Zázračné aditivum METABOND, fakt mazec !
Re: Zvu Vencu na drink
Venco ty musíš mít strašnej mindrák to bude asi tím že nejsi z moravy kde žijí hlavně normální lidi. To že nikdy nikomu neodpovíš na jednoduchou otázku jako třeba kolik ti je let ( podle toho co si všechno dělal, co viděl, s čím máš zkušenosti ti musí být něco mezi 150 až 200). Když jeden napíše že má z praxe pozitivní zkušenost s určitým výrobkem tak o něm napíšeš že je hlupák a přerostlý puberťák z východu , ale sám neukážeš jediný důkaz že lže.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: Zvu Vencu na drink
A tak o tobě už taky vím, dal se očekávat tvůj vstup.M40TURBO píše:Venco ty musíš mít strašnej mindrák to bude asi tím že nejsi z moravy kde žijí hlavně normální lidi. To že nikdy nikomu neodpovíš na jednoduchou otázku jako třeba kolik ti je let ( podle toho co si všechno dělal, co viděl, s čím máš zkušenosti ti musí být něco mezi 150 až 200). Když jeden napíše že má z praxe pozitivní zkušenost s určitým výrobkem tak o něm napíšeš že je hlupák a přerostlý puberťák z východu , ale sám neukážeš jediný důkaz že lže.
Jo, na Moravě, tam žije leccos. Zkušenosti mám, pohyboval jsem tam dosti.
Kolik mi let, to fuk - někdo zažije za dvacet let víc, jak jinej za padesát (ostatně, to jsem kdysi pověděl jednomu stréci z Moravy, když měla být řeč o tom, co kterej z nás dvou zažil...).
Pokud tu jeden napíše, že má pozitivní zkušenosti s podvodným produktem, pak samozřejmě hned vím, kam takový borec patří. A ejhle, hned začne prskat a nadávat. Nu a ještě se pochlubí, odkud že je, lokálpatriot jeden...
O tom, že je METABOND či podobná sračka jen podvodný produkt na kšeft nemusím já sám nic dokazovat. Normální náplní je předepsaný olej - pokud někdo operuje se "zázrakem", ať ho hezky dokáže sám.
A ono kde nic tu nic, že?
To totiž platí o všech těchto "produktech", ať už jde o domácí kotle se skvělou novou technologií, suprové vysoušeče zdiva, vysokoúsporné elektrické krabičky do zásuvky, tajemné zázračné léky či právě tyhle srágory do paliva nebo do oleje. Vždy nesou stejné příznaky - velkohubou reklamu, nabídku spolupráce (mnohdy stylem MLM), majitele kšeftfirmičky (viz moje odkazy na OR, které sis nejspíš neprohlídl), absenci skutečných testů, nedohledatelnost výrobce atd.
Ale to je všechno o přístupu jednotlivce a jejho schopnostech dohledat si informace - někdo na to zkrátka má a jinej nemá.
Proto se asi neshodneme...
Re: Uz nezvu Vencu na drink
takže opět si nepředložil žádný důkaz z nezávislého odborného měření že zrovna metabond je podvod který nefunguje, opět pouze tvé tvrzení že nic funkčního co používá někdo jiný než ty nemůže existovat
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Debata s hloupými chlapci...
Co to plácáš?M40TURBO píše:takže opět si nepředložil žádný důkaz z nezávislého odborného měření že zrovna metabond je podvod který nefunguje, opět pouze tvé tvrzení že nic funkčního co používá někdo jiný než ty nemůže existovat
Normální náplní je výrobcem motoru předepsaný olej.
A tyhle sračky jsou něco, co má údajně být potřebné jako přísada - takže dokládat musí kdo...?
Výrobce normálního běžně používaného produktu?
Ne - dokládat ty kouzelné vlastnosti musí ten, kdo cpe na trh tuhle srágoru.
Doložil?
Re: Uz nezvu Vencu na drink
ale dvoris nikde nepsal že to lil do motoru ale že použily přísadu do ložisek a ložiska vydržely mnohem déle což samozřejmě podle tebe není možné tak chci jenom vidět důkaz
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Debata s hloupými chlapci...
Do ložisek patří mazivo, předepsané výrobcem toho stroje.M40TURBO píše:ale dvoris nikde nepsal že to lil do motoru ale že použily přísadu do ložisek a ložiska vydržely mnohem déle což samozřejmě podle tebe není možné tak chci jenom vidět důkaz
Proč asi nepředepisuje výrobce stroje tu srágoru?
Jo, znám různý týpky, co si toho zvrhaj do motoru nebo převodovky škopíky a ještě si pochvalujou, jak to spravili.
A co?
Jdou snad od nich relevantní informace?
Typický příklad je ono "ztišení" silně vyběhanýho motoru.
Proč se ztišil?
Protože litr srágory po rozmíchání v náplni zvýšil její hustotu.
A totéž by se třeba stalo při použití hustšího oleje.
Zázraky se nekonají...
Debata s hloupými chlapci...
Pro ilustraci si každý může dohledat, kterak nám reagovalo stejné děcko před cca 10 roky:
viewtopic.php?t=33910
Dnes má mokřejší bradičku od piva a proto se cítí dospělejší; užívá tedy hrubších výrazů...
viewtopic.php?t=33910
Dnes má mokřejší bradičku od piva a proto se cítí dospělejší; užívá tedy hrubších výrazů...
Re: Uz nezvu Vencu na drink
Stránky zázraku :
Snižování tření mezi kovovými částmi je připisováno zvláštním účinkům komplexních uhlovodíků, obsažených v Metanově. Ty se pod tlakem spojí s kovovým povrchem a vytvářejí novou metalo-organickou látku. Metanova přitom neovlivňuje vlastnosti oleje, ke kterému je přidávána - není tedy aditivem, nýbrž zušlechťovačem povrchu kovu.
Tak jsem trošku googlil...
Komplexní uhlovodík - slovní spojení, které neexistuje... exisují komplexní sloučeniny a její druhy či poddruhy... Možná maj na mysli ropu... to je totiž jakási směs uhlovodíků
Metalo-organická látak - aha... Jsou bud organické látky nebo sloučeniny... Má-li něco být metalo (to je co?) s pomlčkou oragické... tak to není látka ale sloučenina... ?
Wikipedie
"Mezi organické sloučeniny se nepočítají jednoduché oxidy uhlíku, tedy oxid uhelnatý a oxid uhličitý, kyselina uhličitá a její soli - uhličitany a hydrogenuhličitany, a sloučeniny uhlíku s kovy (karbidy) a nekovy (např. sirouhlík). Ty se tradičně považují za anorganické sloučeniny... aha?
Hrozně mě baví jak někdo jako popis používá slova, kombinace slov a zkratky které neexistují ale ve spojení "v hezky učesané" větě umí působit velice věrohodně... jako např. " ...tj. maziv, která neobsahují cizorodé příměsi na bázi grafitu, MoS2 a jiných kovů nebo PTFE."
--------
Vyserte se na urážky a nadávky... radši se zasmějme produktům co se nabízí... stejně to tady nikdo do motoru nikdy nenalil...
Snižování tření mezi kovovými částmi je připisováno zvláštním účinkům komplexních uhlovodíků, obsažených v Metanově. Ty se pod tlakem spojí s kovovým povrchem a vytvářejí novou metalo-organickou látku. Metanova přitom neovlivňuje vlastnosti oleje, ke kterému je přidávána - není tedy aditivem, nýbrž zušlechťovačem povrchu kovu.
Tak jsem trošku googlil...
Komplexní uhlovodík - slovní spojení, které neexistuje... exisují komplexní sloučeniny a její druhy či poddruhy... Možná maj na mysli ropu... to je totiž jakási směs uhlovodíků
Metalo-organická látak - aha... Jsou bud organické látky nebo sloučeniny... Má-li něco být metalo (to je co?) s pomlčkou oragické... tak to není látka ale sloučenina... ?
Wikipedie
"Mezi organické sloučeniny se nepočítají jednoduché oxidy uhlíku, tedy oxid uhelnatý a oxid uhličitý, kyselina uhličitá a její soli - uhličitany a hydrogenuhličitany, a sloučeniny uhlíku s kovy (karbidy) a nekovy (např. sirouhlík). Ty se tradičně považují za anorganické sloučeniny... aha?
Hrozně mě baví jak někdo jako popis používá slova, kombinace slov a zkratky které neexistují ale ve spojení "v hezky učesané" větě umí působit velice věrohodně... jako např. " ...tj. maziv, která neobsahují cizorodé příměsi na bázi grafitu, MoS2 a jiných kovů nebo PTFE."
--------
Vyserte se na urážky a nadávky... radši se zasmějme produktům co se nabízí... stejně to tady nikdo do motoru nikdy nenalil...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Uz nezvu Vencu na drink
Pokud jdeš za věcí, pak se dopátráš, že jde o podvod.Zavarenec píše:Stránky zázraku :
Snižování tření mezi kovovými částmi je připisováno zvláštním účinkům komplexních uhlovodíků, obsažených v Metanově. Ty se pod tlakem spojí s kovovým povrchem a vytvářejí novou metalo-organickou látku. Metanova přitom neovlivňuje vlastnosti oleje, ke kterému je přidávána - není tedy aditivem, nýbrž zušlechťovačem povrchu kovu.
...
Jinej to neumí a pak tu prská a nadává těm, co hledat umí.
Není hlava jako hlava...
Pokud se chce někdo zasmát, ať si najde stavební materiál PLAKUZA, výkonné topení pomocí kotle STAFOR, kavitačního kotle TKT PERUN, termoelektrický generátor českého vynálezce Jindřicha, spořič energie Eltrick atd.
Blbců bude na světě vždycky dost - bývají i olepení tituly (viz jeden Bc. zde výše) a často se snaží působit vzletným dojmem...
.
.
Re: Debata s hloupými chlapci...
Né, že bych se této diskuze kde se navzájem hanlivě označujete a řešíte, že všichni z moravy jsou hlupáci a venca je letadlo, chtěl účastnit... ale...Venca píše: Do ložisek patří mazivo, předepsané výrobcem toho stroje.
Proč asi nepředepisuje výrobce stroje tu srágoru?
Venco ač většinou vyrukuješ s argumenty které by mohly být i fakty. Opravdu si stojíš za tím, že jediné správné a nejlepší mazivo je to co doporučuje výrobce? paušálně? Nemůže se stát, že výrobce z nějakého důvodu nechce aby výrobek vydržel déle než od sám zamýšlí?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Re: Debata s hloupými chlapci...
Pokud jde o výrobce zařízení, pak mu jde přinejmenším o bezporuchový provoz po dobu garance (a tedy i záručních oprav), dále pak i po dobu plánované životnosti (tím si dělá jméno).mychal píše: Venco ač většinou vyrukuješ s argumenty které by mohly být i fakty. Opravdu si stojíš za tím, že jediné správné a nejlepší mazivo je to co doporučuje výrobce? paušálně? Nemůže se stát, že výrobce z nějakého důvodu nechce aby výrobek vydržel déle než od sám zamýšlí?
Není důvod, proč mazat hůř.
Doporučuju zaměřit se na METABOND a pořádně se podívat, co to asi je za "lepší mazivo"...
.
Re: Debata s hloupými chlapci...
Já se nehodlám na nikoho konkrétního zaměřovat, těmhle přípravkům nevěřím, zkoušel jsem a jediný pro mě viditelný přínos bylo zhoustnutí oleje a tím méně se ozývající hydra. Věřím výrobcům olejů a normám, hlouběji se na to zaměřovat nehodlám, nemám na to čas.Venca píše:Pokud jde o výrobce zařízení, pak mu jde přinejmenším o bezporuchový provoz po dobu garance (a tedy i záručních oprav), dále pak i po dobu plánované životnosti (tím si dělá jméno).mychal píše: Venco ač většinou vyrukuješ s argumenty které by mohly být i fakty. Opravdu si stojíš za tím, že jediné správné a nejlepší mazivo je to co doporučuje výrobce? paušálně? Nemůže se stát, že výrobce z nějakého důvodu nechce aby výrobek vydržel déle než od sám zamýšlí?
Není důvod, proč mazat hůř.
Doporučuju zaměřit se na METABOND a pořádně se podívat, co to asi je za "lepší mazivo"...
.
Komu naopak nevěřím jsou výrobci "zařízení", ti nedoporučují to co je pro daný výrobek nejlepší ale co je nejlepší pro ně, a pro výrobce není nejlepší aby něco fungovalo věčně.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Re: Debata s hloupými chlapci...
Zhoustnutí oleje a vliv na chod je jasný.mychal píše: Já se nehodlám na nikoho konkrétního zaměřovat, těmhle přípravkům nevěřím, zkoušel jsem a jediný pro mě viditelný přínos bylo zhoustnutí oleje a tím méně se ozývající hydra. Věřím výrobcům olejů a normám, hlouběji se na to zaměřovat nehodlám, nemám na to čas.
Komu naopak nevěřím jsou výrobci "zařízení", ti nedoporučují to co je pro daný výrobek nejlepší ale co je nejlepší pro ně, a pro výrobce není nejlepší aby něco fungovalo věčně.
Výrobce zařízení ti bude cpát nekvalitní mazivo?
Víš co znamená "garanční doba" a "plánovaná životnost"...?
.
Re: Debata s hloupými chlapci...
Třeba vím, a třeba i vím co stojí servis a pozáruční servis, taky je nutné aby se výrobek po plánované životnosti prostě pokazil a zákazník si musel jít pro věc novou, bez toho by trh nefungoval. A zkrachovalý výrobce by se akorát mohl plácat po ramenou jak je jeho výrobek kvalitní. To nikdo nechce, je potřeba neustále něco vyrábět a prodávat, jedno pole už dneska 200 lidí nezaměstná jako "tenkrát".Venca píše:Zhoustnutí oleje a vliv na chod je jasný.mychal píše: Já se nehodlám na nikoho konkrétního zaměřovat, těmhle přípravkům nevěřím, zkoušel jsem a jediný pro mě viditelný přínos bylo zhoustnutí oleje a tím méně se ozývající hydra. Věřím výrobcům olejů a normám, hlouběji se na to zaměřovat nehodlám, nemám na to čas.
Komu naopak nevěřím jsou výrobci "zařízení", ti nedoporučují to co je pro daný výrobek nejlepší ale co je nejlepší pro ně, a pro výrobce není nejlepší aby něco fungovalo věčně.
Výrobce zařízení ti bude cpát nekvalitní mazivo?
Víš co znamená "garanční doba" a "plánovaná životnost"...?
.
A z toho mi tak nějak vychází, že nejlepší mazivo pro výrobce nemusí být nejlepším mazivem pro dané ložisko, auto, stroj obecně....
Edit: a abych ti odpovídal na otázky, ano, jsem přesvědčený že ti výrobce bude cpát nekvalitní mazivo pokud to pro něj bude výhodné. A taky je pro výrobce stav ideal když se v záruce nepokazí nic, po záruce při placeném servisu tak akorát aby si udržel nějaké to jméno a po plánované životnosti se výrobek odporoučel celý.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Re: Debata s hloupými chlapci...
A zrovna BMW nebo jeho subdodavatel ZF bude doporučovat nějaký nekvalitní olej do převodových skříní, zatímco tam někde na trhu je schovanej kouzelnej METABOND.mychal píše: Třeba vím, a třeba i vím co stojí servis a pozáruční servis, taky je nutné aby se výrobek po plánované životnosti prostě pokazil a zákazník si musel jít pro věc novou, bez toho by trh nefungoval. A zkrachovalý výrobce by se akorát mohl plácat po ramenou jak je jeho výrobek kvalitní. To nikdo nechce, je potřeba neustále něco vyrábět a prodávat, jedno pole už dneska 200 lidí nezaměstná jako "tenkrát".
A z toho mi tak nějak vychází, že nejlepší mazivo pro výrobce nemusí být nejlepším mazivem pro dané ložisko, auto, stroj obecně....
Edit: a abych ti odpovídal na otázky, ano, jsem přesvědčený že ti výrobce bude cpát nekvalitní mazivo pokud to pro něj bude výhodné. A taky je pro výrobce stav ideal když se v záruce nepokazí nic, po záruce při placeném servisu tak akorát aby si udržel nějaké to jméno a po plánované životnosti se výrobek odporoučel celý.
Volovina.
Re: Debata s hloupými chlapci...
Venca píše:dále pak i po dobu plánované životnosti (tím si dělá jméno).
Není důvod, proč mazat hůř.
Ty si Vemeno a ne Venca
presne jak sem psal par stranek zpet, si zamrzl v davne dobe
Re: Debata s hloupými chlapci...
Že jsi primitivní jedinec, to vím několik let - víra v ujeté konspirační teorie, přítomnost mimozemšťanů, různé hoaxy apod.kouBaMW píše: Ty si Vemeno a ne Venca
presne jak sem psal par stranek zpet, si zamrzl v davne dobe
Po dobu garance jdou opravy na vrub výrobce.
A po dobu předpokládané životnosti nemá výrobce zájem na tom, aby zařízení nefungovalo - nebude tedy doporučovat horší mazací náplně.
Nezkoušej sem motat nějaké sračky typu kávovar, domácí pseudonářadí a podobně - tady řeč o mazivech do motorů, převodovek apod.
.
Re: Uz nezvu Vencu na drink
To co tady pise mychal je naprosta pravda, takze netreba se opakovat, jen Tvoje palice to nedokaze pochopit
Nevim co tady porad tahas nejake mimouse, uz nevis co dal, tak kolem sebe jen kopes. Treba existujou treba ne, co ja vim, ale nemuzu suverene tvrdit ze ne. Stejne jako s aditivem, treba vsech predeslych 99% jich nefungovalo a tohle treba funguje, sice je to mala pravdepodobnost, ale nemuzu tvdit neco co nemam vyzkousene.
Stejne nechapes o cem mluvim a zacnes placat hovna, ze ?
Nevim co tady porad tahas nejake mimouse, uz nevis co dal, tak kolem sebe jen kopes. Treba existujou treba ne, co ja vim, ale nemuzu suverene tvrdit ze ne. Stejne jako s aditivem, treba vsech predeslych 99% jich nefungovalo a tohle treba funguje, sice je to mala pravdepodobnost, ale nemuzu tvdit neco co nemam vyzkousene.
Stejne nechapes o cem mluvim a zacnes placat hovna, ze ?
Debata s hloupými chlapci...
Naprostá pravda je to, že výrobce strojního zařízení předepisuje taková maziva, která zajistí řádný provoz - garanční opravy jdou na vrub výrobce.kouBaMW píše:To co tady pise mychal je naprosta pravda, takze netreba se opakovat, jen Tvoje palice to nedokaze pochopit
Nevim co tady porad tahas nejake mimouse, uz nevis co dal, tak kolem sebe jen kopes. Treba existujou treba ne, co ja vim, ale nemuzu suverene tvrdit ze ne. Stejne jako s aditivem, treba vsech predeslych 99% jich nefungovalo a tohle treba funguje, sice je to mala pravdepodobnost, ale nemuzu tvdit neco co nemam vyzkousene.
Stejne nechapes o cem mluvim a zacnes placat hovna, ze ?
V dalším provozu pak určitě nepotřebuje výrobce nějaké zbytečné poruchy, díky kterým by se měl vyprezentovat jako dodavatel nekvalitního šuntu.
Pokud chceš moje tvrzení rozporovat, pak uveď nějaký příklad, kde záměrně dodavatel doproučuje méně kvalitní maziva.
Důkazy o mimouších nikde nejsou a ty seš hoaxolapka.
Takový druh lidí je obvykle méně inteligentní a snadno manipulovatelný.
Aditiva do oleje, jako je výše uvedený METABOND, jsou podvodný produkt určený na kšeft - cílovou skupinou jsou neznalí naivkové.
Kdo si dá jen trochu práce, snadno si informace ověří.
.
Re: Debata s hloupými chlapci...
Ale kdeže.... " Metanova přitom neovlivňuje vlastnosti oleje, ke kterému je přidávána - není tedy aditivem, nýbrž zušlechťovačem povrchu kovu. "Venca píše:
Aditiva do oleje, jako je výše uvedený METABOND, jsou podvodný produkt určený na kšeft - cílovou skupinou jsou neznalí naivkové.
Kdo si dá jen trochu práce, snadno si informace ověří.
.
Metabond šlechtí povrch kovu
Už se na to vybodněte... akorát rejpete jeden do druhýho...je to zbytečný...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé