PÍŤÁK píše:Míšánek píše:
fakt?? tak to jsem netušil... Takže i hlídání proti přehrátí a tím pádem to dokáže zabránit prasknutí hlavy nebo co? U TD totiž údajně velice rády praskají..

A to čidlo, které měří plnící tlak a dává zároveň impuls k odfouknutí případného přetlaku je umístěno kde přesně?
Hlava praskne jedine cloveku kterej se chova k autu jako prase nebo holt smula , ze praskne treba hadice a nesleduje teplomer, ale takovejch pripadu je fakt malo....
Tak to Já jsem zase slyšel něco jiného - že stačí třeba i trochu zarostený chladič nebo nějaký menší zádrhel v chladící soustavě a ta hlava rupne hned.
Jeden pán, který si do ropáků od BMW docela hodně frčí mně řikal, že udělal šest hlav než zjistil, že je to chladičem.. Docela mně to vystrašilo, tak nevim.. Každopádně k tomu motoru se chovám za studena obvzlášť opatrně, vážně z toho mám strach
To jiří růžička: Jj, to bude fajn, pak mně prosím Tě dej vědět, rád bych věděl jak to teda funguje
