nafta X benzin

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 15. 12. 2004 19:40

And píše:
Dan td píše:
And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) .... :lol:
no to ne ale mohl sem se ho aspon trochu drzet, prece jen na jednu stranu 750 ale na druhou 2 tuny s automatem a ja shovanej s 320 v aerodynamickym pytlu
Pane Boze :roll: Urcite by ses ji drzel :!: Dyt je to prece blbej automat :!: v aute ktery ma sotva 330koni... Kurnik zkus aspon trochu myslet :!: Takovyhle "zavodniky" fakt zboznuju-porad si na neco hraji a kolikrat ani ten s kym "zavodi" nevi nic o tom, ze by mel teda jako "zavodit" taky, pac si jede na pohodu.... a magory co se schovavaji v "aerodynamickym pytlu", bych rovnou do nejakyho pytle strcil :!: Kvuli takovymu cur**** sem malem nedovezl 850 debil furt chtel zavodit a mel Clio, tolikrat jsem ho poustel radsi pred sebe,ale debil ne a ne predjet, radsi jel v "tunelu" az me pak na prechodu malem naboril,chybelo cca 20cm.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 12. 2004 19:59

nerikam ze bych se ji drzel.. akorat sem tam mel nakvaltovanou dvojku v nizkych otackach a proto me tak ujel, kdybych tam vrazil jednicku tak by me taky ujel ale ne tolik - je to pointa k tomuhle tematu, diesel vs benzin a okamzity zrychleni v otackach

a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
----------------------:)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 12. 2004 20:13

And píše:E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti
S tim souhlasim, ale aerodynamickej pytel je fakt oblast celkem kratka za autem, proste bys na nem musel jet nalepenej, coz je ptakovina
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 15. 12. 2004 20:51

2 Tweety: Tak to trochu poupravím, když srovnáš motory ze stejnýho roku a podobným stupni vyladění. Takže bych to spíš viděl Fabia RS vs. Octavia RS a myslím, že se s tou fábií může jít tak akorát vysrat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 12. 2004 21:52

Fx píše:
And píše:E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti
S tim souhlasim, ale aerodynamickej pytel je fakt oblast celkem kratka za autem, proste bys na nem musel jet nalepenej, coz je ptakovina
hele byls tam? nebyl.. rikam co vidim.. kdyz sem tam obcas zkousel maximalku jen tak sam tak to nikdy nedalo pres 170, je to mirny stoupani
----------------------:)

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 15. 12. 2004 22:33

:lol: :lol: :lol: :lol: CHJO CHJO tak tady někdo těžce perlí jak tak koukám a raději nebudu jmenovat kdo!!!!!!!! držet se s e21 320 automatu 750 jo ??? HAHA jsem se pobavil jak nikdy. Otec má doma 750 v automatu a jede líp než 745i Turbo a to je fakt raketa!!! lepší než 750 má M6 ale to už je něco jiného....Tomu bys ujel leda kdyby měl vyplé asc a zůstal stát na místě s hořícíma gumama a přitom se nohama šťoural v nose.jinak by jsi vypadal jak hustý trapák. Jel jsi v tom Ande někdy ???? asi ne jinak by tě ani v koutku duše nenapadlo tady zkoušet dělat machra a že ti ujel kvůli zařazené dvojce. Hodně mi to připomíná , jak jsem měl 735i automat , husté drsnáčky s fáčkama nebo feldama jak se snažili frajeřit co to maj za bouráky................ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 12. 2004 23:51

