Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Zdrahy
- Příspěvky: 832
- Registrován: 28. 09. 2003 11:29
- Bydliště: Přerov
Příspěvek
od Zdrahy » 21. 07. 2005 12:47
Má F1 preplnovani nebo je to atmosfera ?
...

-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 21. 07. 2005 12:50
atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ...

-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 21. 07. 2005 12:56
vidlicove 10ti valce s atmosferickym plnenim o objemu do 3000ccm
od pristiho roku vidlicove 8mi valce s atmosferickym plnenim o objemu do 2400 ccm
-
M3maniac
- Příspěvky: 572
- Registrován: 25. 03. 2004 01:07
Příspěvek
od M3maniac » 21. 07. 2005 15:04
GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ...

Jj,to byly motory

1,5 turbo a 900PS !!! mazec

nechápu jak to mohlo dojet do cíle

M3 (e46) Hartge

-
gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od gusto318is » 21. 07. 2005 15:41
No, tie turbá boli nakoniec väčšie, než zvyšok motora
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 21. 07. 2005 16:04
M3maniac píše:GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ...

Jj,to byly motory

1,5 turbo a 900PS !!! mazec

nechápu jak to mohlo dojet do cíle

jak vidis dojely...
jinak to byly 1.5 s vykonem pres 1000 koni...pokud vim tak jezdili na 2 bary (++) a kratkodoby overboost na predjizdeni byl dokonce 4 bary!!!!
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 21. 07. 2005 16:09

že to ten motor neroztrhlo

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
M3maniac
- Příspěvky: 572
- Registrován: 25. 03. 2004 01:07
Příspěvek
od M3maniac » 21. 07. 2005 19:20
GeRoX píše:M3maniac píše:GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ...

Jj,to byly motory

1,5 turbo a 900PS !!! mazec

nechápu jak to mohlo dojet do cíle

jak vidis dojely...
jinak to byly 1.5 s vykonem pres 1000 koni...pokud vim tak jezdili na 2 bary (++) a kratkodoby overboost na predjizdeni byl dokonce 4 bary!!!!
to já vím kluku že dojely

M3 (e46) Hartge

-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 21. 07. 2005 19:43
no a dělaly se ještě větší prasárničky - "ventilátor" pod károu, vytvářel podtlak - monopost se přisával k povrchu

- to, ale brzo zatrhly
BMW The Ultimate Driving Machine
-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 21. 07. 2005 20:53
kdyby to dneska bylo V10 3000 turbo nevim nevim jak by se to dalo kocirovat

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 21. 07. 2005 21:03
Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 23. 07. 2005 09:29
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
Zajimavost je, ze bloky pouzivali z M10 akorat vybirali stary zasoby ze skladu, ponevadz blok, ktery lezi uz nekolik let je kupodivu pevnejsi nez nove vyrobeny..
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 23. 07. 2005 11:38
Raon píše:Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
Zajimavost je, ze bloky pouzivali z M10 akorat vybirali stary zasoby ze skladu, ponevadz blok, ktery lezi uz nekolik let je kupodivu pevnejsi nez nove vyrobeny..
Jo, vyzrálá litina je kvalitnější.
To mi povídal i děda - starej škodovák

-
LOPOLO
- Příspěvky: 594
- Registrován: 17. 02. 2004 07:43
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od LOPOLO » 23. 07. 2005 12:30
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
nebylo to nahodou pul hektaru bez turba?

-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 23. 07. 2005 12:54
LOPOLO píše:Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
nebylo to nahodou pul hektaru bez turba?

No,

tos mi dostal!
Budu psát 1500 ccm, a je to jasný.
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 25. 07. 2005 12:27
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
vim že je to jen detajl, ale: " Jestli se dobře pamatuju, byly 3000
cm2 atmosférický a současně
1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500
cm2 s turbem."

-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Příspěvek
od athlon_137 » 25. 07. 2005 15:50
Márty_ píše:Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.
BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
vim že je to jen detajl, ale: " Jestli se dobře pamatuju, byly 3000
cm2 atmosférický a současně
1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500
cm2 s turbem."

tys asi necetl post pred tim tvym, ze?

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 26. 07. 2005 11:51
Blok M10 1500ccm s turbem, tento motor dosahoval výkonu skoro 1Ps/1ccm, mělo to až 1350 koní.
Koukal jsem na dokument na Discovery.
Auto nechali jezdit 100 000km a vycukli z něch blok M10, a hurá na to..