Shell V-Power ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.

Co myslíte, jak to je?

Je to dobrý a mám to ověřený
17
30%
Myslím, že je to dobrý
18
32%
Myslím, že je to propaganda(imperialistická)
22
39%
 
Celkem hlasů: 57

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 19. 08. 2005 10:27

Dave píše: Jelikož Benzinu vlastní Unipetrol tak bude mít vždy něco lepšího než ostatní...
a možná je dobrý vědět, že Unipetrol nedávno koupily Poláci...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 19. 08. 2005 23:31

Tak taky pridam trosku do mlyna.) Na ISu V-power (ani Racing) vubec nepoznam, proste mi to prijde stejny. Blue Octane od Benzinky mi prisel lepsi, ale byl to takovej minirozdil, ze to vidim spis na placebo efekt... Kazdopadne tankuju jenom na Shellce, zaprve ji mam nejbliz a zadruhe se mi zda, ze s tim jejich naturalem mam o pul az trictvrte litru mensi spotrebu, nez kdyz natankuju na nejake zasrane noname pumpe nebo dokonce u Unicorn Oil (at mi nikdo nerika, ze to neredi...). Jinak matka ma hondu s v-tecem a vysokooktanovy benziny si nemuze vynachvalit, ze prej hlavne lepsi reakce na plyn. No nevim...
318iS

Uživatelský avatar
BMW_318is
Příspěvky: 393
Registrován: 26. 02. 2005 12:15
Bydliště: Brno

Příspěvek od BMW_318is » 20. 08. 2005 22:54

Tak dnes jsem taky zkusil V-POWER 95 :D Tankuju jen na znackovych benzinkach Natural 95 (Agip, Shell, OMV, Aral, Benzina, atd) a dnes jsem natankoval za 500kc V-power 95 do uplne prazdne nadrze a nepoznal jsem absolutne zadny rozdil
PRODEJ a MONTÁŽ AUTOHIFI,
výhradní distribuce akustického tlumení SIKADAMP 630 pro ČR, Tónování skel pokovením i značkovými fóliemi, Professional CHIP Tuning, Alarmy, centrály, úpravy interierů, přestavby na Ethanol E85

Uživatelský avatar
Kouba
Příspěvky: 235
Registrován: 31. 03. 2004 18:06
Bydliště: Podivín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kouba » 20. 08. 2005 23:36

já jsem skusil plnou nádrž V-Poweru 99 když jsem jel do hradce na buzink a taky jsem nezaznamenal nějaké zlepšení... :? :?
Pavel........ tady na e30 jako Kouba - BMW 525TDS E39....... M/// packet

Obrázek

Uživatelský avatar
Slezo
člen E30.cz
Příspěvky: 1758
Registrován: 13. 08. 2009 10:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Slezo » 27. 02. 2010 22:17

Max-Max píše:Nazdar hošani. Možno Vás bude zaujímať názor človeka, ktorý stavia, servisuje, prerába a opravuje čerpacie stanice a to najmä Shell, teda mňa. Budem hovoriť o Slovensku, keďže fungujem tu, ale CZ je podľa mňa detto. Shell V-Power 95: základ tvorí klasika 95 natural made in SLOVNAFT!, priamo pri stáčaní do cisterny pred prepravou na čerpačku sa pridáva aditívum a la V-Power, rádovo 1 dcl na tisíce litrov. Presné miešanie som už zabudol, tak nechcem hádzať klamné čísla. Všetky benzíny sa berú zo Slovnaftu, okrem 99 Racing, ten je z Nemecka, preto je taký drahý, doprava niečo stojí. Zdôrazňujem slovo VŠETKY! A to sa týka ako Shell, tak OMV, ESSO, MOL, a spol. Vrátane nafty. Rozdiel je iba v aditívach a keď sa pozriete vyššie na miešacie pomery, bude vám ten "rozdiel" jasný. Napr. Slovnaft Natural 95 Tempo plus má takmer rovnaké aditíva. Nerobme si ilúzie, z 95% je ten efekt psychologický a dupľom u starých rakovín ako sú naše. Nový voz ide dobre na každý priemerne kvalitný benzín zo serióznej čerpačky. Starému to je, či veríte či nie, srdečne jedno, či tam má V-Power alebo Nat 95 klasik. V-Power je ale vskutku skvelý trik ako prilákať vodičov na čerpačku najmä v kombinácii s násobkami Smart bodov za každý liter. Ja som tiež skúšal aj Power aj 99, ale, rozdiel som akosi nenašiel, na tému nafta sa vyjadrovať nebudem, je to takisto produkt Slovnaft a v zime to poznať. Nájdite si pumpu, ktorá neleje do nádrží vodu aby vyrovnali stavy keď kradnú, ktorá pravidelne odkaľuje a čistí nádrže aby nebol v rúrach, potrubiach a fitroch bordel a máte rovnaký výsledok. Ak však k Vašej spokojnosti pomôže iba Power, kľudne plaťte viac. To ma napadá zatiaľ všetko. Ak chcete, pýtajte sa. Zatiaľ čau.
dobre som si zacital. A ja som si myslel, ze to funguje. No pekne som sa nechal okaslat. Asi aj na body ma nalakaly, hehe, no som to ja debiles.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 02. 2010 22:35

sice uz posobim v uplne inom odvetvi, ale prax na cerpackach ostala, len s tym rozdielom, ze distribucne spolocnosti s cisternami maju po celej krajine sklady - tanky aby nemuseli ncez polovicu krajiny. Zhorsilo sa to tym, ze uz nedodava iba Slovnaft, ale tanky sa plnia cimkolvek, co splni zakladnu normu, tzn mozes tam mat kvalitny benzin napr zo Schwechatu ale rovnako aj dva cisternove vlaky z Polska. Norma stanovuje zakladne parametre, ktore splni takmer kazda pumpa. Nemusim zdoraznovat, ze zakladna norma nie je nijako prisna a odzrkadluje historicke poziadavky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
318ikasnar
Příspěvky: 867
Registrován: 29. 09. 2009 09:59
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

!!!!

Příspěvek od 318ikasnar » 01. 03. 2010 23:48

OMV carera 100

-Prej nejpeěí palivo co se výkonu a opotřebení motoru týče
(Vyzkoušeno na odtahovce která mněla najeto 300TIS S PLAŤÁKEM)

Nejhorší je


!!!!!!!!!!!!!!! ONO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Nejedeto,žereto jako svině atd...atd....


Toť můj názor né že mi tady zas dáte sodu....
WWW.PECEOVUZ.CZ
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika

BMW E30 318i TOURING R.v 1993

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Re: !!!!

Příspěvek od » 01. 03. 2010 23:49

318ikasnar píše:OMV carera 100

-Prej nejpeěí palivo co se výkonu a opotřebení motoru týče
(Vyzkoušeno na odtahovce která mněla najeto 300TIS S PLAŤÁKEM)

Nejhorší je


!!!!!!!!!!!!!!! ONO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Nejedeto,žereto jako svině atd...atd....


Toť můj názor né že mi tady zas dáte sodu....
Tak chceš džus nebo colu ? :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: !!!!

Příspěvek od Max-Max » 01. 03. 2010 23:52

318ikasnar píše:OMV carera 100

-Prej nejpeěí palivo co se výkonu a opotřebení motoru týče
(Vyzkoušeno na odtahovce která mněla najeto 300TIS S PLAŤÁKEM)

Nejhorší je


!!!!!!!!!!!!!!! ONO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Nejedeto,žereto jako svině atd...atd....


Toť můj názor né že mi tady zas dáte sodu....
a jak ty poznas jak to jede kdyz nemas ani B, natoz BE nebo C? kamos rikal? kterej? dalsi bezpapirovej Terry nebo mas jeste nekoho z termoklubu?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 02. 03. 2010 07:15

ONO je nejlevnější, tam jsou vždy fronty :twisted:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 02. 03. 2010 09:23

aula píše:ONO je nejlevnější, tam jsou vždy fronty :twisted:
U nás taky :twisted:

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Re: !!!!

Příspěvek od KuaJa » 02. 03. 2010 10:09

Max-Max píše:..a jak ty poznas jak to jede kdyz nemas ani B, natoz BE nebo C? kamos rikal? kterej? dalsi bezpapirovej Terry nebo mas jeste nekoho z termoklubu?
Maxi, myslím, že Kasíka zbytečně diskriminuješ - myslím, že borec jako on může mít zcela konkrétní zkušenosti z ježdění např. benzínovými RC modely nebo může mít nakroužíno mnoho kol třeba na motokárách a jeho cenné poznatky se nám teď tady snaží předat a jistě se najde nemálo těch, kteří jeho příspěvky ocení.

Jinak osobně zastávám názor, že benzín je všude stejnej a záleží na konkrétní várce, jestli je v tom bordel nebo není.
Benzín poměrně střídám, abych nebral pořád u jedné čerpačky, ale jinak taky docela koukám na cenu (od doby s LPG to dělám stejně a prý je to u LPG ještě markantnější).

Zrovna na ONO klidně beru. Nikdy jsem nepoznal rozdíl ve výkonu auta (a to ani vlastního auta, se kterým jezdím pořád a ne jako Kasík, který s ní maximálně jednou za měsíc zajede do garáže).
Musím se přiznat, že ani motorku zřejmě nevodím v režimech otáček, kde bych kvalitu paliva nějak poznal a zdá se mi to pořád skoro stejný - i když tam už nějaký drobný placebo efekt může i být.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 03. 2010 12:12

hm tak kdyz to nablejes do odtahovky nejake cemu se divis :D az to budes lejt do S50 ktera min jak 98 nesmi dostat , tak tam to urcite poznas :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 03. 2010 12:51

Ježiši snad tu nechceš srovnávat normální motory, které jsou stavěné aby jezdily na kde co s těma tebou furt zmiňovanýma modlama z divize Notorsport :roll:

Představ si, že Formule by na to asi taky nezajížděla nejlepší časy :o

Nevim co jako Tvé "srovnání" mělo vypovědět... :roll:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 03. 2010 13:22

ja je srovnavat nechci jen cekat od kila v normalni motoru zazraky je trosku kravina , kdyz je to vhodnejsi pro jiny motory s vyssi kompresí ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 09. 03. 2010 17:41

kurnik, tady jde vidět kam se internetova kultura za ty roky poděla...
a tak pěkně se to zezačátku četlo, až mi to začalo být divný...:-)))

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 09. 03. 2010 22:54

Rozdíl většinou téměř neznatelný, ale dojezd větší, spotřeba nižší.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 03. 2010 00:54

Semry píše:Rozdíl většinou téměř neznatelný, ale dojezd větší, spotřeba nižší.
v konecnem propoctu si na tom stejne jako s 95 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 10. 03. 2010 15:06

To je možný ale vždycky jsem měl na nádrži tak o 70km v průměru víc než na 95tku. Ve firemnim galantu.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 03. 2010 19:40

Semry píše:To je možný ale vždycky jsem měl na nádrži tak o 70km v průměru víc než na 95tku. Ve firemnim galantu.
ale kdyz za ten benzin zaplatis vic penez a dojdes vic km, po propoctu na km je to stejny. Argument o dojezdu by mel vyznam kdyby byla pumpa treba kazdych 100km. Ale je to tva vec, kdo chce kam...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět