využívám pravidelně každý den minimálně 2x
LPG - otázka
-
thinksonix
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Komu tady cpeš chrochátí, prosímtě
Je pravda, že u E90 už jsem byl překvapen, jak je ta 320D už kultivovaná, že jsem si říkal, že by mi to už ani nevadilo, oproti koncernu nebe a dudy úplně, ale E46 320D žádnej zázrak v tomhle není, obecně až na pár variant mi přijdou E46 jako "moc peněz za málo muziky" a navíc, za osm pětek sežene tak akorát takovou, která bude skýtat všechny naftový bolesti, takže tradá dalších osm pětek na servis...
Jinak ještě jeden poznatek, co se E38 týče, kdyby Tě náhodou napadlo volit slabší motorizace, že bys nějak ušetřil, tak možná v manuálu, aby Tě to nesralo, ale to pak zas celá sedma docela ztrácí smysl s tím manuálem... Takže podle Tvých požadavků teda asi E39, ale to je přesně, co jsi zmínil, u nás nic moc zajímavýho na výběr...a když zvažuješ 523i, tak proč ne spíš 528i a to už je pak zase stejná pojistka, jak na V8, tak proč ne V8 a jsme zase u toho...
já bych si asi nevybral 
Syrup: Jo, to je určitě fajn, ale kolik jich je a pořizovačka je víc jak dvojnásobek toho, co tu řeší kolega... Což bych se na to opět bodl a řešil spíš E39 v touru...
Je pravda, že u E90 už jsem byl překvapen, jak je ta 320D už kultivovaná, že jsem si říkal, že by mi to už ani nevadilo, oproti koncernu nebe a dudy úplně, ale E46 320D žádnej zázrak v tomhle není, obecně až na pár variant mi přijdou E46 jako "moc peněz za málo muziky" a navíc, za osm pětek sežene tak akorát takovou, která bude skýtat všechny naftový bolesti, takže tradá dalších osm pětek na servis...
Jinak ještě jeden poznatek, co se E38 týče, kdyby Tě náhodou napadlo volit slabší motorizace, že bys nějak ušetřil, tak možná v manuálu, aby Tě to nesralo, ale to pak zas celá sedma docela ztrácí smysl s tím manuálem... Takže podle Tvých požadavků teda asi E39, ale to je přesně, co jsi zmínil, u nás nic moc zajímavýho na výběr...a když zvažuješ 523i, tak proč ne spíš 528i a to už je pak zase stejná pojistka, jak na V8, tak proč ne V8 a jsme zase u toho...
Syrup: Jo, to je určitě fajn, ale kolik jich je a pořizovačka je víc jak dvojnásobek toho, co tu řeší kolega... Což bych se na to opět bodl a řešil spíš E39 v touru...
Naposledy upravil(a) WilD dne 06. 02. 2011 16:58, celkem upraveno 1 x.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
thinksonix
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
WilD: 528 ideální volba ALE - drahé povinné ručení a s manuálem přesahují tu cenu kterou jsem ochotný investovat. Chodit pěšky a je klid 
Tour je sice fain, ale pro mě nevyužitelný a zbytečně velký. Sice jsou dostupnější a za menší peníz a ještě k tomu v manuálu, ale ta velikost :/ Hlavně poroste o pár deci spotřeba kvůli hmotnosti - sice jen nepatrně, ale poroste.
Tour je sice fain, ale pro mě nevyužitelný a zbytečně velký. Sice jsou dostupnější a za menší peníz a ještě k tomu v manuálu, ale ta velikost :/ Hlavně poroste o pár deci spotřeba kvůli hmotnosti - sice jen nepatrně, ale poroste.
Naposledy upravil(a) thinksonix dne 06. 02. 2011 22:54, celkem upraveno 1 x.
Na litacku po praze ted hledam 330iA e46 touring mpaketII+ prave LPG. 330i jsem uz mel, i kdyz jsem s tim jezdil v zime za 13 tak je to porad naprosta pohoda, kdyz to clovek deli dvema 
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