proc to furt prekrucujete? :shock: to ze bych se ji drzel ste rekli vy ! a né já.
akorat sem tu situaci uvadel jako priklad pro bmwm3 kdy kvuli nizkym otackam to tak nevystrelilo ale pomalu se to roztacelo a pak uz ste zacali perlit vy
Dan td píše:Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) .... :lol:
a pak se do me jeste zacali navazet :roll:
Radek_750iA píše:Pane Boze :roll: Urcite by ses ji drzel :!: Dyt je to prece blbej automat :!: v aute ktery ma sotva 330koni... Kurnik zkus aspon trochu myslet :!: Takovyhle "zavodniky" fakt zboznuju-porad si na neco hraji a kolikrat ani ten s kym "zavodi" nevi nic o tom, ze by mel teda jako "zavodit" taky, pac si jede na pohodu.... a magory co se schovavaji v "aerodynamickym pytlu", bych rovnou do nejakyho pytle strcil :!: Kvuli takovymu cur**** sem malem nedovezl 850 debil furt chtel zavodit a mel Clio, tolikrat jsem ho poustel radsi pred sebe,ale debil ne a ne predjet, radsi jel v "tunelu" az me pak na prechodu malem naboril,chybelo cca 20cm.
achjo proc to furt proti me vsechno obracite?
----------------------:)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 16. 12. 2004 00:14

Vy tomu rozumíte jak koza petrželi. And se ho přece držel, protože to chtěl v příští zatáčce zcela úmyslně a vědomě rozstřelit, což se mu celkem zadařilo. Kdybyste sledovali starší příspěvky, tak to víte a takhle blbě se neptáte Obrázek



And : Proč se do tebe všichni navážej ? Zkus si někdy po sobě přečíst, co píšeš, než klikneš na Odeslat - no i když nevím, jestli to bude co platný....

Holt tu není každýmu 17, aby ti to baštil, prostě jsme už na pohádky starý ...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 12. 2004 01:22

bmwm3 píše:
Francis píše: Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousim :-) a pak podam zpravu.
Mně jede dvojka těsně pod kilo a točím tam fousek nad 6000. Můj 2,0 benzín má max krouták ve 2500 rpm 170 Nm, ale tam zase není výkon. Když jedu 40 točím pod tři a abych zabral tak jako TDI, musím točit okolo 4000. Jak říkal AND přes prokluz spojky.. Není to špatný, ale v Pze jsou tyhle situace ceklem častý a pokaždý to brát přes spojku, tak si můžem spočítat, jak dlouho to měkká Ford spojka vydrží.. Už se těším až přijdeš od zákazníka a pochlubíš se..
Tak jsem to dneska sledoval, ve 40km/h mam 2700 rpm a kdyz slapnu "podlahu" tak to docela jede. 325iX Touring.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 16. 12. 2004 01:24

2 And: ja myslim,ze tady pises o dieslacich,ale zajimalo by me,jestli jsi v nejakym dobrym dieslu jel-myslim moderni motor.To co popisujes mi pripadne docela zvlastni.Podle tabulek ma 318 z r.1991 0-100 za 10.8s a 2.0TDCi zminene Mondeo ma Hanis prosim te kolik?-10s? Stary Toledo 1.9TDi 66kW melo asi 12.1 (jestli je to blbe,tak me nebijte) Chtel bych te videt,jak ve 20let starym autu, ukazes nekterymu z nich zadni svetla.
Myslim,ze Mondeo te ve 120kmh zarve do sedacky takovou silou,jakou jsi v nejaky stary benzinovy 1800ccm nezazil.Pokud nekdo dava na rychly rozjezd v TD petku v 80kmh, tak je lama-i to Toledo melo v 80kmh nejlepsi zatah tak na trojku.
Nafta nam za dobrych 8let v aute nikdy nazamrzla-v Zelezny Rude staly auta tyden v mrazech i ke 30 pod nulou-Oktavie,Felicie s benzinem se ani nehnuly-Toledo zavrkalo po 10vterinach zhaveni na 2.otoceni.
Vezl jsem prave za tim Toledem na "lehce prelozenem" voziku kameni z lomu-1270Kg podle vahy(jen ten sutr)-myslim,ze by ses u benzina z razeni pos**l.Tohle se i na 4.v 70kmh rozjizdelo do kopce(vic jsem nedal,protoze auto se nedalo zabrzdit-vozik ho tlacil pred sebou :-)
Vim,ze stary diesly jsou tragicky-ale dneska uz jsou ty motory hodne srovnatelny.Fabie RS si dala na okruhu benzinovyho Coopera-jeste si stezovali,ze Fabka hur brzdi!
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 16. 12. 2004 01:36

kuaja - na to pozor, ja vykladam pohadky :P
jak nekdo psal neda se srovnavat novy TDI se starym benzinem
jen sme se tady bavili o principu, diesel jede na kroutak a benzin na vykon a co je lepsi po jezdeni po meste a ja s tim souhlasim ze v tomhle ten diesel vyhodu ma. ale dnesni motory sou zase trochu jinde, co sem jezdil s passatem tim predposlednim to byla 1.8 a taky docela slusne zabirala od spodu a verim ze novej diesel je zase o necem jinym. ja jezdim s 2.2 HDI ale to je v dodavce takze je to mozna trochu pozmeneny ale nejvetsi zaber tam je od 1800 do 2500 a pak uz nic a kdyz sem jezdil s 1.9 SDI tak to bylo jeste horsi, strasne jednoduse se clovek necha unest pocitem ze na to slape jen zlehounka a toci jen 2 tisice otacek a jak krasne a svizne to jede ale pak kdyz potrebuje jeste vic tak uz nic a musi preradit
----------------------:)

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 16. 12. 2004 01:38

ja nevim ale kdyby diesely nemely turba tak jsou vodkoureny co treba srovnani sierra 2,3d proti 323?????
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 16. 12. 2004 07:02

Night.chimera píše:ja nevim ale kdyby diesely nemely turba tak jsou vodkoureny co treba srovnani sierra 2,3d proti 323?????

Zkus se na chvíli zamyslet a pak teprve něco piš. :roll: :idea:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 12. 2004 07:52

KuaJa - rekl bych, ze tema dieselama a specialne mondeem jsi reagoval spis na Hanise... A k tomu ti reknu asi to, ze Hanis o modernich dieselech, navic od Fordu, nevi vubec nic. Mas pravdu, zarve te to do sedacky... A treba takovy Mondeo 1,8i 16V Zetec... mmmm, no to je sila 8) :lol: :lol: :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2004 08:31

Dobře, a co třeba porovnat např. Peugeot 307 1.6 HDi (110PS) x 307 1.6 16V (110PS) nebo Fabia RS x Fabia 2.0i nebo teda Mondeo TDCi x 2.0i nebo Peugeot 407 2.0 HDi x 2.0i


nebo

BMW 120d x BMW 120i

Myslím, že ve všech případech vychází lépe ropa. Jak v dynamice jízdy, tak v ekonomice.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 16. 12. 2004 08:32

KuaJa píše:2.0TDCi zminene Mondeo ma Hanis prosim te kolik?-10s?
2,0 TDCi 85Kw/115PS 5dv 10,8s combi 11,2s
2,0 TDCi 96Kw/130PS 5dv 9,8s combi 10,1s
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 12. 2004 08:33

Konkretne HDi je na tom co do udrzby podobne jako TDCi u mondea - odchazeji vstriky a je to setsakra drahy na opravu
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 16. 12. 2004 08:36

Fx píše:Konkretne HDi je na tom co do udrzby podobne jako TDCi u mondea - odchazeji vstriky a je to setsakra drahy na opravu
Kamarád v prácí má 306 HDI, teď se mu posral jeden vstřikovač, kterej stojí něco kolem 15000 Kč. Chodím se mu posmívat.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2004 08:39

A co výkonější TDCi - zrychlení.

S těma vstřikama u Hdi máš pravdu, ale je to závada, která se nevyskytuje často. Občas jo, ale málo.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 12. 2004 08:41

Hanis píše:
Fx píše:Konkretne HDi je na tom co do udrzby podobne jako TDCi u mondea - odchazeji vstriky a je to setsakra drahy na opravu
Kamarád v prácí má 306 HDI, teď se mu posral jeden vstřikovač, kterej stojí něco kolem 15000 Kč. Chodím se mu posmívat.
No, kebrdle tusim menil na 806ce vsechny :?
E39 535i sedan

Odpovědět