ridici vstrik u td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

ridici vstrik u td

Příspěvek od adam320 » 27. 04. 2008 21:33

muze mi prosim nekdo vysvetlit co presne ma na svedomi ridici vstrik u td typu s novejsim tedy elektronicky rizenym cerpadlem? mam svoji verzi ale presto bych chtel vedet presne co se od nej odviji, co se deje ve chvili kdy je odpojenej(mam vyzkouseny ze to jede stejne) pak kde je jeho presny misto, ja ho mam na patym valci a nejak se mi to nezda....dekuji zasvecenym
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 28. 04. 2008 10:39

Od rozvodu ctvrty valec, ale myslim, ze je to jedno. Presnou funkci neznam, taky mi to pri odpojenym jelo stejne. Snima to zdvih jehly trysky, ale proc...?


Ja ho kupoval novej, bo mi z nej tekla nafta a nesel utesnit - 6500,- po vsech moznych slevach od BOSCHe.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 29. 04. 2008 00:32

:shock: slusna cenovka....masakr

ja furt laboruju s tim cukanim...cim dal tim je to lepsi a to s tim nic nedelam, nekdy uz to ani necukne :lol:

nevi nikdo dalsi co se deje v jaky RJ nebo kde neboco? docela rad bych tomu rozumel :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 29. 04. 2008 12:56

Snímá to zdvih jehly pro řj jaký je předvstřik ve skutečnosti a ta to vyhodnotí jestli je to dle mapy datových polí co má uložený v paměti v pořádku nebo udělá korekci pomocí taktovacího ventilu na vstřikovacím čerpadle změnou taktu otevírání a zavírání a tím změní tlak nafty na píst hydraulického přesuvníku vstřiku.
Při jeho odpojení,se ventil neotevírá=uzavře se a působí větší tlak na píst přesuvníku a ten natočí kladkový prstenec ve směru dříve=tedy max.možný předvstřik.Když se po jeho odpojení nic nestane tak bud nefunguje tento taktovací ventil,nebo je přidřený píst přesuvníku vstřiku.Motor má jít po jeho odpojení tvrdě=přeforovaný předvstřik.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 29. 04. 2008 23:03

diky moc za vysvetleni :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět