Nepravidelný běh po startu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 12. 01. 2004 12:53

něco jsem objevil na http://www.brisk.cz/cz/pro2a.php , myslím, žeTwin bude principiélně stejný s Duratherm, ale nejsem si jist, zda to bude přínosem. Pokud se podíváte na ty grafy, tak dvouvláknová není ohřátá o moc rychleji, navíc má sice nižší počáteční, ale vyšší koncový příkon po ohřátí a čert ví, jak by to vyhodnocovalo žhavící relé, pokud je nastaveno na nějaký proud, aby si "nemyslelo", že pořád nejsou žhavičky ohřáté, když tam protékají v určeném časovém úseku 10-15 sec. trojnásobné proudy. Navíc je tam napsáno, že ty jednoduché jsou určeny pro starší konstrukce.

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 13. 01. 2004 09:42

kdo. píše: - žhavičky jdou vyndat, ale obtížně, chce to oříšek na golu (malou č. 10 na matičky kabelů a velkou č. 12 (dlouhý oříšek) na vlastní žhavičky) s kloubem a trpělivost.
Diky moc za rady.

Doufam, ze ty zhavicky pudou taky zandat potom co je vyndam....

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 13. 01. 2004 12:21

Uli_d píše: Doufam, ze ty zhavicky pudou taky zandat potom co je vyndam....
při nandavání doporučuju (protože se tam musíš dostat pod rezonátorem sání), si ty žhavičky a pak i matky v tom oříšku "utěsnit" a vzepřít kouskem papíru, aby při provlékání soustavy oříšku, kloubu a nástavců kolem všeho k místu montáže z oříšku nyvypadly a nezapadly někam, odkud se pak blbě vyndavají (moje zkušenost se zapadlou svíčkou mezi čerpadlem a blokem).

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 14. 01. 2004 08:02

Nemáš na ně nějaké reference, nebo nějaký link, rád bych se o nich něco dověděl, Brisk dělá i nějaké dvouvláknové, prý jsou taky dobré a žhaví víc a rychleji.[/quote]



Nějaké zvláštní reference na ně nemám, ale v prodejně Bosch, do které chodím kupovat všechny podobné ND mě chlapík také ukazoval graf, kde byly porovnány svíčky se starou technologií a s technologií Duraterm a musím říct, že mě přesvědčil. Ty nové svíčky byly ve všech směrech lepší. Větší žhavící teploty, delší délka dožhavování, kratší doba pro nažhavení a co je důležité, podle dlouhodobých testů je životnost skoro o 70% delší. Na druhou stranu také cena tomu odpovídá, 360kč/ks (na 524 td E34). Jestli je vše co mi řekl pravda nevim, ale délka žhavení je skutečně kratší a motor chytá skvěle. Svíčky Brisk nechci nějak zatracovat, ale dal bych je maximálně do dieslové centrály co mi stojí na dvoře. Kámošovi ty žhavičky od Brisku vydržely ve VW 4 tisíce km. Dal tam Bosch a motor mu chytá naprosto výborně.

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 01. 2004 08:23

Luboš píše:.... podle dlouhodobých testů je životnost skoro o 70% delší. Na druhou stranu také cena tomu odpovídá, 360kč/ks (na 524 td E34).
Díky za info, nevíš náhodou rpzměrové označení té svíčky (jako u Brisku 21R21 a 21R136-twin), protože to jsou stejné motory, bude i do mého stejná

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 01. 2004 08:31

Luboš píše:...je životnost skoro o 70% delší. ....ty žhavičky od Brisku vydržely ve VW 4 tisíce km.
:lol: No 70% ze čtyř měsíců........ to byl ftip 8)

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 14. 01. 2004 08:32

Označení z hlavy nevim, ale doma mám ještě jednu náhradní v zásobě, tak se mrknu na krabičku a označení sem napíšu.

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 01. 2004 09:39

Luboš píše:Označení z hlavy nevim, ale doma mám ještě jednu náhradní v zásobě, tak se mrknu na krabičku a označení sem napíšu.
díky - udělej si uzlík, abys nezapoměl 8) , kde chceš :lol:

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 15. 01. 2004 07:28

Tak že je to svíce - Bosch Duraterm - 0250201039 a cena je nečekaně nižší 270,-. Ověřoval jsem to ještě i u prodejce Bosch. Ještě před půl rokem jsem jich kupoval 6 za 360,-. To už tak bývá. :?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 15. 01. 2004 08:05

Luboš píše:Tak že je to svíce - Bosch Duraterm - 0250201039 a cena je nečekaně nižší 270,-. Ověřoval jsem to ještě i u prodejce Bosch. Ještě před půl rokem jsem jich kupoval 6 za 360,-. To už tak bývá. :?
Děkuju za info :)

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 16. 01. 2004 16:51

kdo. píše: Byla tady zmínka o pořadí válců a pořadí vstříků. Všechny 6V motory (bez rozdílu paliva) pálí v pořadí 1-5-3-6-2-4, ale válce se číslují standardně postupně od předu dozadu motoru, takže i škodovka 120ka má čtvrtý vepředu a první u zadního čela (příčné motory mají 1. vpravo a 4. vlevo u příruby převodovky - po směru jízdy.
Tak si predstav, ze ja mam svicky razeny od predu 1-5-3-2-6-4 - prevdepodobne nekdo prehodil kabely na 6-2, ale jinak to neni postupne ... posranou sem mel svicku 2, tak sem vymenil druhou svicku odpredu a nic. Tak sem ji zas odpojil a vzal sem ohmmetr a zmeril sem kterej kablik to vlastne je (vsechny ostatni nekonecno a jeden skoro 0 ohm) - byla to 5. Tak sem jel postupne a sundaval sem kabliky az sem si zmapoval jak to tam vlastne je. Pak sem vymenil svicku ctvrtou v poradi - a hura - zelena sviti jak vo zivot!

Jinak trpelivost a kloubek se skutecne vyplatil.

Tak takhle je to u mne.

Odpovědět