Opět LPG

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Opět LPG

Příspěvek od doxa » 01. 07. 2003 10:41

Zajímalo by mě jestli někdo přimazáváte ventily. Na ňákejch stránkách jsem se dočetl, že jelikož je plyn suchej, musím si koupit takovej sráč, kterej mi bude ty ventily přimazávat, jinak, že se to prej může zadřít už po 20.000km. Zdá se mi to dost ulítlý, jelikož jsem mluvil s pár lidma, který najeli na plyn hodně desítek tisíc a o ničem takovym neslyšeli.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět LPG

Příspěvek od Huska » 01. 07. 2003 11:23

doxa píše:Zajímalo by mě jestli někdo přimazáváte ventily. Na ňákejch stránkách jsem se dočetl, že jelikož je plyn suchej, musím si koupit takovej sráč, kterej mi bude ty ventily přimazávat, jinak, že se to prej může zadřít už po 20.000km. Zdá se mi to dost ulítlý, jelikož jsem mluvil s pár lidma, který najeli na plyn hodně desítek tisíc a o ničem takovym neslyšeli.
to je blbost. Já mám momentálně najeto něco kolem 50tis km na LPG a pohoda. Ventily musí být mazané pořád stejně at na benál nebo plyn......
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 01. 07. 2003 15:58

No jasan naprosto souhlasim s Huskou. U starejch litinovejch hlav Skoda120 atd. docházelo k zaklepáváni ventilů. Bylo třeba je častejc serizovat, protože se jim snižovala vůle a mohlo by dojít k podpalení ventilu. Možná někde došlo k záměně s tímhle jevem.

Mazání ventilů směsí by stejně přicházelo v úvahu jen u sacího ventilu.

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 01. 07. 2003 16:22

pokud vim, tak auta co jezdily na olovnaty benzin ho potrebovaly prave proto, ze to olovo pouzivaly coby mazadlo...coz se zmenou materialu v modernejsich motorech odstranilo...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 07. 2003 16:52

Tak tak, olovnate prisady v palivu mazaly/chranily sedla a talire ventilu, zejmena vyfukovych.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět