bmwm3 píše:Lukas-e21 píše:tak sem se prolouskal touhle diskusí, je vidět, že většina z Vás v nevi co zmanají jízdní vlastnosti.
Zadní náhon je uplně v poho jak v zimě tak v létě, všechno je otázka cviku a reakce, pokud sem trotl, kterej nepochopí, že když na sněhu dá plnej kotel se zadohrabem, že dostane hodiny, tak by měl vrátit řidičák a koupi si sockartu.
ja sem odjezdil s bawem už 4 zimy, a neznam nic lepšího. jezdil sem i s předohrabem, a ten ti nikdy nedá vědět co zamýšlí, prostě nezatočí a seš v řiti, zadni nahon da o sobě vědět nervoznim chovanim zadku.
a co se týče začátku týhle divný diskuse GII GTi vs iSo
jasně že iso vyhraje, pokud budou oba vozy v serii. Golf měl offrroad podvozek a na šotolině se nechyta na bawo.
Poslouchej mě. Na zimu nemůže být zadní náho s motorem vepředu lepší než přední s motorem vpředu. Jeslti to nevíš, tak ten řidičák vrať ty.. Sorry.
omyl blbe, nejlepší je motor vzadu pohon zadku, nejlepší trakce.
pak zadokolka a pak předohrab.
kdyyž stojíš v kopci, šlápneš na plyn :
a) vše vzadu - zabere a jede
b) klasika - trochu si hrabne a vyjede
c) vše vpředu - hrabe jak pominutta a pomalu se rojede, ale většinou nevyjede.
už kdysi bylo v automotrevue porovnani při vyjíždění kopečku - škoda 120, favorit a žigul................................... s favem couvali aby vubec vyjeli.