tak z mých střídavých aut (pominu-li veterany)
Octavia I 1,9 TDI 66kW
- najeto cca 310 000 km - auto bylo asi při 200 000 zbořeno na zadek a tak je teď svařené asi ze 3 aut, ale gumy nesjíždí, stopu drží takže OK jen trochu více vrže a nelícují zadní dveře jak by měli..
- motor - NESMRTELNÝ držák - (až teď mě začíná zlobit turbo ale po konzultaci v servise oprava za 2000,- takze ok) spotřeba od 5ti (okresky pohoda) do 7mi (dálnice a pořád plný 180km/h) litrů - průměrně cca 5,7 litru
- jízdní vlastnosti nemůžu si stěžovat - klimatizace a jine elektronicke serepetičky
- nedostatky - slabé audio, po havariích koroze, slabší světla (po namontování 100W žárovek je to lepší) často odchází motorky na naklápění světlometů.
- HODNĚ málo místa na zadních sedadlech
Octavia II 4x4 -
výhodou je 4x4 a i když je to haldex tak pro mé potřeby dostatečný hodně místa jak pro cestující v předu tak i v zadu
motor 1,9 TDI 77 kw na tohle auto rozhodně není to nejlepší...
spotřeba cca 6-7,5 litru na 100 km
- nevýhody chabá výbava (ale to je dáno konkretní konfigurací auta) nic moc audio - přeposilované řízení
Octavia Scout
jednoznaně paradní stroj - dosattetk místa, kvalitní odhlučení, dobré audio, bohatá výbava a halvně 4x4 které (i když je to zatracovaný haldex) zvládne opravdu hodně
motor 2,0 TDI - 103kW - na tento stroj jednoznačně dostatečný motor s kvalitním zátahem už odspoda.
ford puma
- ehm co dodat motor 1,4 omezovač v 6500 ot/min ale výkon nenajdeme ani zde... - podvozek - mnohými vychvalovaný pro mne uplný propadák. - ergonomie a vzhled interiéru katastrofa, a jelikož měřím asi 2 metry a vážík ke stu kilo tak je problém se do toho auta vubec nasoukat a následně z něj vylézt. - pozitivní je výkroj na nohy před spojuzedcem
fabia 1,4 HTP - posadil sem ji na kola z octavia a dal ji nižší profil pneu a je to znát na jízdních vlastnostech.. - ted se chová jak motokara - motor slabý, ale dá se ochotně vytočit. na zimu fajné vozítko pro jizdu přes ručku. - ač je to kombí k tery by měl nahradit felicii kombi, je v nem méně místa než ve zmíněné felicii..
citroen jumper - motor ??? nějaká nafta ale se slušným výkonem. k čemu to je když je podvozek jak na moři a každé zatáčky se člověk až boji - ovladače jak z roku 70 - nedostatek místa pro nohy na celé přední lavici
ford transit - 2,5 TDI (fordaci TDI moznanazivaji jinak) kazdopadne je to vrazda - hodit ze skaly aa zahrnout hlinou.. - na aute odeslo uz snad vse co odejit muze - cerpadlo nafty, propaleny pist, vstrikovace, spojka .. proste snad vse.. auto v zimně netopi, v létě je to sauna, brzdy sou honě chabe, ale aspoň jde v zimně do "driftu"
o feliciích snad psát nebudu - každý ví že to je spíše přibližovadlo než auto