Zátěž na zadek v zimě

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Zátěž na zadek v zimě

Příspěvek od Mikka.M5 » 01. 12. 2010 20:25

Jak to teda je se záteží do kufru v zimě u BMW? Často slyším, že je potřeba to zatížit, aby to drželo. Ale zase vetší váha = vetší odstředivá a setrvačná síla, tak nevím, co je lepší?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 01. 12. 2010 21:44

dobrej je podval s autem. Kor v téhle kalamitě :roll:

Ale dalo se to, bylo to cítit, že to lépe zabírá.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 02. 12. 2010 01:05

pytel s piskem a lopaticku
----------------------:)

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 02. 12. 2010 07:40

ja davam do aute takovou tu velkou betonovou dlazdici myslim ze ma rozmer 30x30x5-10 cm jsou to takovy ty komunisticky ja jim rikam ale jinac taky to chce poradny gumy
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 02. 12. 2010 08:23

já vozil v džígu pytel s cementem, tvrdší frajeři radiator ustredniho topení :lol: :lol:
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 02. 12. 2010 08:26

Mít pořád plnou nádrž - 80kg taky udělá svý :)
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 02. 12. 2010 09:56

Dle mého názoru kvalitní guma udělá víc, v extrémní situaci upustit tlak, ale to jsem praktikoval kdysi na 120ce na MB zatím nebylo třeba.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 02. 12. 2010 11:13

já vozil závaží na slunečníky - dodneška ho mám doma - znát to bylo.
efekt na přetáčivost to nemělo - e30 je stejně spíš nedotáčivá, pokud není nahnaná pod plynem.
Š120 se nedá srovnávat - ta zátěž na hnaný nápravě je tam optimální
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 02. 12. 2010 11:39

U E30 bez samosvoru při extremních podmínkách nepomůže ani tchyně v kufru.

Jistota jsou sněhový řetězy, ale jejich nasazování je občas docela problém. Po zkušenostech nasazuju co njdřív = když přijedu do míst, kde je souvislá vyrstva sněhu, nečekám až se dostanu do kopců. V takových případech vyheveruju zadek a tak se to dá nasadit nejlíp. jednou mi spadlej řetěz urval odvzdušňovák - je důležitý nasazování neposrat - v hlubokým sněhu v kopci - to skoro nejde udělat dobře
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 02. 12. 2010 13:03

Tak já mám v kufru blok z M50ky a jeětě sem tam dostal z nějakýho golfa a dobrý :D

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 02. 12. 2010 13:45

Cubrd píše:Tak já mám v kufru blok z M50ky a jeětě sem tam dostal z nějakýho golfa a dobrý :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 02. 12. 2010 14:10

Albert píše:Mít pořád plnou nádrž - 80kg taky udělá svý :)
Plna nadrz v trice neni az tak zasadne znat, jako bys posadil na zadni sedadlo nejakeho hubenoura. Litr benzinu ma totiz hmotnost jenom kolem 0,75kg. V 5xx tech 80 litru ma taky "jenom" 60kg. I k dobrym gumam kazde kilo dobre.

Uživatelský avatar
Ahmed
Příspěvky: 430
Registrován: 26. 10. 2009 22:45

Příspěvek od Ahmed » 02. 12. 2010 14:23

To som mal moznost vcera vyskusat, nemohol som vyjst z dvora na 6 pokusov (je to pekny kopcek) tak som hodil do zadu 40 kg cementu a hned som bol hore, potom som sa bol smykat a pretacavost vyborna :D

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 02. 12. 2010 16:22

blok, hlava a klika z m20 :D
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 02. 12. 2010 17:14

V E30 pomůže vylejt prostor pro rezervu olovem. To je nejlepší způsob jak jí připravit na zimu.
:twisted:

Nicméně myslím, že origo závaží do prostoru pro rezervu existuje.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 12. 2010 18:26

DAN píše: Nicméně myslím, že origo závaží do prostoru pro rezervu existuje.
Co vim, tak jsem tu i kdysi viděl origo závaží do kapsy v kufru
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 02. 12. 2010 19:34

Míšánek píše:
DAN píše: Nicméně myslím, že origo závaží do prostoru pro rezervu existuje.
Co vim, tak jsem tu i kdysi viděl origo závaží do kapsy v kufru
Vzkaz pro tebe - E28 je na zimu ještě horší jak E30 - má snad úplně nejhorší rozložení hmotnosti na nápravy ze všech aut. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 02. 12. 2010 19:48

:D
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 12. 2010 19:59

DAN píše:
Míšánek píše:
DAN píše: Nicméně myslím, že origo závaží do prostoru pro rezervu existuje.
Co vim, tak jsem tu i kdysi viděl origo závaží do kapsy v kufru
Vzkaz pro tebe - E28 je na zimu ještě horší jak E30 - má snad úplně nejhorší rozložení hmotnosti na nápravy ze všech aut. :twisted:
To já vím, a E21 v tomhle ohledu vede. No a? Dyť to je jedině dobře :twisted:

Mimochodem tuto zimu mě E28 se zimákama opravdu překvapuje . kolikrát už jsem si myslel že stojím a dál se nevyškrábu přitom opak byl pravdou. A bez nějakého závaží v kufru, protože kufr mám od toho, abych v něm vozil jinačí věci než pytle s cementem, cihly a podobné pičoviny jenom kvůli tomu, abych někam vyjel...
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 02. 12. 2010 20:02, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 02. 12. 2010 20:00

nový ultragrip+předvídavost,několik zim v e30 a bez problem a bez zátěže,ta muže naopak odstředivou silou v zatáčkách působit negativně.
minulá zima v e39,to samý a ještě větší pohoda,jediný,s čím sem zapadl byl předohrabovej tranzit.... :?
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Odpovědět