motor klepe

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
varkel
Příspěvky: 36
Registrován: 30. 01. 2008 13:16

motor klepe

Příspěvek od varkel » 06. 02. 2008 17:27

Hoj

Mám 316 M40motor při otáčkiách nad 2500 začnou cvakat hydroštely.
je to prý špatná olejová pumpa... máte s tím někdo zkušenost, může to tak být ... a kolik práce je vyměnit tu pumpu

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 06. 02. 2008 17:42

ne pumpa to neni..hydroštely vačice a věci kolem..příčina.. špatná peče a nesprávná výměna oleje
kup toto cena 11 600
Obrázek
nebo za 17 310
Obrázek
vše mjauto
dočasný konec BMW :-(

varkel
Příspěvky: 36
Registrován: 30. 01. 2008 13:16

Příspěvek od varkel » 06. 02. 2008 18:49

cože ?????blázníte .... za 4tis seženu celej motor

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 06. 02. 2008 18:52

Bude taky mlátit.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 06. 02. 2008 18:52

To sice seženeš, ale bude na tom stejně jako ten co máš.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 06. 02. 2008 19:22

varkel píše:cože ?????blázníte .... za 4tis seženu celej motor
já ho měl za litr i s autem..a taky cvaká... necvakavej bude dost drahej..a když uděláš go hlavy.. budeš mít na dlooooouho klid pokud se o to budeš starat
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 06. 02. 2008 23:23

tak tak euromen ma pravdu za 4tisice sezenes celej motor ale bude na 80%mlatin nebo po chvili zacne...No ja se ted na to take chystam na Go hlavy..

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 07. 02. 2008 18:05

euromen píše:ne pumpa to neni..hydroštely vačice a věci kolem..příčina.. špatná peče a nesprávná výměna oleje
kup toto cena 11 600
Obrázek
nebo za 17 310
Obrázek
vše mjauto
To je sice nejlepsi mozna rada, ale ciste technicky si pomuze tak na cca 100tis. km - pak znovu a znovu...:) Reseni mazani vacky a s tim souvisejich veci u M40 by se dalo tamer nazvat konstrukcni chybou... Jedine mozne definitivni reseni je pouzit vahadla s rolnama s motoru M43 a tim raikalne snizit oter vacky a vahadel...
PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 07. 02. 2008 18:30

Vasa píše:Jedine mozne definitivni reseni je pouzit vahadla s rolnama s motoru M43 a tim raikalne snizit oter vacky a vahadel...
to mě zajímá.. je o tom někde víc info??
Vasa píše:PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
mě šlo o obrázek a tak sem o něm věděl..jasně že se dá sehnat levněji
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 07. 02. 2008 18:58

Vasa píše:
euromen píše:ne pumpa to neni..hydroštely vačice a věci kolem..příčina.. špatná peče a nesprávná výměna oleje
kup toto cena 11 600
Obrázek
nebo za 17 310
Obrázek
vše mjauto
To je sice nejlepsi mozna rada, ale ciste technicky si pomuze tak na cca 100tis. km - pak znovu a znovu...:) Reseni mazani vacky a s tim souvisejich veci u M40 by se dalo tamer nazvat konstrukcni chybou... Jedine mozne definitivni reseni je pouzit vahadla s rolnama s motoru M43 a tim raikalne snizit oter vacky a vahadel...
PS: ta opravna sada se da poridit i o 1/3 mene...
mno ono to zas tak jednoduchý s těma vahadlama není...rozhodil jsem si doma hlavu z M43 a M40 a ty vahadla jsou téměř stejný ALE!!nejdou použít kvuli tomu že M40 má na ventylu takovou vymezovací podložku a u M43 doléhá vahadlo přímo na ventyl..takže jedině to vzít i s ventylama...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 07. 02. 2008 23:03

BMWAK píše: mno ono to zas tak jednoduchý s těma vahadlama není...rozhodil jsem si doma hlavu z M43 a M40 a ty vahadla jsou téměř stejný ALE!!nejdou použít kvuli tomu že M40 má na ventylu takovou vymezovací podložku a u M43 doléhá vahadlo přímo na ventyl..takže jedině to vzít i s ventylama...
S tim se neda souhlasit:) Ventily zustavaji origo M40. Rozdil se resi adapterem... viz obr.

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 07. 02. 2008 23:50

Vasa: take me tato problematika zajima? Pozit koniky s M43 a ty vymezovaci podlozky a je vse ok?
Popripade kde se daji sehant ty redukce?

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 02. 2008 01:20

Tot cely clanok o problematike: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01418.htm
Cely prestavbovy kit vacky na rolny by sa mal dat objednat na http://www.motorrevision.de
Celkom prijemne je, ze v tom clanku typek popisuje okrem definitivne vyrieseneho problemu s miznucimi vackami aj mensie zatazanie rozvodaku (mensie riziko prdnutia a dlhsie intervaly vymeny) a nasledkom mensich strat v pohone vacky aj zivsi motor.
E30 325i
E34 535i

varkel
Příspěvky: 36
Registrován: 30. 01. 2008 13:16

Příspěvek od varkel » 08. 02. 2008 10:40

vy jste mě nepochopili.
VUBEC

Motor běží klidně a v pohodě a pokud jedu do dvou tisíc tak ani necvakne ale když ho pak roztočím víc, vypadá to že se zavzdušní (možná) jeden hydroštěl a ten pak začne cvakat (hodně nahlas). Stačí aby pak auto 15minut stálo a zase je to ok

Oleje je tam dost
Měním ho pravidelelně i s filtrem

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 08. 02. 2008 11:30

tak si na začátku cvakání...vyměň hydrátko omrkni vačici..(jedno hydrátko stojí 500-700)
dočasný konec BMW :-(

varkel
Příspěvky: 36
Registrován: 30. 01. 2008 13:16

Příspěvek od varkel » 08. 02. 2008 16:00

euromen píše:tak si na začátku cvakání...vyměň hydrátko omrkni vačici..(jedno hydrátko stojí 500-700)
nechápu

Odpovědět