Karbec?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Sir

Karbec?

Příspěvek od Sir » 24. 06. 2003 14:59

Cau bmw mani,

Moc by me zajimalo,jestli je na hovno mit e30 318 KARBEC,mam koupit tu strikacku?? Popiste mi prosim nekdo nevyhody a zkuste to nejak korektne..dik

Venca

Re: Karbec?

Příspěvek od Venca » 24. 06. 2003 15:17

Sir píše:Cau bmw mani,

Moc by me zajimalo,jestli je na hovno mit e30 318 KARBEC,mam koupit tu strikacku?? Popiste mi prosim nekdo nevyhody a zkuste to nejak korektne..dik
Karburátor má z E30 jen 316 (obsah 1766 ccm).

Většina lidí, co tu diskutujou, mají na autě vstřikování.

Karburátor má dost mech. dílů, to je hlavní nevýhoda oproti vstřikování.

Pokud bych měl vedle sebe dvě auta ve stejným stavu a za zhruba stejnou cenu, beru vstřikování.

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 24. 06. 2003 15:27

V dnešní době už taky málodky narazíš na kutila, kterej by karbec uměl seřídit a seřízenej karbec je základ - zkušenost z jiných karburátorových aut. No ale pokud je OK a máš to kde sevisovat, není problém.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 24. 06. 2003 17:44

Tak zase jinej názor já měl 318 karbec v E30 a jelo to fakt líp než střik ale seštelovanou musíš mít i stříkačku tak je to fuk co tam je zas karbec rozeber sám a do střiku nic moc!!!

Uživatelský avatar
bixo
Příspěvky: 54
Registrován: 03. 05. 2003 13:03
Bydliště: SlOWAKEI

Re: Karbec?

Příspěvek od bixo » 24. 06. 2003 18:30

Venca píše:
Sir píše:Cau bmw mani,

Moc by me zajimalo,jestli je na hovno mit e30 318 KARBEC,mam koupit tu strikacku?? Popiste mi prosim nekdo nevyhody a zkuste to nejak korektne..dik
Karburátor má z E30 jen 316 (obsah 1766 ccm).

Většina lidí, co tu diskutujou, mají na autě vstřikování.

Karburátor má dost mech. dílů, to je hlavní nevýhoda oproti vstřikování.

Pokud bych měl vedle sebe dvě auta ve stejným stavu a za zhruba stejnou cenu, beru vstřikování.
Hele Venco ja mam 318i z 86 a mam tam karbec motor je tam origos nemneneny. Co se tice tema KARBEC vs STRIK tak z mojich skuskenosti (mam uz 4 E30 tie pred tym boli vsechny strikacky) ted mam 318i z 86 s karburatorem a nedam nan dopustit. Teda aspon z moji skusenosti a srovnavani z tech pred tim. Strikacky :o nejsou spatny ale kdyz mas dobre sezizeny karbec tak ti z casti odpadaj mnohe problemy a neduhy ktere jsou ve spojeni se strikackama no a samozrejme naopak.

Pokud bych ja mnel vedle sebe dve auta ve stejnym stavu bral bych karbec a dal ho seridit. (NE BRIDILOVY ktery ti ho jeste vic dokurvy)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 24. 06. 2003 19:36

blbost..karbec je zastaralej a ubírá na výkonu a zvyšuje spotřebu :arrow: při stejném nastavení motoru je spříkačka lepší.
Opotřebení však může mít efekt přesně opačný. Já beru v potaz stejný motor.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 06. 2003 19:42

Všechno má svoje, je fakt že stříkačka ti pojede s menší spotřebou, ale nic moc se na ní ladit nedá. Karbec se dá přetryskovat, popř. vyhodit a dát jinej. Pak ti to pojede jako hovado, ale sežere tě to :wink:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 24. 06. 2003 19:49

Máš recht karbec vosolíš a sice víc žere ale jade :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 06. 2003 20:10

Myslíš fintičky jako Double Weber apod.? :twisted:
http://bilder.mobile.de/images/autos/0/ ... 616_1.bild (M10, výkon 180PS)
No dělá to divy. 8)
Naposledy upravil(a) Stepan dne 24. 06. 2003 20:42, celkem upraveno 1 x.
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 24. 06. 2003 20:24

Stepan píše:Myslíš fintičky jako Double Weber apod.? :twisted:
http://bilder.mobile.de/images/autos/0/ ... 616_1.bild
No dělá to divy. 8)
Weber je Weber na toho si jen tak něco nepřijde :-))
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 06. 2003 20:25

No to jo, ale stříkačka je proti takovejm trumpetám de luxe levná záležitost :?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25. 06. 2003 08:54

to bixo: 318i s karburatorem ???

Uživatelský avatar
bixo
Příspěvky: 54
Registrován: 03. 05. 2003 13:03
Bydliště: SlOWAKEI

Příspěvek od bixo » 25. 06. 2003 17:24

Anonymous píše:to bixo: 318i s karburatorem ???
jo mama tam karbec chces to shlednout na fotce ?

Venca

Příspěvek od Venca » 25. 06. 2003 17:48

bixo píše:
Anonymous píše:to bixo: 318i s karburatorem ???
jo mama tam karbec chces to shlednout na fotce ?
Je to "papírově" 318i.
Fyzicky 316.

Uživatelský avatar
bixo
Příspěvky: 54
Registrován: 03. 05. 2003 13:03
Bydliště: SlOWAKEI

Příspěvek od bixo » 25. 06. 2003 20:52

Venca píše:
bixo píše:
Anonymous píše:to bixo: 318i s karburatorem ???
jJe to "papírově" 318i.
Fyzicky 316.

Asi mas pravdu nebot kara byla dovezena. Jedno musim ale priznat doted sem vlastne nevedel ze jezdim s 316 misto 318...Posledni 2 roky sem vystridal 3 318 a musim priznat ze na vykonu to vubec neni poznat jestli tam je 1.6 nebo 1.8 :lol: Jo ten karban co tam mam je dokonale serizen, tak bawo slape jako hodinky...

Venca

Příspěvek od Venca » 25. 06. 2003 21:27

bixo píše:
Venca píše:
bixo píše: jJe to "papírově" 318i.
Fyzicky 316.

Asi mas pravdu nebot kara byla dovezena. Jedno musim ale priznat doted sem vlastne nevedel ze jezdim s 316 misto 318...Posledni 2 roky sem vystridal 3 318 a musim priznat ze na vykonu to vubec neni poznat jestli tam je 1.6 nebo 1.8 :lol: Jo ten karban co tam mam je dokonale serizen, tak bawo slape jako hodinky...
Obsah je stejnej - 316 M10 karb. i 318i M10 jsou 1766ccm, takže i krouticí moment je skoro stejnej.

Odpovědět