Trubičky

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Trubičky

Příspěvek od Hans-18 » 18. 07. 2009 17:27

Tak dnes jsem dokoupil vše co se týče brzd tedy vše myslím jako kotouče,destičky a pakny.Ale teď bych ještě rád koupil brzdové trubičky a taky palivové trubičky.Jenže mám problém v Kelly ani v Elitu je nedělaj jen v metráži.Takže jedině do BMW prodejny.Nevíte na kolik to tak může stát?Já počítám tak za ty brzdové tak 1500 a za palivové 900.Nobo nákej typ kde to seženu tak nák přibližně stejně dlouhé jako originál? 8) 8) 8) 8) 8)

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 18. 07. 2009 17:46

Tak to ti asi stačit nebude.Na tý metráži nic špatnýho neni neni třeba se toho bát ...
525 TDS

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 18. 07. 2009 18:08

to je jasny, namer si presne kolik potrebujes, reknes jim miry a koncovku jakou tam mas na sroubavani a pak si to naohybas. v bmw by ses nedoplatil

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 18. 07. 2009 18:21

Tak díky já to nák naměřím až budu na díře.Nák to snad pořeším přemejšlel jsem,že bych si kupil takovou sadu na vyrábění těch koncovek takže bych si to doma vyrobil i sám. 8) 8) 8) 8) tak uvidím nák to pořeším , ale moc dík. 8) 8) 8)

Ppajda
Příspěvky: 120
Registrován: 30. 04. 2008 19:58

Příspěvek od Ppajda » 18. 07. 2009 23:18

Do tý sady bych šel.Nebo si ji někde vypujči.Já jsem ji měl pujčenou a nemá to chybu.Uděláš vše na míru
525 TDS

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 20. 07. 2009 09:04

v metrazi ale dostanes trubky medene!....ja bych se jich nebal, tatka s nima uz jezdi rok, ale ostatni zastavaji nazor, ze tam maji byt origo zelezne, ktere se az tak moc dobre ohybat nedaji....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 20. 07. 2009 16:00

No to nevím já bych bral taky železný,ale zas měděný nebudou podléhat korozi a to je plus.A to už je rovnou se závitem ?Nebo si to musíš všechno udělat sám?Sice auta sem tam dělám,ale nikdy jsem to neměnil v tomhle jsem nezkušenej. 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 21. 07. 2009 09:16

oni se ty medene trubky hned potahnou zelenou medenkou, takze to nevypada hezky, ale dal uz to nekoroduje...
koncovky neni problem si udelat, ale pertlovacku ma malo kdo, takze peclive namerit a u prodejce ti je tam nacvaka....
Dela se s tim fakt jednoduse,ale je treba si davat pozor pri utahovani, protoze se snadno med prorizne a pak to chcije..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 21. 07. 2009 20:50

To já vím,že to z oxiduje mi je jasné.Nejhorší bude to nák naměřit břed barákam pač bydlím v paneléku a nechat tu rozebrané auto nebo vůbec tak něco je o hubu.No já to nák vymyslím.Joo a co ty palivové trubičky ty jsou snad normálně k mání ne? 8) 8) 8) 8) 8)

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 21. 07. 2009 20:53

Já ted kupoval trubky brzd na zadku v BMW :)
Ta nejdelší 3,1m - 250, pak 4x kratší po 120 a jsou origó ;)

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 21. 07. 2009 23:09

Délku zjistíš v ETK, měděný se dají použít, jesliže ale nepoužijež mosazný holendry, tak to za 1-2 zimy nepovolíš, mezi mědí a ocelí to zakysne a trubičku při povolování ukroutíš... je lepší koupit origo a naohýbat...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 22. 07. 2009 15:35

Tak to není tak hrozné a to bylo přímo na e30? 8) 8) :lol: :lol: :lol: Origo to je super tak to si sem do stodůlek zítra zajedu a basta.A nemusím se s tím ani měřit bomba pecka díky 8) 8) 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
lisage & tefik
Příspěvky: 335
Registrován: 01. 09. 2007 19:13
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od lisage & tefik » 26. 07. 2009 22:33

Macek píše:Délku zjistíš v ETK, měděný se dají použít, jesliže ale nepoužijež mosazný holendry, tak to za 1-2 zimy nepovolíš, mezi mědí a ocelí to zakysne a trubičku při povolování ukroutíš... je lepší koupit origo a naohýbat...

Taky chci měnit trubky a chtěl bych origo bmw.Macku prozraď prosím co stály? Díky.
E30 325 M-tech II Coupé - Diamantschwarz
E30 324 TD M-tech II Sedan - Granitsilber
E30 316 Touring - Daytonaviolett
E30 318 Cabrio - Diamantschwarz
E34 525 TDS Touring - Arktissilber

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 27. 07. 2009 16:14

lisage píše:Taky chci měnit trubky a chtěl bych origo bmw.Macku prozraď prosím co stály? Díky.
Pro ty co jsou liny si to za 5min najit sami:

A, palivove trubky:
benzinove motory vsechny:
- zasobovaci trubka: 16121179681 (15EUR)
- vratka: 16121179682 (15EUR)

dieslove motory:
- zasobovaci trubka: 16121177125 (17EUR)
- vratka: 16121177372 (15EUR)

pozn. palivove trubky dostanete naohybane a opatrene nastrikem proti korozi


B, brzdove trubky:
- zadni dlouha (Touring) (3075mm): 34326755684 (10EUR)
- zadni dlouha (4D/2D) (3120mm): 34326755686 (10EUR)
- kratka 1 (mezi rozvodku a leve rameno): 34326755328 (3,5EUR)
- kratka 2 (mezi rozvodku a prave rameno): 34326755567 (4,5EUR)
- kratka A (na obe ramena): 34326755591 (4,5EUR)

pozn. brzdove trubky dostane v presnem rozmeru vcetne "mufen", je nutne je pouze naohybat - jde to celkem v pohode. Dle typu trubky muzete dostat bud pouze lakovane nebo potazene plastovou folii (novejsi).
!!!! samozrejme nezapomente, ze v podobne stavu jako trubky budou i hadicky !!!!
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
iCeClimber
Příspěvky: 306
Registrován: 04. 08. 2008 12:42
Bydliště: Česká Třebová / Praha4

Příspěvek od iCeClimber » 02. 08. 2009 08:56

Tak ja musim resit ty trubicky taky. KDyz jsem vcera vletl pod auto, tak nevypadaly jako z tohodle sveta. loupaly se jak cibule.
Jen me trosku zarazi, ze se prodavaji uz naohýbané (Palivové E34 nafta). Je ta montáž v pohodě? Nepřipomíná to vyndávaní ježka z klece?
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 03. 08. 2009 08:02

u E30 to v pohode je.

na "obstrukce" u E34 se zeptej clena "BMWak", ten je menil na sve E34.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 08. 08. 2009 11:08

místo 34326755591 by asi bylo správné použít 34326755582, už se to v jednom tématu řešilo a dle několika členů ty původní mají cca 540mm, ne 750mm...

Každopádně se zřejmě podaří dle potřeb naohýbat i tu 750mm...

Já jen, aby se tím výčtem někdo slepě neřídil..

Odpovědět