Pomoc, chcípá !!!

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 22
Registrován: 25. 03. 2007 12:43
Bydliště: Praha

Pomoc, chcípá !!!

Příspěvek od Jord » 03. 08. 2007 12:13

Jedu 80-90km/h, zahřátej motor a zničeho nic zhasne.
Sice znova naskočí, ale chvíli to trvá.
Nevíte někdo čím to???
Mám e30 318i M40..........svíčky, filtry, kabel k cívce - nové.
Díky
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.

Ultima
Příspěvky: 62
Registrován: 28. 07. 2007 15:00
Bydliště: Racing arena Sosnová

Příspěvek od Ultima » 03. 08. 2007 12:17

malo objasneno. palivový trakt ok? svíčky cajk? nahází ti vodu z expanzky na motor přes přetlakovou hadičku? potřebujem vic info!!!
Každý by měl dostat šanci (oo=[][]=oo)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 03. 08. 2007 12:39

uplne ten samej problem jsem mel ja na 320i motronic.bylo to vadnym relatkem na benzinovou pumpu.vymenilo se a od ty doby to nedela.ono fungovalo ale obcas proste vynechalo(rozeplo konatakt)a chciplo to ze tam nesel benzin.zacni tim a uvidis :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 03. 08. 2007 19:52

mě to dály svíčky...
:?

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 22
Registrován: 25. 03. 2007 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jord » 06. 08. 2007 14:00

díky za rady..........svíčky jsou tam půl roku, takže začnu s tou pumpou.......jde vyměnit to relátko samostatně nebo musim koupit celou benzínovou pumpu??
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 06. 08. 2007 15:30

jde vymenit samostatne. :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 07. 08. 2007 06:41

zhasne komplet elektrika? otackomer jde uplne dolu? -- mozny problem v elektrice

nebo to "jenom" nejede? - mozny problem v palivu

mi to delalo to prvni a bylo to rele pro RJ ..
je t kazdopadne pekne nahouby .. :(
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 07. 08. 2007 10:55

a co třeba jen ukostření motoru?
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 07. 08. 2007 11:41

Dělalo mi to samý co ajfelovi a na vině bylo taky tohle relé, občas fungovalo a občas ne. Opravdu pakárna to najít, když se závada projevuje jen občas - tímto ještě jednou díky Ondrovi za odbornou multimetří pomoc :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 22
Registrován: 25. 03. 2007 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jord » 07. 08. 2007 17:23

ajfel píše:zhasne komplet elektrika? otackomer jde uplne dolu? -- mozny problem v elektrice

nebo to "jenom" nejede? - mozny problem v palivu

mi to delalo to prvni a bylo to rele pro RJ ..
je t kazdopadne pekne nahouby .. :(

vždycky to zhaslo komplet........a zdá se to být čím dál horší........předevčírem jsem to už ani nenastartoval, tak mě kámoši museli roztlačit.
ale zase dneska jsem jel po dálnici, šlapu na plyn a zase to samý, ale tentokrát poprvé motor zůstal v chodu po tom co jsem zastavil. dal jsem za jedna, za dvě.......a u tý dvojky šly otáčky dolu a auto zase zpomalovalo, když v tom to tam najednou zacukalo a na tu dvojku jsem zase vystřelil.
fakt nevim.......a třeba včera jsem dojel z Moravy do Prahy bez problému.
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 22
Registrován: 25. 03. 2007 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jord » 07. 08. 2007 17:26

Spooky-0987 píše:a co třeba jen ukostření motoru?
ukostření motoru? vysvětli podrobněji pls
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 07. 08. 2007 17:37

dole u vyfukoveho potrubi je hrubší drat jeden konec je přišroubovany na kastli a druhy na držaku motoru podivej jestli to neni moc zaoxidovane mě to dělal kabel od indučky byl stary asi 4 měsice a upadl mi ten dratek v koncovce občas to jelo občas ne taky jsem prolezl cele auto co šlo vyměnil několikrat podstoupil i diagnostiku
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Odpovědět