Nová doba: silný VW Golf s motorem 1.4!

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Nová doba: silný VW Golf s motorem 1.4!

Příspěvek od athlon_137 » 09. 08. 2005 17:04

http://news.auto.cz/?article=4370
ta diskuse je fakt funny :lol:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 08. 2005 17:16

No ono se to nezdá, ale ty jejich turbomotory nejsou zas tak strašný. O spolehlivosti teď nemluvím, zatím nejsou zkušenosti (auto starý rok a půl a najeto 29200 km), ale jede to docela dobře :) Mluvím teď o 1,8T
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 09. 08. 2005 17:20

z 1,4 125 kW, jo to pude do Fobie :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 08. 2005 17:24

Spis ma fascinuje, jak tam vykrikujou v diskusi o maly spotrebe, o ty se tomu bude spis moct jenom zdat 8)
E39 535i sedan

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 09. 08. 2005 17:41

Fx píše:Spis ma fascinuje, jak tam vykrikujou v diskusi o maly spotrebe, o ty se tomu bude spis moct jenom zdat 8)
asi tak, s Passatem B6 1.8T sem se po meste nedostal pod 10l ani kdyz sem jezdil jak starej dedek :lol:

Uživatelský avatar
JamX
Příspěvky: 148
Registrován: 05. 07. 2005 16:10
Bydliště: Matka měst a nálad

Příspěvek od JamX » 09. 08. 2005 19:33

athlon_137 píše:
Fx píše:Spis ma fascinuje, jak tam vykrikujou v diskusi o maly spotrebe, o ty se tomu bude spis moct jenom zdat 8)
asi tak, s Passatem B6 1.8T sem se po meste nedostal pod 10l ani kdyz sem jezdil jak starej dedek :lol:
Nevim, jak ve meste, ale ja jsem s Audi A4 1,8T jezdil za 7,5l. Vybornej motor, ale na 2,5l M50 nema :wink:
-==:::BMW RULEZZZ:::==-
Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 09. 08. 2005 19:52

tchan ma oktavku 1.8T ... jezdi se s ni dobre ..
... ale tchan usoudil, ze je to zivejsi nez moje e34 - M50 525iX Aut. Touring .. podle papiroveho zrychleni urcite .. a vyrazne ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 09. 08. 2005 20:01

JamX píše:
athlon_137 píše:
Fx píše:Spis ma fascinuje, jak tam vykrikujou v diskusi o maly spotrebe, o ty se tomu bude spis moct jenom zdat 8)
asi tak, s Passatem B6 1.8T sem se po meste nedostal pod 10l ani kdyz sem jezdil jak starej dedek :lol:
Nevim, jak ve meste, ale ja jsem s Audi A4 1,8T jezdil za 7,5l. Vybornej motor, ale na 2,5l M50 nema :wink:
myslim jenom ve meste, ale na dalnici to nebylo o moc jiny :?

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 10. 08. 2005 16:15

mam pocit že UNO a Punto už tohle měli dávno...malej obsah turbo...jelo pekne zralo pekne.. :lol: ale do SuperB 1,4 :shock:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 10. 08. 2005 16:30

kdyby se u BMW zblaznili, tak by si clovek mohl koupit 714Li, 512Xi apod. :D

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 08. 2005 19:06

ajfel píše:tchan ma oktavku 1.8T ... jezdi se s ni dobre ..
... ale tchan usoudil, ze je to zivejsi nez moje e34 - M50 525iX Aut. Touring .. podle papiroveho zrychleni urcite .. a vyrazne ...
petr
Živý to docela je, odhaduju, že E30 325i M20 by s tím měla docela problémy... Ale přijde mi to poměrně vyrovnaný...

Jinak spotřeba od 6 do 14 litrů běžně, na Sosně kolem 35 odhadem :)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 10. 08. 2005 20:31

Flery píše:mam pocit že UNO a Punto už tohle měli dávno...malej obsah turbo...jelo pekne zralo pekne.. :lol: ale do SuperB 1,4 :shock:
no jestli udelaj Superba 1,4ku tak to bude dalsi minela, jak oktavka 1,4.. misto aby tam dali sestivalce a osmivalce :roll:
ale vtipny je ze to bude mozna rychlejsi nez Superb 2,8 :lol:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 08. 2005 21:44

mam dotazek: kdyz stojim se superbem na krizovatce a chci se s 1,4T pohnout, jak to mam udelat, kdyz mi turbo v lepsim pripade zacne zabirat nekde kolem 2000? za pul roku zrusim spojku nebo nevim. 1,4 do vetsi kary to je opravdu napad :roll: asi proto i oktavky 1,4 jsou tak uspesne :roll:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 10. 08. 2005 21:51

Max-Max píše: asi proto i oktavky 1,4 jsou tak uspesne :roll:
Kamarád, co má E36 318is tak jí má jako služebáka. Vždycky když ke mě přijede, je z toho na prášky

Uživatelský avatar
valmont
Příspěvky: 251
Registrován: 04. 04. 2004 20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valmont » 12. 08. 2005 06:43

Jenomze co je nejhorsi!!! Oni jak to tam resi jak potom daji vsem na zadek, jak budou mavat az budou predjizdet ty osmivalce...... Ale taky to, jak je to uzasny, protoze si to budou moct koupit ty ,,nadsenci" co nemaji penize... Kam ted svet speje? Jak bude asi bezpecna takova 180kW Fabie? To bude rizena strela!!! Hnus!!!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 12. 08. 2005 10:24

valmont píše:Jenomze co je nejhorsi!!! Oni jak to tam resi jak potom daji vsem na zadek, jak budou mavat az budou predjizdet ty osmivalce...... Ale taky to, jak je to uzasny, protoze si to budou moct koupit ty ,,nadsenci" co nemaji penize... Kam ted svet speje? Jak bude asi bezpecna takova 180kW Fabie? To bude rizena strela!!! Hnus!!!!!
Klid, zaprve koncern nepovoli tak silny motor do skodovky, zadruhe z 1,4 VW nikdy 180 kW zdimat nebude, zatreti je to cely bublina, protoze nez tam foukne turbo, tak to bude proste jenom jednačtyřka s malou kompresí - na rozjezd těžšího auta to bude určitě naprosto úchvatný, co na tom bude zajímavý, bude pružný zrychlení, a to ne úplně odspoda.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
valmont
Příspěvky: 251
Registrován: 04. 04. 2004 20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valmont » 12. 08. 2005 12:07

Jasny...Taky si myslim, ze je o bublina, ale jde mi o ten princip!!!! O to co k tomu ty smoulove zvatlaj!! Jak budou litat a nandavat to osmivalcum... Neni to zavist, ale strach!!! Jak si rozbijou hubu sami, dobre jim tak.. Ale beda jak trefi nekoho!!!! Uz jsem v klidu :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 12. 08. 2005 12:48

Fx píše:
ajfel píše:tchan ma oktavku 1.8T ... jezdi se s ni dobre ..
... ale tchan usoudil, ze je to zivejsi nez moje e34 - M50 525iX Aut. Touring .. podle papiroveho zrychleni urcite .. a vyrazne ...
petr
Živý to docela je, odhaduju, že E30 325i M20 by s tím měla docela problémy... Ale přijde mi to poměrně vyrovnaný...

Jinak spotřeba od 6 do 14 litrů běžně, na Sosně kolem 35 odhadem :)
To rozhodne ... ja s tim autem jedu temer nastejno (328i M52 1395kg) a az v rychlostech nad 235km/hod mam mirnou nevyraznou prevahu protoze u 1.8T v RS oktavce uz nestaci vykon. Staci ale lehce poladit a uz se asi nechytam. Spotrebu budu mit asi srovnatelnou .. dlohodobou mam ted 9,7.

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 12. 08. 2005 12:50

Fx píše:[
Klid, zaprve koncern nepovoli tak silny motor do skodovky, zadruhe z 1,4 VW nikdy 180 kW zdimat nebude,
mno co .. turbo wankel? :-)

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 12. 08. 2005 13:25

Nechapu co mate proti maloobjemovym preplnovanym motorum, docela by mne zajimalo, kolik z vas ma osobni zkusenost s nejaky modernim maloobjemovym preplnovanym motorem (rekneme neco ala 1,8T od VW a novejsi). Tyhle motory maji velikou budoucnost, dost mozna, ze ve spojeni s primym vstrikovanim benzinu. Jsou totiz z hlediska mechanicke ucinnosti velmi dobre a vykon a pruznost zajisti preplnovani. Myslim, ze dnes uz neni nemozne naladit preplnovani tak, aby motor mel dostatek tociveho momentu uz v nizsich otackach, s rozumnou odezvou na zmenu zatizeni. Az dostanou variabilni geometri rozvadeciho kola i turbiny pro zazehove motory (donedavna to neslo rozumne udelat kvuli teplotam vyfukovych plynu), bude takova pohona jednotka zajimava jiste i pro auta vyssich trid. Myslim, ze vzhledem k rychle se zprisnujicim predpisum pro exhalace skodlivin a zejmena CO2 budou vicevalcove motory (napriklad osmi a vice) v autech stredni tridy za par let obrovsky luxus a vzhledem k vyvoji preplnovani asi i zbytecnost.

Motory M20 taky v nizkych otackach neoplyvaji zrovna pruznosti, myslim, ze v tomhle ohledu je na tom preplnovany motor nesrovnatelne lepe.

Srovnani M20B25 a 1,8T (napriklad E30 a octavia) by mohlo byt docela zajimave, osobne si myslim, ze 2,5i by dostala na prdel. Mam zkusenost, ze moje E30 325i se do dlouheho kopce rozjizdela uplne stejne, jako fabia RS (od cca 100 km/h do cca 170 km/h, nemuzu ale vyloucit, ze fabie nemela nejaky cip), ovsem s tim rozdilem, ze fabia mela v tu chvili urcite polovicni spotrebu :D .

Odpovědět