Kape olej

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Kape olej

Příspěvek od Prox » 08. 07. 2003 20:13

Kape mi na 320i olej a nevim presne odkud. Stopoval sem to a tece to odnekud zezhora jakoby i zepredu zatim mam podezreni na tesnini pod vikem ventilu, ale nevim je tam nahore jeste nejaky misto odkud by to mohlo vytekat?? Motor je zaprasenej u pravyho predniho rohu tece to zezhora a steka po tom kabliku od cidla oleje nebo co to je a pak to jde na zem.

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kape olej

Příspěvek od Hanis » 09. 07. 2003 07:22

Prox píše:Kape mi na 320i olej a nevim presne odkud. Stopoval sem to a tece to odnekud zezhora jakoby i zepredu zatim mam podezreni na tesnini pod vikem ventilu, ale nevim je tam nahore jeste nejaky misto odkud by to mohlo vytekat?? Motor je zaprasenej u pravyho predniho rohu tece to zezhora a steka po tom kabliku od cidla oleje nebo co to je a pak to jde na zem.
Pokud to neteče z pod ventylovýho víka tak to bude nejspíš simering vačky zkus odmontovat ten kryt rozvodů pak by na to mělo být líp vidět
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 09. 07. 2003 11:59

Mně teklo gufero na vačce i čidlo tlaku oleje. A dost drsně. Když jsem po jízdě zmáčkul tu gumovou krytku konektoru čidla, tak to vyšprklo jak beďar.
Gufero mi přivezli z Autodatu, ale neměli okroužek těsnící domeček toho gufera, tak jsem tam nechal starej a namáz to silikonem na motory.
Čidlo tlaku jsem pomocí redukce implantoval Fáčkový (1.cena, 2.kdyby chtělo chcát, tak ho koupím na každým rohu). A je konec loužičkám.

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 09. 07. 2003 12:03

Tak jsem konečně zaškrtnul automatický přihlášení.

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 09. 07. 2003 17:47

Mám špatnou zkušenost na M20 s gumovými ucpávkami v hlavě pod ventilovým víkem. Guma se časem vyhřeje a přestane být pružná a po motoru stéká olej, který kape na výfuck, na zem ....a v kabině je pěkný smrádek.

Odpovědět