je to ještě klub příznivců BMW E30???
je to ještě klub příznivců BMW E30???
O těchto stránkách jsem se dozvědel z časopisu speed z recenze o E30 asi před devíti lety. A nějak se mi tu přestává líbit! Proč!?
Poslední dobou se tu rozmáhaj písemný pomsty a vulgarizmy. Je to na uváženou! Copak moderátoři nemaj možnost to tu pročistit a udělat nějaký zabezpečení proti těmto individuím? Např. udělat nováčkům omezený přístup a zachovat tak tomuto servru čest? Co servru, ale halvně BMW? Nebo kvůli čemu to tu vzniklo!? Pokud servr zmutoval na fórum osobních problémů pro veřejnost tak tu končím! Kdo se přidá?
Poslední dobou se tu rozmáhaj písemný pomsty a vulgarizmy. Je to na uváženou! Copak moderátoři nemaj možnost to tu pročistit a udělat nějaký zabezpečení proti těmto individuím? Např. udělat nováčkům omezený přístup a zachovat tak tomuto servru čest? Co servru, ale halvně BMW? Nebo kvůli čemu to tu vzniklo!? Pokud servr zmutoval na fórum osobních problémů pro veřejnost tak tu končím! Kdo se přidá?
Každy forum kdekoli na světě miva problemy ktere nakonec pominou, je to jen na členech a ve velke časti na moderatorech aby se vše vratilo do pořadku. Za osobni uražky se jinde normalně dava upozorněni a pak ban. Bez určitych zasad pravidel společnost nemuže zdravě existovat.
Ty co jsou "oběti" taky nejsou v tim uplně nevinně, jak tu bylo nesčetně krat vidět provokuji si to sami a to neustale. Jelokiž nazor lidi na ně se už nejspiš nezměni tak pro nezbyva nic jineho než změnit forum bohužel.
Ty co jsou "oběti" taky nejsou v tim uplně nevinně, jak tu bylo nesčetně krat vidět provokuji si to sami a to neustale. Jelokiž nazor lidi na ně se už nejspiš nezměni tak pro nezbyva nic jineho než změnit forum bohužel.
A píše sem někdo z těch lidí co tady psali dřív? Ne.. Protože už to tu smysl dávno nemá. Maximálně nějaký ten sraz, kde pokecáš s kým chceš, ale tady to je o mladých blbečcích co se do všeho serou a lidi co byly v pohodě sem tudíž přestali chodit. Koukni třeba na vencu. To byl člověk který vždy jen radil, co si teda já pamatuju a v poslední době už se taky pěkně rozjel.
Mě například taky pěkně vytáčí ty volové co se nechtějí poučit a pořát dokola dělají něco co už jim bylo 100x vysvětleno...
Mě například taky pěkně vytáčí ty volové co se nechtějí poučit a pořát dokola dělají něco co už jim bylo 100x vysvětleno...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Já jsem ten problém vyřešil tak, že tohle fórům navštívím jen občas, podívám se na témata co mi příjdou zajímavé a jinak dám "Označit všechna fóra jako přečtená" a zase to vypnu a mám klid... poznal jsem tady dost dobrejch lidí s kterými pořád komunikuju a to mi bohatě stačí...
Dřív to tady bývalo hodně v pohodě, žádné napadání, pomlouvání atd... dneska se řeší samé sračky... ale je to všechno v lidech!
Dřív to tady bývalo hodně v pohodě, žádné napadání, pomlouvání atd... dneska se řeší samé sračky... ale je to všechno v lidech!
HOTENTOT
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
vis co je asi problem?ze se tu porad nekdo nekoho snazi poucovat a delat mu fotra.o nicem jinym to neni.kazdej by si mel hledet svyho a byl by klid.vysvetli mi proc sam musis nekoho poucovat?mas k tomu duvod?jakej?jen se ptammagiccc píše:A píše sem někdo z těch lidí co tady psali dřív? Ne.. Protože už to tu smysl dávno nemá. Maximálně nějaký ten sraz, kde pokecáš s kým chceš, ale tady to je o mladých blbečcích co se do všeho serou a lidi co byly v pohodě sem tudíž přestali chodit. Koukni třeba na vencu. To byl člověk který vždy jen radil, co si teda já pamatuju a v poslední době už se taky pěkně rozjel.
