Technická kontrola

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 16:36

BlueBeaR píše:....aspoň pak další duvod dat tam šestiválec...
Jasně, třeba proto, abys měl na STK opravdu problém...

.

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 16:39

Tak tohle už se pak řeší jinou technickou, myslim si že málo kdo tady má legal šestiválec ve svojí e30. Já bych si ho tam teda nechal zapsat.
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 16:47

BlueBeaR píše:Tak tohle už se pak řeší jinou technickou, ....
...Já bych si ho tam teda nechal zapsat.
Jen tak zapsat, jo?

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 07. 01. 2012 17:11

BlueBeaR píše:Já bych si ho tam teda nechal zapsat.
To je už ta poslední věc a navíc musíš narazit na normálního úředníka :)
e30 forever - bez BMW to není život

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 17:18

NEMO E30 píše: To je už ta poslední věc a navíc musíš narazit na normálního úředníka :)
Normální úředník zapíše, jo...?

:lol:

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 07. 01. 2012 17:28

Venca píše:Normální úředník zapíše, jo...?

:lol:
Pokud má všechny potřebný papíry a dobrou náladu, tak jo :lol:
e30 forever - bez BMW to není život

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 17:33

NEMO E30 píše: Pokud má všechny potřebný papíry a dobrou náladu, tak jo :lol:
...určitě bude mít potřebný papíry při přestavbě ze 4-válce na 6-válec.
:lol:

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 07. 01. 2012 17:55

Právěže mít ty papíry je u nás nemožný a zkoušky vyjdou na nesmysl.
e30 forever - bez BMW to není život

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 18:01

NEMO E30 píše:Právěže mít ty papíry je u nás nemožný a zkoušky vyjdou na nesmysl.
- a proto mu to normální úředník snadno zapíše...

Uživatelský avatar
NEMO E30
člen E30.cz
Příspěvky: 658
Registrován: 24. 05. 2009 16:16
Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)

Příspěvek od NEMO E30 » 07. 01. 2012 18:08

Venca píše: - a proto mu to normální úředník snadno zapíše...
Už jsem to psal, že zapsání je to poslední, ale bez těch papírů to zapsat nejde :) Tečka :lol:
e30 forever - bez BMW to není život

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2012 20:11

budha píše:pokud dobře vidím, tak ten malej filtřík je na odvětrávání víka ventilů. :shock: to nemůže fungovat ten motor přece...
Proč by to nemohlo fungovat? Spousta motorů má odvětrávání vyvedeno jenom tak do atmosféry :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 07. 01. 2012 20:50

NEMO E30 píše:Právěže mít ty papíry je u nás nemožný a zkoušky vyjdou na nesmysl.
a treba zrovna na toura anebo na kabro zapsat m 20 misto m 40 neni az tak nadlidskej ukol a jde to kupodivu i legalne a je i zde na foru paar aut takhle udelanych a neni to zas tak dlouho co si jejich majitele prosli touhle birokracii. ale jde to-viz luckyn a jeho kabro, vaca a jeho ted uz ex tour.....
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 07. 01. 2012 20:55

zapsat m20b25 místo m20b20 je snažší než zapisovat šestiválec místo čtyřválce? Vždyť pokaždý je to změna motoru tak by mělo být byrokracie stejně...
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2012 21:14

Crazytony píše:zapsat m20b25 místo m20b20 je snažší než zapisovat šestiválec místo čtyřválce? Vždyť pokaždý je to změna motoru tak by mělo být byrokracie stejně...
Jenomže musíš taky uvažovat nad tím, že jenom co já vím, tak mezi čtyřválcem a šestiválcem je rozdíl v
přední nápravě... Kdežto mezi šestiválcem a šestiválcem asi rozdíl příliš moc nebude :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 07. 01. 2012 21:26

ale ja nepsal ze b20 za b25, prave oba pripady byli z m 40 za b 25, ale jak jsem psal u kabra a toura, oni totiz maj ty podvozkovy skupiny stejny at je to malo anebo hodne valec, maj pokazdy siroky persony, chladaky vepredu a kotouce vzadu....
proto to u toura/combi jde normalne pres Stehlika zlegalizovat ofiko
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 21:51

Míšánek píše:
budha píše:pokud dobře vidím, tak ten malej filtřík je na odvětrávání víka ventilů. :shock: to nemůže fungovat ten motor přece...
Proč by to nemohlo fungovat? Spousta motorů má odvětrávání vyvedeno jenom tak do atmosféry :wink:
moje řeč :wink:
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 21:53

maca píše:ale ja nepsal ze b20 za b25, prave oba pripady byli z m 40 za b 25, ale jak jsem psal u kabra a toura, oni totiz maj ty podvozkovy skupiny stejny at je to malo anebo hodne valec, maj pokazdy siroky persony, chladaky vepredu a kotouce vzadu....
proto to u toura/combi jde normalne pres Stehlika zlegalizovat ofiko
To vim od baliho řikal mi že toury maj sestivalcovy spodky :D
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 07. 01. 2012 22:00

no jo balik je "odbornik" teoretik :lol: jinak ten filtrik udelaj na oil catch tank a mas vyreseni a pro mistni zastance serioveho vzhledu budes strasnej tuzer :lol: http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?p=5150 pro tebe jako trosku man zrucneho to nebude snad zadny problem vyrobit :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 01. 2012 09:19

maca píše:no jo balik je "odbornik" teoretik :lol: jinak ten filtrik udelaj na oil catch tank a mas vyreseni a pro mistni zastance serioveho vzhledu budes strasnej tuzer :lol: http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?p=5150 pro tebe jako trosku man zrucneho to nebude snad zadny problem vyrobit :wink:
Nejde jen o sériovej vzhled, ale o zbytečnou práci, kde produkt nepřinese nic, jen tuzéřinu na první kouknutí.
A zrovna tuzihondář Mooonwalker nemá kolem tý sací šišky ani kus plechu, debílek...

:roll:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 01. 2012 23:17

BlueBeaR píše:hlídam :wink: je mi jasný že kdyby se to ucpalo je to špatný ale aspoň pak další důvod dat tam šestiválec i když tahle moje 1.6 je dost zachovalá
akorat to ma ten problem, ze elektronika motoru pocita i s tim zpetnym vzduchem z klikovky, kterej ty odvadis pryc. Navic, nemas tam zpetnou klapku, takze pri ubrani plynu si motor bere vzduch podtlakem zpatky. Jinak receno, chova se to presne jako sani s dirou, t.j. spatne.

Misanek: ano, maji to do atmosfery, jenze napr nemaji vahu vzduchu, napr. Hondy pocitaji s obecnou hustotou a objemem vzduchu, vahu nemaji vubec a nutno rict, ze motory slapou docela kvalitne.

ad prospesnost KN - seriovej motor, seriovej vyfuk, seriovej malej vykon, tak je to KN dobry akorat tak na zvuk od sani, pridani vykonu hovno nic. Ja mam KN na motorce, ale to je jinej level uz co se tyce nastaveni motoru.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět