuje nulu,nebo se mýlím?Nevím,neznám E30 do detailů,rád se přiučím.
Signál je pro jednotku, pro ekonoměr nikoli, k ničemu by mu nebyl.

Ekonoměr samozřejmě ukazuje nulu při brzdění motorem, pokud je délka vstřik. impulsu = 0.

Ekonoměr potřebuje pro výpočet hodnoty rychlost vozidla (z rychloměru), počet otáček motoru (z ŘJ), délku impulsu (z ŘJ) a počet válců (ten určuje kódovací člen).

Nutno hledat, hledat a hledat, nemá smysl objevovat objevený...


.

Uživatelský avatar
Harry FE3
Příspěvky: 55
Registrován: 08. 10. 2005 01:49
Bydliště: Brno

Příspěvek od Harry FE3 » 28. 09. 2008 17:20

Díky za vysvětlení.
EX 320ic, E30 forever...

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 28. 09. 2008 22:25

Co baterky v přístrojovce? Mě to taky nefungovalo a po vymene funguje vse jak ma teda kdyz mi funguje rychlomer:D
Obrázek
BMW 530dAt M-paket - Dailycar
BMW 544iAt - 400m 15,51 - Plný auto lidí a plnej kufr :D
BMW 320i - Showcar, funcar, oldcar etc.

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

f

Příspěvek od daviii » 28. 09. 2008 22:28

Ok děkui za rady zkusím s tím něco podniknout ty baterky popř špatný kontakt .
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Odpovědět