BMW 530d R.V.2003

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 08. 2005 20:08

Já jsem jel v 330xD e46, rok snad 2000. Sice jen jako spolujezdec, ale jízda je to výborná. Táhne od volnoběhu a táhne pořád. A pořád... Prostě super :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 10. 08. 2005 10:26

Sonny píše:
Lukas-e21 píše:
Sonny píše:slysel sem ze 530d po oddelani omezovace tahne dost pres 250km/h
E39 nikdy, ani kdyby se postavila na zadní. ta ma max kolem 240km/h

E60 budu věřit že da lehce na d 250.
Myslena E60...schvalne se na to dotycnyho zeptam, kolik to presne jelo, ma to udajne natoceny na fotaku.
E60 da podle me realnejch 255-260. vic ne.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
VegaX
Příspěvky: 85
Registrován: 13. 06. 2005 19:59
Bydliště: Písek

Příspěvek od VegaX » 10. 08. 2005 14:29

Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...

jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 10. 08. 2005 20:54

VegaX píše:
Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...

jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...
525TDS má 105kW a 530d 135kW. Zrovna jsme se o tom bavili s Maxem. To by tu 525ku musel mít čiplou o 50 koní. Myslim, že to jde, ale jak dlouho to vydrží. Čip na 210koní ? Nevěřim

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 11. 08. 2005 13:14

Max-Max píše:vole Chimero se uz spamatuj, zacinas bejt divnej. 530d te pojede a ridic se jeste bude dloubat v nose. Co myslis ze ten tvuj starej pekac je zamaskovana stihacka? Kdybys umel vyuzivat diesel tam kde to opravdu ma vyznam tak bys videl. Moderni turbodiesely daj toho ze sebe nejvic kolem 2000-3500, tocit diesel nad 4000 je uplna hovadina a vadnej ridic, nezlob se. 3.0d je uznavan jako jeden z nejlepsich naftovejch motoru, ted ho nahradil 3.5d ( biturbo ). Je to taky 3.0d ale kvuli rozliseni a dvem turbam ho oznacuji jako 3.5d. LOPOLO: dik za poznamku :wink:
Tak teď jsi mě pobavil.. :-)
Jinak s Tebou naprosto souhlasím..
Ale třeba oproti VW dieslům, které mají hodně dobrý nástup hodně nízko, ale okolo 3500 to prostě začne fest rychle umírat, mi přijdou BMW diesly lepší, že sice už výkon nenarůstá, ale zůstavá, myslím ve vyšších otáčkách.. Což mi přijde fajn

Uživatelský avatar
VegaX
Příspěvky: 85
Registrován: 13. 06. 2005 19:59
Bydliště: Písek

Příspěvek od VegaX » 12. 08. 2005 15:03

Tweety píše:
VegaX píše:
Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...

jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...
525TDS má 105kW a 530d 135kW. Zrovna jsme se o tom bavili s Maxem. To by tu 525ku musel mít čiplou o 50 koní. Myslim, že to jde, ale jak dlouho to vydrží. Čip na 210koní ? Nevěřim
TDS je koncepcne uz hodne dlouho prekonanej motor. Dejme tomu 170 koni, ale 190 je fakt moc, tech 210 je nerealnejch, pokud pocitas jen s cipem.

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 12. 08. 2005 15:24

Rotten píše:Jel jsem novou 530d a to je auto ktery me po dlouhy dobe fakt uchvatilo. Uvnitr se proste nepozna ze to je diesel. A laicky receno - jede to jak piiica. Taky mi prislo, ze to ve vyssich otackach nezvadne jako TDicka, proste to plynule tahne az do omezovace. Zkousel jsem co omezovac udela a je to prijemny - necuka ale proste to vic nejede. Novou 5 chci, jenze az na ni budu mit, tak to budou zase ojety krapy jako E30 ted. Ach jo...
Nafta ma takovou vlastnost, ze proste hori nejakou dobu a ta doba se z principu neda prilis zkratit. Proto vsechny dieselovy motory nekde pred peti tisicema najednou prestanou jet, protoze ta nafta uz nestiha horet. Z toho duvodu neni potreba zadnej omezovac otacek, tohle je takovej prirozenej "omezovac".
Aby jel diesel pri plnem zatizeni od nizkych otacek az po vysoke dobre, potrebuje turbinu s promenou geometrii lopatek rozvadeciho kola ve velkem rozsahu. To muze byt duvod toho rozdilu proti VW, ovsem taky zalezi ktere motory se porovnavaji. Myslim ze ten VW 1,9 TDI 150k moc chyb nema.

Odpovědět