Vibijici se baterie.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Vibijici se baterie.

Příspěvek od Mitchel » 12. 03. 2004 21:05

324td : Pred dvema dnema sem zastavil u kamose pred barakem a nastartoval az na druhej pokus. Pak v pohode a vecer uz sem sel pres kabely. Cestou domu se dobila a rano vse v poradku a celej den taky. Dneska uz jsem ale nenastaroval a to jsem trictvrte h dobijel pres 320. Nakonec sem musel poslat auto z kopce. Cim muze bejt to vybijeni prez noc? A ze se nenabiji bude pravdepodobne alternatorem_ :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 12. 03. 2004 21:38

Vem multimeter.

Dobrá baterie má furt víc jak 13 V.
S běžícím motórem má přes 14. Hodně míň jak 14, zkontroluj kartáČe.

Vodpoj ji přeznoc.
Dyš se vybije tak je kaput. Dyš klesne z 13ti dejme tomu na 12-12,5, tak zanedlouho vodejde. Dyš má furt 13 tak máš něgde únik.

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 13. 03. 2004 17:36

porad 13Voltu na ACCU, to asi ne, :roll:

zkus si zmerit napeti kdyz s tim pul dne nejedes. Myslim z tech 13V ubrat tak 0.5V a je to OK. Pod 12V kdyz to stoji par dni, tak to je problem.

regulator drzi asi na 14.2V nektera auta maji korekci na okolni teplotu (asi 0.5V pro rozdil teplot 40C )

Jinak souhlasim. :)


Mne odesla VARTA 55Ah po nekolika letech, asi 8mi podle cisla, dost nenapadne. Proste se ji zvetsil vnitrni odpor a uz jsem behem cesty z CH dvakrat tak tak nastartoval a potreti u pumpy v Norimerku mne museli roztlacovat. Mel jsem sevrino abych pri popojizdeni do kopecka na Rozvadove mi to nechciplo :?
Meril jsem porad kolem 12.6V na druhy den a ani radio nezhaslo kdyz jsem startoval, jen pak uz nesepnul starter.
Cili podezrival jsem starter.

Dopadlo to dobre, ale po konzultacich jsem koupil stejnou baterku a napsal na ni lihovou fixou OCT`02. Proste po 5letech je to dobry menit.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 13. 03. 2004 20:01

Nevím kdo jste co měřil, ale mě dávají všechny bavoráky na terminálech baterky při nastartovaným motoru 13.6 - 13.8 Voltu.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 14. 03. 2004 10:43

RedBaron píše:Nevím kdo jste co měřil, ale mě dávají všechny bavoráky na terminálech baterky při nastartovaným motoru 13.6 - 13.8 Voltu.
Presne tak. S vypnutym motorem kolem 12.7 a bezicim motorem na volnobeh 13.8V.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 03. 2004 13:51

Hoši, je to třeba hovedina, ale co, když se tam něco zkratuje a odebírá stále proud ? :roll:
Myslím, že stačí trošku prodřenej vodič,.....
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 14. 03. 2004 15:22

Hovadina to není, já měl problém přesně s tímhle. S Ondrou jsme pak šli pojistku po pojistce a zjistili, že to má na svědomí kabeláž kolem rádia, BC a tak. No a protože před tím někdo rádio vymontoval tzv. na prasáka, tak jak se tam kablíky různě dotýkali, tak se to zkratovalo a baterka se vesele vybíjela.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Mitchel
Příspěvky: 28
Registrován: 19. 10. 2003 21:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mitchel » 15. 03. 2004 00:08

Ta baterka je Delphi 92Ah kupovana v rijnu. Pochybuju ze by odesla ani ne za pul roku. Jak zjistim jestli to je alternator? Kolik by davat mel a kde zmerim kolik dava?

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Napětí alternátoru

Příspěvek od PHRA » 15. 03. 2004 01:37

Kdysi dávno jsem v PALu nastavoval regulátory do Š120 a ty se nastavovaly na 14.4 - 14.8V. Problémy většinou způsobují:
zarezlé kontakty
volný klíňák
uhlíky

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 15. 03. 2004 14:16

Mitchel píše:Ta baterka je Delphi 92Ah kupovana v rijnu. Pochybuju ze by odesla ani ne za pul roku. Jak zjistim jestli to je alternator? Kolik by davat mel a kde zmerim kolik dava?

To víš že je to možný. Dyš je v hajzlu tak by ti měli dát novou. Je v záruce, ne?

Dyš běží motór a nemáš 14 V na batériji tak je to vobyčejně regulátor.
Vodšroubuj ty dva šrouby vzadu na armatuře a regulátor ti vyskočí.
Kartáče(uhlíky) musej bejt delší jak 5-6 mm.
Dále může bejt dioda v hajzlu. To zistíš proměřením přímo na kontaktech na armatuře.

Odpovědět