Mě například taky pěkně vytáčí ty volové co se nechtějí poučit a pořát dokola dělají něco co už jim bylo 100x vysvětleno...
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
K čemu mám mít důvod? Na co konkrétně narážíš?vlada320 píše:vis co je asi problem?ze se tu porad nekdo nekoho snazi poucovat a delat mu fotra.o nicem jinym to neni.kazdej by si mel hledet svyho a byl by klid.vysvetli mi proc sam musis nekoho poucovat?mas k tomu duvod?jakej?jen se ptammagiccc píše:A píše sem někdo z těch lidí co tady psali dřív? Ne.. Protože už to tu smysl dávno nemá. Maximálně nějaký ten sraz, kde pokecáš s kým chceš, ale tady to je o mladých blbečcích co se do všeho serou a lidi co byly v pohodě sem tudíž přestali chodit. Koukni třeba na vencu. To byl člověk který vždy jen radil, co si teda já pamatuju a v poslední době už se taky pěkně rozjel.
Mě například taky pěkně vytáčí ty volové co se nechtějí poučit a pořát dokola dělají něco co už jim bylo 100x vysvětleno...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
no nekoho poucovat.proc se tu snazi kazdej kazdyho o necem poucovat?kazdej ma akorat rypak nahoru a mysli si o sobe ze je nej king ale dela ze neni a nechce si to priznat.pritom jen kazdej machruje a mysli si ze prave on je ten nejlepsi a ze ten druhej je chudak.a pak si zacnou nadavat na rodiny prislusniky a to je podle me vrchol vseho(chtel jsem napsat neco jinyho,ale nebudu sprostej).promin ale me tady porad nekdo poucoval a rikal mi at se nad sebou zamyslim.jenomze on by se tu mel zamyselt nad sebou kazdej!!! timto koncim.jen jsem chtel napsat co si myslim
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
Za dřívějších časů bylo normální, že ti co přišli nový, tak drželi hubu, ptali se jenom na důležité a potřebné věci ohledně auta, získávali od stávajících členů zkušenosti, případně postupem času přispěli se svými zkušenostmi s provozem a vylepšováním a opravama E30. Ale dneska je to jinak, dneska jekaždej mladej chytrej už od plenek, kdokoliv mu cokoliv říká, tak je "fotr" a nemá pravdu apod. Taková je bohužel realita většiny dnešní generace, jsou chytří, znají všechno, nikdo jim nemá co radit atd. Já i dnes při zkušenostech, které jsem nasbíral za těch několik let co se hrabu v E30, nechám rád poučit od někoho, kdo má větší znalosti a zkušenosti a nedělá mi problém držet hubu a poslouchat. A nepotřebuju každý inzerát komentovat, to je krásný auto, nebo to je mrdka to neprodáš za ty prachy apod. Vůbec už to není to fórum co bývalo a už nikdy nebude, sem už se ani pro technické informace chodit nedá, protože tu žádné nejsou, probírají se tu jenom samý kraviny, který s E30 už ani nesouvisí, navíc když se v dnešní době někdo na něco zeptá, tak už se odpovědi ani nedočká, jednak sem už nechodá spousta lidí, co měla hodně vědomostí a za druhý jeho dotaz zapadne mezi tou tunou sraček co se tu za ten den vyplodí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Pod tohle se podepíšu, nenapsal bych to výstižnějiBOOST píše:Za dřívějších časů bylo normální, že ti co přišli nový, tak drželi hubu, ptali se jenom na důležité a potřebné věci ohledně auta, získávali od stávajících členů zkušenosti, případně postupem času přispěli se svými zkušenostmi s provozem a vylepšováním a opravama E30. Ale dneska je to jinak, dneska jekaždej mladej chytrej už od plenek, kdokoliv mu cokoliv říká, tak je "fotr" a nemá pravdu apod. Taková je bohužel realita většiny dnešní generace, jsou chytří, znají všechno, nikdo jim nemá co radit atd. Já i dnes při zkušenostech, které jsem nasbíral za těch několik let co se hrabu v E30, nechám rád poučit od někoho, kdo má větší znalosti a zkušenosti a nedělá mi problém držet hubu a poslouchat. A nepotřebuju každý inzerát komentovat, to je krásný auto, nebo to je mrdka to neprodáš za ty prachy apod. Vůbec už to není to fórum co bývalo a už nikdy nebude, sem už se ani pro technické informace chodit nedá, protože tu žádné nejsou, probírají se tu jenom samý kraviny, který s E30 už ani nesouvisí, navíc když se v dnešní době někdo na něco zeptá, tak už se odpovědi ani nedočká, jednak sem už nechodá spousta lidí, co měla hodně vědomostí a za druhý jeho dotaz zapadne mezi tou tunou sraček co se tu za ten den vyplodí.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, a ještě se vyjádřím k připomínkám typu " moderátoři by měli ... " :
Není to tak dávno, řádově měsíce, co jsme se přesně o toto snažili - udržet fórum " čisté " ve smyslu, aby tu byly technické informace, aby se to nehádalo, atd...
Vzpomeňte si na reakci většiny z Vás - ten křik o cenzuře, že to tady není, co bývalo, že jdete jinam, zakládala se " konkurenční " fóra bez " cenzury ", atd ...
Zkrátka - fórum je takové, jací jsou jeho uživatelé, dva moderátoři to těžko vytrhnou Jak jsem také opakovaně psal, každý si tu myslí, že má svobodné a neoddiskutovatelné právo tady napsat cokoli. Nejsme v době komančů, kdy vše bylo všech - fórum je provozováno soukromými osobami a ty mají právo si určovat, co se zde smí a co ne. Jak tu kdysi někdo trefně napsal, pokud se rozhodnou, že majitelé červených aut sem nemají přístup, je to jejich věc a nikdo s tím nic neudělá.
Schválně se zamyslete, jestli na fórech na netu, která také navštěvujete by někdo trpěl to, co se děje tady. Všude je to jedna výstraha, BAN a tečka.
Rozdíl mezi lidmi, které to tu baví a myslí to vážně je dobře vidět v členské a veřejné sekci. V té placené jsou fandové, nikdo nikoho neuráží, když se někdo zeptá, další mu odpoví. Ano, je tam zlomek příspěvků co ve veřejné sekci, ale téměř každý má několikanásobnou informační hodnotu než ty sračky ve veřejné části fóra. Kdo si chce nutně poplkat o čemkoli jiném, zasurfuje si jinam.
Skoro bych se nebál přirovnání, že členská sekce alespoň trochu připomíná staré časy tohoto fóra - a to myslím jen v tom nejlepším.
A že jsou tu lidé, kteří o BMW vědí kulové, je jim plus mínus 16, ale celý den dřepí u kompu a pokud nenapíší 20 příspěvků o ničem za den, nejdou spát, to si asi všiml každý.
Není to tak dávno, řádově měsíce, co jsme se přesně o toto snažili - udržet fórum " čisté " ve smyslu, aby tu byly technické informace, aby se to nehádalo, atd...
Vzpomeňte si na reakci většiny z Vás - ten křik o cenzuře, že to tady není, co bývalo, že jdete jinam, zakládala se " konkurenční " fóra bez " cenzury ", atd ...
Zkrátka - fórum je takové, jací jsou jeho uživatelé, dva moderátoři to těžko vytrhnou Jak jsem také opakovaně psal, každý si tu myslí, že má svobodné a neoddiskutovatelné právo tady napsat cokoli. Nejsme v době komančů, kdy vše bylo všech - fórum je provozováno soukromými osobami a ty mají právo si určovat, co se zde smí a co ne. Jak tu kdysi někdo trefně napsal, pokud se rozhodnou, že majitelé červených aut sem nemají přístup, je to jejich věc a nikdo s tím nic neudělá.
Schválně se zamyslete, jestli na fórech na netu, která také navštěvujete by někdo trpěl to, co se děje tady. Všude je to jedna výstraha, BAN a tečka.
Rozdíl mezi lidmi, které to tu baví a myslí to vážně je dobře vidět v členské a veřejné sekci. V té placené jsou fandové, nikdo nikoho neuráží, když se někdo zeptá, další mu odpoví. Ano, je tam zlomek příspěvků co ve veřejné sekci, ale téměř každý má několikanásobnou informační hodnotu než ty sračky ve veřejné části fóra. Kdo si chce nutně poplkat o čemkoli jiném, zasurfuje si jinam.
Skoro bych se nebál přirovnání, že členská sekce alespoň trochu připomíná staré časy tohoto fóra - a to myslím jen v tom nejlepším.
A že jsou tu lidé, kteří o BMW vědí kulové, je jim plus mínus 16, ale celý den dřepí u kompu a pokud nenapíší 20 příspěvků o ničem za den, nejdou spát, to si asi všiml každý.
A proc by to nemohlo fungovat takhle i tady? Je to jen dotaz,podle me tohle je celkem odzkouseny a funguje to,pokud tady nebudou lidi ktery sproste nadavaj,nebudou tady ani ty reakce lidi ktery sou jinak v pohode,jen proste prehnane reagujou na vylevy jistych nejmenovanych clenu,taky mam obcas co delat abych se udrzel kdyz to ctu,ale radsi du od compu pryc nez se do takovejhle veci zamichat.Dan td píše:Všude je to jedna výstraha, BAN a tečka.
Ja tu zrovna dlouho nejsem,ale je fakt ze i za tu dobu co sem chodim se to tady furt zhorsuje a je to skoda
Ač jsem si to nikdy nemyslel, jsou i takové situace, kdy tříca přestane mít smysl...
Moderátorů může být klidně víc. Plno lidí by tady tu funci zastávalo stejně kvalitně jako nynější. U každého flamewaru, zjistit kdo to začal (např kdo prvního osočil, nebo začal nadávat) a kdo přilejval benzín do ohně - výstraha - podruhý ban na měsíc. Že mi moderátor smaže ot příspěvek v prodeji 320i (at si majitel prodej rozmyslí aby nelitoval) je správné a souhlasím s tim, ale když vemu v úvahu, že pak tady nechá 5 stránek nadávek a pomluv u prodeje 535i. Tak pak už to jednání nechápu.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Uz vidim, jak kamarad moderator banuje kamarada flamewaraka ci OTckareaula píše:Moderátorů může být klidně víc. Plno lidí by tady tu funci zastávalo stejně kvalitně jako nynější. U každého flamewaru, zjistit kdo to začal (např kdo prvního osočil, nebo začal nadávat) a kdo přilejval benzín do ohně - výstraha - podruhý ban na měsíc. Že mi moderátor smaže ot příspěvek v prodeji 320i (at si majitel prodej rozmyslí aby nelitoval) je správné a souhlasím s tim, ale když vemu v úvahu, že pak tady nechá 5 stránek nadávek a pomluv u prodeje 535i. Tak pak už to jednání nechápu.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
No jo....
-----------------
Zavádět tu nějaký restrikce typu "BAN" je samozřejmě volovina až půdu - každý, kdo trochu chápe funkci, musí vědět, že blokování přezdívek je k ničemu, stejně jako zhovadilost s blokováním IP adres.
Pokud se rozjede blábolení na XX stránek, kde lítaj kulky a granáty, je nejlepší to odříznout od původního tématu (inzerát, dotaz v tech. sekci) a hodit pod novým srandovním názvem do pokecu - tam s pobavením nechat vyprskat. To ostatně administrátoři obvykle dělají.
