Cvrkání Hydroštylů

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
TeeDrSt
Příspěvky: 12
Registrován: 02. 06. 2008 07:46

Cvrkání Hydroštylů

Příspěvek od TeeDrSt » 07. 07. 2008 22:05

Zdravím chci se zeptat jaká je nejméně nákladná oprava hydroštylů cvrká to jak nafťák a kdž doliju trochu olej tak je klid na cca půl roku nevíte co stím? Díky za případné odpovědi. :?

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 08. 07. 2008 08:36

Zkus mít hladinu olej pořád u horní rysky. :wink:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

mikess
Příspěvky: 72
Registrován: 25. 05. 2008 10:12
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od mikess » 08. 07. 2008 18:08

čau jesti ti cvakají hydroštely tak mám jedny na prodej.jsou zánovní značka febi za 1900kč je na ně záruka
tel..737929562

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 08. 07. 2008 18:34

Zkus olej MOTOREX.Mám s ním a lehkým cvakáním hydroštelů dobré zkušenosti.A olej na MAX.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 08. 07. 2008 18:43

sprchovani tam nekdo za poslednich 20 let menil?
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 08. 07. 2008 19:27

Bylo by fajn napsat na jakém motoru to cvaká.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 08. 07. 2008 19:34

Sopťa píše:Bylo by fajn napsat na jakém motoru to cvaká.
na oktavce :lol:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

TeeDrSt
Příspěvky: 12
Registrován: 02. 06. 2008 07:46

Příspěvek od TeeDrSt » 09. 07. 2008 08:38

No já slyšel, že hladina oleje v motoru by měla být mezi první a druhou ryskou , aby to u té druhé nebylo moc. No ale zkusím to dík za radu všem co jste odepsaly :)

nazi1945
Příspěvky: 3
Registrován: 06. 07. 2008 17:51

Příspěvek od nazi1945 » 09. 07. 2008 19:58

hele co takhle zkusit vobčas vyměnit volej??? :D :D :D tyhle závady bejvaj často způsobený špatným volejem.... jinak voprava výde cca 8000a nebo zkus příměs do voleje... ale nějakiu fakt dobrou.. mam stim vcelku dobrý zkušenosti

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 09. 07. 2008 20:04

nazi1945 píše:hele co takhle zkusit vobčas vyměnit volej??? :D :D :D tyhle závady bejvaj často způsobený špatným volejem.... jinak voprava výde cca 8000a nebo zkus příměs do voleje... ale nějakiu fakt dobrou.. mam stim vcelku dobrý zkušenosti
kecy kecy, občas vyměnit olej?¨ jo jo to pomůže u 20let starýho motoru, ikdyž on má vlastně "už" 200t km :lol:

TeeDrSt
Příspěvky: 12
Registrován: 02. 06. 2008 07:46

Příspěvek od TeeDrSt » 09. 07. 2008 23:23

[quote="Sopťa"]Bylo by fajn napsat na jakém motoru to cvaká.[/quote]

BMW E30 318i 83kw r.v. 85

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 07. 2008 06:54

TeeDrSt píše:
Sopťa píše:Bylo by fajn napsat na jakém motoru to cvaká.
BMW E30 318i 83kw r.v. 85
Hm, hezkej údaj.
V roce 1985 se 318i s jmenovitým výkonem 83 kW nevyrábělo.
Je to snad přestavba na motor M40?

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 10. 07. 2008 08:04

TeeDrSt píše:
papíry na toto auto byly použity z jiného bmw(bouranýho)

.
Podstadne je aky mas motor a nie karoseria a papiere. Ak vies, ze to nesuhlasi tak to radsej ani neuvadzaj az potom nedostavas mylne rady.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 10. 07. 2008 09:27

nikde tady nevidim tu hlavni radu: pokud jsi odhodlanej to resit a mit zas "tichej" motor musis sundat ventildekl a podivat se na vacku: prejed po ni prstem, kdyz ucitis zub - vysral bych se na dalsi investice..kdyz bude dobra, kup nova hydra: cena 8x550,- a urcite chytnes nekoho kdo ma nejakou tu slevu.. montaz je treba sverit nekomu kdo to uz delal..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Caleb
Příspěvky: 191
Registrován: 01. 06. 2008 17:02

Příspěvek od Caleb » 10. 07. 2008 18:51

Kdyz uz se tu rozjela diskuze o hydrostelech, rad bych tu zkonzultoval par veci, ktere jsem zachytil pri procitani mnoha diskuzi na toto tema.

Hydrostely mi cvakaji (1.6 M40), ale zadnej velkej ramus to neni. Motor se ale ve vysokych otackach dusi. Planuju rozdelat pristi tyden ventilove viko, radeji si koupim nahradni tesneni.

Jsou 2 moznosti co tam najdu -

a) vacku jenz bude vizuelne v poradku.
Pokud by vacka byla OK, asi bych casem hydrostely koupil. Cetl jsem tu hodne nazoru na to, ze je vhodne menit i vahadla atd. Ten motor ma poctivych 140k, byl do roku 2007 servisovan v nemecku, tj. nepredpokladam, ze by byvaly majitel "nemecky klobouk" sral na intevaly vymeny oleje.
Hydrostely maji udavanou zivotnost 80 000, tj. myslite ze je mozne aby byly v prdeli jenom oni a jen diky tomu se ted motor dusil ?

b) vyjetou vacku - v tomto pripade asi nic resit nebudu, auto jezdi, a urcite i jeste dlouho jezdit bude.

Pochopil jsem, ze hydrostely jdou vyndat bez sundani vacky pomoci nejakeho udelatka (resp. diky vahadlum by tam mel nejaky prostor na manevrovani byt) - je ma domnenka spravna? Do rozvodu opravdu sahat nechci, rozvodak je relativne novej, tj. ho v planu menit nemam a znovu napinat ten starej je nesmysl.

Ma smysl, kdyz uz budu mit sundane viko, zkusit i ty stare hydrostely vycistit (napr. namocit pres noc treba do petroleje) nebo je spis takto jeste vic dojebu. Kdyby byla vacka OK, tak bych je casem urcite koupil, ale kdyz uz budu mit rozdelane to viko tak bych tohle rad zkusil. Sprchovani vacky hodlam vycistit kazdopadne.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 10. 07. 2008 19:11

cemu rikas vysoky otacky, to by chtelo priblizit, jako jestli to proste nejde vytocit ani na miste atd...??

co se tyce proplachovani hydrostel - nevim, bylo mi servismanem receno, ze i kdyz je ma v ruce, nepozna ani ktera je spatna/dobra.

domenka, ze jdou vyndat bez sundani vacky je take spravna..nevim jak. sprchovani urcite udela dobre profouknuti kompresorem.

takze hodne stesti
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět