vítr pod víčkem

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Sean

vítr pod víčkem

Příspěvek od Sean » 29. 10. 2003 07:16

Tak jsem si včera otevřel víčko od oleje a zjistil jsem že mi z něj docela fouká.Motor běhá jak hodinky,výkon je taky super.No asi ale ne taký aký by měl být.Nějak jsem ani nemohl spát.Čím to je?Znamená to že mi netěsní kroužky na pístech a je to na GO?Může to být něčím jiným?Prasklé těsnění pod hlavou?Díky moc-mimochodem,dělali jste někdo GO motoru?V jakém rozsahu a za kolik?Díky moc chlapi

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: vítr pod víčkem

Příspěvek od Huska » 29. 10. 2003 13:47

Sean píše:Tak jsem si včera otevřel víčko od oleje a zjistil jsem že mi z něj docela fouká.Motor běhá jak hodinky,výkon je taky super.No asi ale ne taký aký by měl být.Nějak jsem ani nemohl spát.Čím to je?Znamená to že mi netěsní kroužky na pístech a je to na GO?Může to být něčím jiným?Prasklé těsnění pod hlavou?Díky moc-mimochodem,dělali jste někdo GO motoru?V jakém rozsahu a za kolik?Díky moc chlapi
ne nezamyslel jsi se že by to mohlo být tím, že olojové čerpadlo ti tlačí olej nahoru do hlavy :lol: ... to že víčkem trochu fouká je normální, ale nesmí to být moc...taklhle od kompu se to nedá posoudit, ale pokud Ti to nežere olej a nic jinýho nedělá tak je vše OK :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Sean

Příspěvek od Sean » 29. 10. 2003 14:18

Díky,až tak se nevyznám a co se tohodle problému týče,vycházím jen z všeobecných názorů.Co jsem kde slyšel.O čerpadlu nic nevím.Je fakt že když tam dám dlaň,lítají mi kapky na ruku.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 29. 10. 2003 14:38

koukal jsem že už ti poradili v jiném příspeěvku...jen jsem chtěl dodat to, že netěsností motoru ti toho moc nevyteče a pokud ti to žere necelej litr na 1000km ta bych se pomaluale jistě začal koukat po nějakém motoru. Vyjde Tě to levněji než dělat GO....překroužkování je na nic ...max 5000km a bede to ještě horší než ted.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Sean

Příspěvek od Sean » 29. 10. 2003 14:43

Zajedu na diagnostiku,nechám si změřit tlaky a uvidíme.Jinak díky za rady.Škoda že jste se neshodli.Ale je fakt že mě taky přijde dost ten ten litr na 1500,je to ale dohadem.

Odpovědět