Až se to po pár dnech samo stopne, smazat to celý a hotovo, žádný problém.
Proč k tomu dochází víc než dřív?
Změny ve společnosti, vývoj.
Školičky mění osnovy a náplň výuky, víc děcek než dřív má obě paprčky levý a k tomu v hlavince jen magická slovíčka Google a Wikipedia.
Všechno je na tlačítka, přes mobil a klávesnici, takže vzít do ruky vercajk je problém, stejně jako se zamyslet nad tím, jak měřit napětí či odpor.
Objevují se tedy ve větší míře daleko stupidnější dotazy.
A takové ve větším množství nutně evokují reakce. Ve vazbě s nízkou sebekritičností takových dotazujících se pak snadno rozněcují ty "flamewary"....
------
Jen k těm změnám, co na lidi tak působí, bych dal příklad:
Můj otec mezi 16. a 17. rokem coby žák učňáku pro autobusáky a kombajnéry jezdil samostatně s traktorem a tahal dva valníky - přímo v provozu, plán se musel splnit, lidí bylo málo a nechali je jezdit ještě před počátkem platnosti řidičáku. Tvrdá práce v poli, nikdo se nima nesral.
Já to měl znatelně snažší, ale i tak jsem zažil v zácviku vcelku drsné podmínky - deset večer, balík měřících protokolů na stole v rozeschlým obytným vagonu a výpočty křižovacích schémat dálkovin musí bejt do rána hotový - bez chyb!
Hele, kiks! A šéf mi osm protokolů trhá a hází do kamen - každá chyba znamená v podstatě nepoužitelný prvek kabelu - tady nepočítáme brambory či hrušky...!!
Ve tři ráno se probudíš zimou, venku třeba -15°C a hlavní starostí je naložit materiál a s řidičem natočit zmrzlou P-V3S pomocí kornoutu z hořících novin, strčených do sání.
Náročný, ale celkem dobrá příprava na vojnu...
A co je dnes?
Doba je dál, v mnohém je to lehčí.
Na stavbách je většina makáčů odkudsi z východních zemí, základní vojenská služba neexistuje.
Nejsou ani skutečné plnohodnotné autoškoly, co musí dodávat každý půlrok kvanta řidičů vozidel a speciální techniky.
Méně lidí ve věku 18-25 je nuceno uvědomovat si určitá rizika - to s sebou nutně nese určité zjednodušené náhledy na realitu.
A tohle vše je i příčinou toho, proč se za posledních 7 let změnily poměry třeba v těchto diskusích...
===================
Zbytečně dlouhý, klidně to smažte...
-----------------
Zavádět tu nějaký restrikce typu "BAN" je samozřejmě volovina až půdu - každý, kdo trochu chápe funkci, musí vědět, že blokování přezdívek je k ničemu, stejně jako zhovadilost s blokováním IP adres.
Pokud se rozjede blábolení na XX stránek, kde lítaj kulky a granáty, je nejlepší to odříznout od původního tématu (inzerát, dotaz v tech. sekci) a hodit pod novým srandovním názvem do pokecu - tam s pobavením nechat vyprskat. To ostatně administrátoři obvykle dělají.
Až se to po pár dnech samo stopne, smazat to celý a hotovo, žádný problém.
Proč k tomu dochází víc než dřív?
Změny ve společnosti, vývoj.
Školičky mění osnovy a náplň výuky, víc děcek než dřív má obě paprčky levý a k tomu v hlavince jen magická slovíčka Google a Wikipedia.
Všechno je na tlačítka, přes mobil a klávesnici, takže vzít do ruky vercajk je problém, stejně jako se zamyslet nad tím, jak měřit napětí či odpor.
Objevují se tedy ve větší míře daleko stupidnější dotazy.
A takové ve větším množství nutně evokují reakce. Ve vazbě s nízkou sebekritičností takových dotazujících se pak snadno rozněcují ty "flamewary"....
------
Jen k těm změnám, co na lidi tak působí, bych dal příklad:
Můj otec mezi 16. a 17. rokem coby žák učňáku pro autobusáky a kombajnéry jezdil samostatně s traktorem a tahal dva valníky - přímo v provozu, plán se musel splnit, lidí bylo málo a nechali je jezdit ještě před počátkem platnosti řidičáku. Tvrdá práce v poli, nikdo se nima nesral.
Já to měl znatelně snažší, ale i tak jsem zažil v zácviku vcelku drsné podmínky - deset večer, balík měřících protokolů na stole v rozeschlým obytným vagonu a výpočty křižovacích schémat dálkovin musí bejt do rána hotový - bez chyb!
Hele, kiks! A šéf mi osm protokolů trhá a hází do kamen - každá chyba znamená v podstatě nepoužitelný prvek kabelu - tady nepočítáme brambory či hrušky...!!
Ve tři ráno se probudíš zimou, venku třeba -15°C a hlavní starostí je naložit materiál a s řidičem natočit zmrzlou P-V3S pomocí kornoutu z hořících novin, strčených do sání.
Náročný, ale celkem dobrá příprava na vojnu...
A co je dnes?
Doba je dál, v mnohém je to lehčí.
Na stavbách je většina makáčů odkudsi z východních zemí, základní vojenská služba neexistuje.
Nejsou ani skutečné plnohodnotné autoškoly, co musí dodávat každý půlrok kvanta řidičů vozidel a speciální techniky.
Méně lidí ve věku 18-25 je nuceno uvědomovat si určitá rizika - to s sebou nutně nese určité zjednodušené náhledy na realitu.
A tohle vše je i příčinou toho, proč se za posledních 7 let změnily poměry třeba v těchto diskusích...
===================
Zbytečně dlouhý, klidně to smažte...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
hlavne je v pozadi videt, ze nejvice krici, urazi se a ukazuji prstem na jine lidi ti, kteri nikdy nikomu nepomohli, meli jen plnou hubu kecu, tuzerskych rad a kopec postu o nicem. Je treba se zamyslet nejdriv sam nad sebou, stat si za slovem a pokud je to potrebne, musi se clovek omluvit. To ovsem v dnesni multikulti spolecnosti rozmazlenejch decek a nedostatku jinejch autorit je uz jaksi nemoderni.
Pokud by nekdo chtel konkretni priklad, mame tady jednoho, kterej je moralne nejvic na vysi, vzor dokonalosti a svete div se, v jakemkoliv sporu zacne invektivy, slovni utoky a hanobeni osoby vzdy pouzivat jako prvni.
Pokud by nekdo chtel konkretni priklad, mame tady jednoho, kterej je moralne nejvic na vysi, vzor dokonalosti a svete div se, v jakemkoliv sporu zacne invektivy, slovni utoky a hanobeni osoby vzdy pouzivat jako prvni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No tak to si zase nejsem úplně jistej, jedině pokud to vztahuješ na horisův inzerát.vlada320 píše:vis booste ale co je nejhorsi.ze ty sracky typu to je mrdka za ty prachy to neprodas vyprovokovali prave ti co uz tu jsou nejakej ten patek a meli by mit ten ruzom uz davno sakra proc sem musim psat uz drzim hubu
Jen ještě jedna věc mě napadla, člověk si jí všimne taky tak nějak v pozadí a to jest, že největší problémy jsou vždycky s lidma, který jsou svým způsobem "dokonalý" nebo si to oni sami o sobě myslí a kdokoliv jim chce radit, je debil apod. Když někdo něco řekne a minimálně jiných deset lidí mu řekne, že to tak není, tak normální člověk by se aspoň zamyslel nad tím, jestli to co řekl, není hovadina, nebo to není tak jak tvrdí ostatní.
Bohužel člověk se setkává čím dal častěji s lidma, kteří budou tvrdit že modrá je zelená a svůj názor nikdy nezmění, protože oni mají prostě pravdu. Holt jak starý pořekadlo říká: Bav se s blbcem bez klacku.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7